ja, laten we wel even on topic blijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Day het volgende:
Mensen, niet trappen in die tranen van Mo. Onze missie is nog steeds: raus mit servio!!!!!
Maik vertelde dat hij ook op mannen valt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net in maar wat is er met Mo en Maik... doet ze een Sabientje?
Dat denk ik ook zij heeft totaal geen besef wat Maik net verteld heeft en denkt alleen dat Mo zo verdrietig is dat maik is genomineerd.. ik vind het erg lief bedoeld van haarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef md89 het volgende:
Hahahaha ik vind het nog zielig ook voor JoannaZe bedoelt het wel goed natuurlijk..
Precies!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, laten we wel even on topic blijven
alex, maik en servioquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Mo loog al dat ze geen seks heeft gehad, Nu verdraait ze het nog zo dat Maik haar verkracht heeft.
Mag ik een update over wie er genomeerd zijn, ik kon dat niet uit de streamverslagen halen, of ik las er overheen?
Wou je zeggen dat ze fris in d'r hoofd is dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo naar de KVDW.
Zal je zien dat ze die homofobe trien nog psychologische bijstand gaan geven ook...
Maik, Servio en Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Mo loog al dat ze geen seks heeft gehad, Nu verdraait ze het nog zo dat Maik haar verkracht heeft.
Mag ik een update over wie er genomeerd zijn, ik kon dat niet uit de streamverslagen halen, of ik las er overheen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
ga maar eens even liggen meisje.......
Wie dan? Aafke, Maik, Guido, Sofia.........quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Praatpoeder het volgende:
We staan even voor de tussenstand nu op 6 bi bewoners
Allemaal behalve Mo............quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie dan? Aafke, Maik, Guido, Sofia.........
Laat Servio nog maar even zitten die is veel te spannend voor programma. Alex is echt gewoon een te grote slapjanus die moet je uit zijn lijden verlossen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Day het volgende:
Mensen, niet trappen in die tranen van Mo. Onze missie is nog steeds: raus mit servio!!!!!
die komt er nog wel achter hoe het nederlandse publiek er over denktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Servio vind het echt niet erg dat Aafke hem heeft genomineerd...
Dat is wat mannen denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Maik vertelde dat hij ook op mannen valt.
Monique is nu boos omdat hij eerlijk is
maik alex en servioquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Sofia toch alleen als het schuift??quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mo en Servio is dan homo.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Da's Servio's favoriete koffie toch, Anus en Frunnik..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
MAAR VAN OP KANIS EN GEFRUNNIK WEET ZE WEER ALLES
sorry voor de capslock
Mo is er kapot van dat haar ouders op tv zien dat hun dochtertje verliefd is geworden op een afschuwelijke homosexueelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is wat mannen denken![]()
Vrouwen verzinnen er nog 30 pagina's bij met randvoorwaardelijke zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |