je hoort ook bij de club.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
'Dat is waar.
[..]
Ik ben 25 cm langer en 20 kg+ meer
CC = 4 jaar.quote:
Omgquote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja echt, in groep 7 ging iemand zelf op mn buik liggen (toen wad ie minder en wisten kinderen nog niet wat zwanger was) ik dacht echt what the hell doe jeniet iedereen mag op mijn buik liggen
Ja op zon manier wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nouja voor 1 speciaal persoon
Dat is goedquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nja ik heb echt 1 persoon maar daar pm ik je nog wel eens over
Is goedquote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja je moet me dan niet uit gaan lachen hooreven pmen
Meer sporten? Strakker lichaam maar zelfde gewicht?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
je hoort ook bij de club.
Je bent zwanger !
Ik snap het niet, mijn buik steekt zo uit om de een of andere reden. Ik draag alleen maar jurkjes / lange shirts nu met legging omdat ik een broek al helemaal niet meer durf. Maar in sommige jurkjes komt mijn buik zo naar voren, en heb je inderdaad gewoon het idee dat je zwanger bent. Maar dat kan dus niet.
--
Dus kanovinniee, stoeien kan ik gerust
Genoeg ervaring met stoeien en judo
Hehe,quote:
Ik probeer meer te sporten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer sporten? Strakker lichaam maar zelfde gewicht?
En wij gaan de volgende keer wel stoeien![]()
Oja, naar bed
Ik ook niet, alleen duf. Maar ff lezen en dan komt het wel goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hehe,
waarom staat hieronder een banner met "Gezond afvallen en zie ik toetjes staan "
[..]
Ik probeer meer te sporten.![]()
Ik fiets hier in apeldoorn 1 a 2 x per week
Wilde gaan hardlopen maar is er nog niet van gekomen.
Wil als ik in roosendaal woon met een vriendin gaan sporten, dat wilde ze graag
Yeah houd ik je aan.
Ja ik moet ook naar bed, want kwart voor 5 de wekkermaar ik ben niet moe
ja duf ben ik ook wel. Ik dacht daarstraks dat CC praatte, toen was jij het. Ook een keer andersomquote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen duf. Maar ff lezen en dan komt het wel goed.
En train je buikspieren (vergeet je schuine niet). Daar heb je meer aan dan fietsen. Als je wilt kan ik wel een paar goeie oefeningen opnoemen
Truste CC, stoeienquote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste GSK, en ik wil ook met jou stoeien
Nou wanneer ga jij dan uiteindelijk je kindje uitpoepenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben al zo'n 20 jaar zwanger, je hebt altijd baas boven baas
wordt inderdaad hoog tijd, ik ben het ook zatquote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nou wanneer ga jij dan uiteindelijk je kindje uitpoepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |