abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2011 @ 22:56:50 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_93468586
Ahh daar istie! Kon m al niet vinden!

Net ff snel 5min VI gekeken over Leo. Erg jammer dat hij nou weer zoiets moet zeggen.. Laat het gewoon rusten..
~ Bonito La Risa ~
  maandag 28 februari 2011 @ 23:04:45 #3
53267 TC03
pi_93468896
Erg jammer dat niemand zich af vroeg wie die pseudo-legale optie heeft gelicht waardoor Feyenoord Castaignos voor een habbekrats kwijt is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_93468915
Tja, waarom over goed voetbal praten dat we zondag mochten aanschouwen als je lekker over ouwe koeien kan zagen.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:05:29 #5
53267 TC03
pi_93468943
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Hamilcar het volgende:
Tja, waarom over goed voetbal praten dat we zondag mochten aanschouwen als je lekker over ouwe koeien kan zagen.
Daar hebben ze het over gehad, ze waren het er unaniem over eens dat Feyenoord goed speelde en dat het een dik verdiende overwinning was.
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 23:05:51 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93468962
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Mixende_match het volgende:
Ahh daar istie! Kon m al niet vinden!

Net ff snel 5min VI gekeken over Leo. Erg jammer dat hij nou weer zoiets moet zeggen.. Laat het gewoon rusten..
En daarna kreeg Gudde nog weer even een veeg, en werd het Swets-momentje nog even besproken. Jaaa.. ere wie ere toekomt na een 5-1 overwinning. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 28 februari 2011 @ 23:06:42 #7
53267 TC03
pi_93469012
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Gert het volgende:

[..]

En daarna kreeg Gudde nog weer even een veeg, en werd het Swets-momentje nog even besproken. Jaaa.. ere wie ere toekomt na een 5-1 overwinning. :')
Maar Gudde heeft ook genoeg fout gedaan en Swerts maakte ook een blunder van jewelste. Daarnaast hadden ze het goede spel van Feyenoord ook gewoon belicht.

Niet zo aanstellen.
pi_93469198
quote:
Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja dat heb ik gemist. Heb tot 1e reclame gekeken, ik dacht ze beginnen wel over onze overwinning, maar het duurde maar en duurde maar. Haha toen moest ik echt weg. Dus niet meegekregen.
~ Bonito La Risa ~
pi_93469362
Ik vond VI redelijk objectief, de Vrij zelfs in het elftal van de week, en Miyachi speler van de week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_93469844
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 28 februari 2011 @ 23:23:30 #11
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_93469922
Triest hoe Derksen zo gefrusteerd is omdat 'ie zijn bron bij Feyenoord kwijt is. Sneren terwijl Gudde en co toch wel aardig bezig zijn en Beenhakker niet 1 speler heeft gehaald die in de basis staat.

En wie sloot de Arsenaldeal? :W
pi_93470962
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Klummie het volgende:
Triest hoe Derksen zo gefrusteerd is omdat 'ie zijn bron bij Feyenoord kwijt is. Sneren terwijl Gudde en co toch wel aardig bezig zijn en Beenhakker niet 1 speler heeft gehaald die in de basis staat.

En wie sloot de Arsenaldeal? :W
Stanley Brard
We weten nu wel 100% zeker wie er altijd voor zorgde dat de vuile was op straat kwam te liggen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93471117
Achja op werkelijk elke bestuurder in NL is wel kritiek, of misschien op Munsterman en Nijland niet.
Maar ik kan me ook nog goed herinneren hoe Johan over Joop deed toen Twente nog niet zo op de kaart stond. :X

Ik vind dat Gudde het prima doet, natuurlijk maakt hij ook foutjes (wie niet) ?) maar hij heeft samen met Pim de v.v.f opgericht wat goed loopt. Heeft mede gezorgd voor de eenwording tussen de prof en amateur-tak van Feyenoord. Heeft op het eerste oog een goede nieuwe td aangesteld.
pi_93471419
Mensen die niet snappen dat VI satire is en Derksen een troll pur sang is. :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:56:40 #15
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93471448
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:12 schreef Siyara het volgende:
Ik vond VI redelijk objectief, de Vrij zelfs in het elftal van de week, en Miyachi speler van de week.
Zonder René was dat laatste niet gebeurd :P
AFC AJAX
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:32:25 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_93475474
Miyaichi is dan ook gewoon DE speler die momenteel heel Feyenoord op sleeptouw heeft genomen de laatste weken. Geweldig om te zien.

Wat mij betreft het grootste talent dat momenteel op de NLse velden rondloopt.

18 jaar, net van school af, aan de andere kant van de wereld waar hij niemand verstaat, net terug van een serieuze blessure, voor het eerst in een echte competitie, en dan ook nog eens in een team dat eigenlijk al jaren volledig de weg kwijt is en dramatisch speelt...

... en dan laat hij het meteen vanaf de eerste minuten nu al wekenlang zien.

Dat is gewoon onvoorstelbaar. Kun je nagaan wat die gozer straks laat zien wanneer hij echt wedstrijdfit is, 2 jaar ouder is, en de rest van het team wel kan verstaan en helemaal gewend is!?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:35:22 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93475562
Ik ben het met je eens hoor, vind hem een echte lust voor het oog. Na Honda en Suárez had de Eredivisie een nieuwe nodig. Misschien niet te snel roepen, straks dwaalt 'ie nog af (Alves, hoewel ouder etc)! Hoop het niet natuurlijk.

Maar normaliter zouden ze daar bij VI Wijnaldum tot speler van de week hebben bekroond :P
AFC AJAX
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:42:30 #18
269692 Divje
brr brr patapim
pi_93475731
Ik ben bang wat er gebeurd met Ryo als hij een fikse tegenslag te verduren krijgt. ;( Hij loopt nu over het veld als een blij kind :D Zo heerlijk onbevangen in zijn acties en niet vies van het verdedigende werk. I like it :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:48:20 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_93475895
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:35 schreef msnk het volgende:
Ik ben het met je eens hoor, vind hem een echte lust voor het oog. Na Honda en Suárez had de Eredivisie een nieuwe nodig. Misschien niet te snel roepen, straks dwaalt 'ie nog af (Alves, hoewel ouder etc)! Hoop het niet natuurlijk.

Maar normaliter zouden ze daar bij VI Wijnaldum tot speler van de week hebben bekroond :P
Het verschil met Alves was dat Alves heel afhankelijk was van de aanvoer, en bij Heerenveenhad Verbeek dat gewoon ontzettend goed voor hem geregeld, en toen was hij dus ook geweldig, kreeg iedere bal, mocht alle vrije trappen nemen, etc etc.

Als dat bij een volgende club dan toch heel anders is, dan is er idd die kans dat zo'n speler 'wegzakt', onzeker wordt, etc.

Miyaichi is een speler die zelf kansen creeert. Als je die de bal rond de middenlijn geeft dan doet hij er ook iets goeds mee. Heerlijk om te zien, weinig domme dingen, weinig balverlies, overal zit wel een aardig idee achter (die cross steekpass op Castaignos vorige week was geweldig), dus in principe heb je dan iets minder risico op terugval, tenzij hij een flinke blessure oploopt, of minder vrijheid en vertrouwen krijgt van een coach waardoor hij gaat twijfelen en alles op safe gaat spelen... (met de handrem erop...)

Ook mooi om te zien dat de ooit zo verguisde Biseswar de laatste tijd laat zien dat hij gewoon goed kan voetballen. Dat vond ik sowieso altijd al wel, maar in een slecht spelend elftal ben je al snel de gebeten hond wanneer het dan een paar keer niet lukt en het eruit ziet alsof je de kantjes er soms vanaf loopt....

Met 2 van zulke zijkanten is het spel van Feyenoord opeens WEL om aan te zien, wat toch redelijk onverwachts is na al die jaren van mineur.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:50:56 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_93475973
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef Divje het volgende:
Ik ben bang wat er gebeurd met Ryo als hij een fikse tegenslag te verduren krijgt. ;( Hij loopt nu over het veld als een blij kind :D Zo heerlijk onbevangen in zijn acties en niet vies van het verdedigende werk. I like it :Y
Tja, als je ziet dat hij nu net terug is van een zware blessure, is dit sowieso al ongelooflijk knap hoe hij nu loopt te voetballen. Laten we hopen dat hem soortgelijke of zwaardere blessures hem verder bespaard blijven.

Trouwens ook de ideale Feyenoorder: na al die jaren van veel woorden (vooral excuses) en geen daden, is er nu een leuk klein mannetje dat puur en alleen spreekt met zijn voeten en een opgestoken duimpje ^O^
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:53:11 #21
53267 TC03
pi_93476006
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Miyaichi is een speler die zelf kansen creeert. Als je die de bal rond de middenlijn geeft dan doet hij er ook iets goeds mee. Heerlijk om te zien, weinig domme dingen, weinig balverlies, overal zit wel een aardig idee achter (die cross steekpass op Castaignos vorige week was geweldig), dus in principe heb je dan iets minder risico op terugval, tenzij hij een flinke blessure oploopt, of minder vrijheid en vertrouwen krijgt van een coach waardoor hij gaat twijfelen en alles op safe gaat spelen... (met de handrem erop...)
Klopt helemaal. Je zag ook dat Wijnaldum bij de 2-1 soms gewoon rustig de bal aan nam en op zijn gemak Ryo in de voeten aanspeelde i.p.v. een steekbal of voorzet te geven. Hij wilde zo min mogelijk risico nemen. Als je de bal aan hem geeft rent ie naar voren en is er automatisch toch wel iets van gevaar. Zo simpel en risicoloos.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:57:35 #22
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93476066
Met twee gevaarlijke buitenspelers creëer je zoveel makkelijker kansen. Feyenoord heeft tegen Groningen meer scoringsmogelijkheden gehad dan in alle andere wedstrijden bij elkaar.
2000 light years from home
  dinsdag 1 maart 2011 @ 02:01:13 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_93476125
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Je zag ook dat Wijnaldum bij de 2-1 soms gewoon rustig de bal aan nam en op zijn gemak Ryo in de voeten aanspeelde i.p.v. een steekbal of voorzet te geven. Hij wilde zo min mogelijk risico nemen. Als je de bal aan hem geeft rent ie naar voren en is er automatisch toch wel iets van gevaar. Zo simpel en risicoloos.
Sowieso heb je met zo'n speler als Ryo een ongelooflijke troef in handen. Voorheen was Feyenoord redelijk 'gevaarloos' in de aanval, want de spits(en) werd(en) amper bereikt en dan was er vaak sowieso een overmacht aan verdedigers waar die spitsen niets tegen konden beginnen. Dan moest je hopen op een lange haal naar voren of een voorzet die met een beetje mazzel voor de voeten van Castaignos ofzo zou vallen, en je mogelijk een doelpuntje kon maken...

Nu heb je dus Ryo, die vanaf de flank komt, en de hele verdediging van de tegenstander staat meteen in de dubbele dekking op die gozer (en terecht), waardoor de spits nu veel meer ruimte en tijd krijgt om te wachten op het goede vervolg.

En met Biseswar die nu vanaf rechts hetzelfde gaat doen, is dat alleen nog maar meer het geval.

Automatisch gevolg daarvan is dan idd dat ook de opkomende aanvallende middenvelder, in dit geval Wijnaldum, dus ook dieper komt te spelen met minder druk op hem.

Tja, dan ziet de aanval van Feyenoord er dus in 1x een heel stuk beter uit.

Heeft trouwens ook niets te maken met Been of de technische staf of whatever. Dit is gewoon puur het gevolg van de komst van Ryo, en wat zo'n speler voor een effect heeft met zijn kwaliteiten en speelwijze, op de rest van het elftal.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 02:18:16 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93476448
Dat zei ik hierboven in 2 zinnen :6 .
2000 light years from home
  dinsdag 1 maart 2011 @ 02:26:12 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_93476561
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 02:18 schreef Merkie het volgende: