De hele kaas kan ie naar zn harses krijgen!quote:
Kan, ridder.. Kan zijn dat hij dat niet weet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef WebAddict het volgende:
Hij zei duidelijk "Ik wist niet dat dit ook een adelijke titel was"
Ik dank u.quote:
Yup, kans dat hij het goed heeft dusquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef WebAddict het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef WebAddict het volgende:
NEEJ HIJ GAAT BARON ZEGGEN![]()
okquote:
zal hij dan niet voor graaf gaan? Het is is Philip he? En dat is geen zekerheidjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Yup, kans dat hij het goed heeft dus
Ja, de schimmelkaasquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Als zijn geheim er al geraden is moet hij echt wat doen om erin te kunnen blijven... Ik zou beginnen om de kaas te swaffelen vlak voordat Serpentio een broodje kaas wil smeren!!! voor zijn neus!11!!!11
over servio's broodje kaas ejaculeren. maar ben bang dat servio dan alleen maar meer wilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Als zijn geheim er al geraden is moet hij echt wat doen om erin te kunnen blijven... Ik zou beginnen om de kaas te swaffelen vlak voordat Serpentio een broodje kaas wil smeren!!! voor zijn neus!11!!!11
Gekkenhuis.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Guido zet Alex even op z'n plek: "Als jouw geheim geraden wordt, ben je helemaal niet meer interessant voor de tv."
Is ie nu ook al nietquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Guido zet Alex even op z'n plek: "Als jouw geheim geraden wordt, ben je helemaal niet meer interessant voor de tv."
Geniaalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan soms best oprecht romantisch zijn hoor.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Laysa het volgende:
Hoe harder jullie tegen Alex trappen hoe meer ik hoop dat ie blijft
Me too..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Laysa het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha Guido zegt: ben je niet bang dat er rotzooi naar buiten komt tegen Alex
Nou Gaydo maak je geen zorgen over Alex maar over jezelf
het is toch wel duidelijk dat het een ridder is want de lans heeft ie al in zijn mondquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
De ridder ziet er toch wel zweterig en bezorgd uit.
[ afbeelding ]
Goeie idd, helaas geldt het ook voor hemzelf.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha Guido zegt: ben je niet bang dat er rotzooi naar buiten komt tegen Alex
Nou Gaydo maak je geen zorgen over Alex maar over jezelf
trap hem het liefst het huis en portugal uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |