Weer een Turk die verkeerd zit?quote:
Wat was je antwoord?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering, had ik net een goed antwoord, zit 'ie dicht
Een turk uit Zwolle, hmmkay ben overtuigd.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Op mijn werk werkt een tukker met die rare accent![]()
Ik kom oet almeloee
Ik kan het moeilijk na doen, als je de mensen weg denkt is het wel mooi daar, vooral rond Ootmarsum/Getelo enzo mooi fietsen daar!!
Bevalt dat nou? Parken schoffelen en prullenbakken legen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik kom oet almeloee
Ik kan het moeilijk na doen, als je de mensen weg denkt is het wel mooi daar, vooral rond Ootmarsum/Getelo enzo mooi fietsen daar!!
Hij stond er toch echt hoor...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat die 'grap' van Marko totaal ongeplaatst en respectloos is.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij stond er toch echt hoor...
quote:
2 doner graag.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik kom oet almeloee
Yoo, nu krijg ik honger!quote:
Kip of kalf?quote:
Okquote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Kip of kalf?![]()
nee man maar ik werk wel in de horeca.![]()
Ik kwam in deze topic omdat hij bij nieuw stond, ik val jullie tukkers () niet meer lastig,
Er gewoon overheen lezen.....quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rustig maar, je kunt er ook gewoon over heen lezen..
Ja hier, een halvequote:
Davidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |