zou je denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.
En maar janken dat ie zo benadeeld wordt door die moeilijke missie, booohooquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.
En Sofia.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel documenten heeft guido dan gezien tijdens de selectie? hij had ook info over aafke(?)
Nee maar dat had ie eerder toch wel, mopquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.
Schei toch eens uit met die zwaarmoedigheid. Over een maand kijk je nog elke dag.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.
Joanna geven???quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Poll: Zou jij Joanna geven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wát vertelt ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
Mo is zo'n domme kut! Vertelt ze 't tegen Servio!
ja ik snap ook niet hoe dat allemaal kanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel documenten heeft guido dan gezien tijdens de selectie? hij had ook info over aafke(?)
Nou blijkbaar meer dan de bedoeling is... en hij weet niet dat dat echt zijn geheim is ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind er weinigaan dan eerlijk gezegd, waarom heeft ie er niet eerder iets mee gedaan dan?
En hij wist de achternaam van Aafke ook al. Wat weet ie nog meer allemaal?
Wat geven?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wat geven?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan wederom de vraag: wat is er zoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou blijkbaar meer dan de bedoeling is... en hij weet niet dat dat echt zijn geheim is ofzo
Hihi!quote:
Dat dusquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wederom de vraag: wat is er zoaan dan precies?
Dat ie blijkbaar iets voorgekauwd heeft gekregen en er niets mee kan/doet?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als de kijkcijfers blijven tegenvallen..eerder dan je denkt...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef GekkeGast het volgende:
Wanneer is SST afgelopen?
Welke dag?
Dat is waar, maar wij zijn inmiddels zo door de wol geverfd dat we weten hoe het werkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Gert het volgende:
Schei toch eens uit met die zwaarmoedigheid. Over een maand kijk je nog elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |