anti-aanbaklaag verrot!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met voorbedachte rade, stiekemerd
Een man die vooruit denktquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met voorbedachte rade, stiekemerd
Nee ik heb er twee.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij is onsterfelijk he?
![]()
[..]![]()
Weet je nieuwe liefje dat al?
Vannacht om 12 uur, voor 1 maart als ik me niet vergisquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
Wanneer moet je zus dan precies over zijn?
[..]
Heb jij dan een grotere?
ik sta nu een koekenpan te slopen en niemand die er iets van begrijpt hierquote:
Aha, ik wist het niet meer preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vannacht om 12 uur, voor 1 maart als ik me niet vergis
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij is onsterfelijk he?
![]()
[..]![]()
Weet je nieuwe liefje dat al?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta nu een koekenpan te slopen en niemand die er iets van begrijpt hier
Haar zus + man en kind moest het huis uit waar ze zatenquote:
goedzo, nu de vulslang weer oprollen en oppassen dat je de laatste druppels niet op de houten vloer morstquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even de druk van de ketel gehaald
en wat heb je nu voor kleur kastje in je huiskamer?quote:
kutzooi dusquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haar zus + man en kind moest het huis uit waar ze zatenen omdat de zwager van ST ziek is/was heeft ST geholpen
hoi suikersnoetje, alles goed met Thijs?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haar zus + man en kind moest het huis uit waar ze zatenen omdat de zwager van ST ziek is/was heeft ST geholpen
ook omdat ST heel lief is en altijd wil helpenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even de druk van de ketel gehaald
Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi suikersnoetje, alles goed met Thijs?
En dat zeker niet te vergetenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook omdat ST heel lief is en altijd wil helpen
Mijn vloer op zolder is niet van hout hoor, hoe rijk denk je dat ik ben?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedzo, nu de vulslang weer oprollen en oppassen dat je de laatste druppels niet op de houten vloer morst
je hebt rijke in je naamquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vloer op zolder is niet van hout hoor, hoe rijk denk je dat ik ben?
ik heb geen cent en houten vloeren zat, als j huis maar oud genoeg is is alles van houtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vloer op zolder is niet van hout hoor, hoe rijk denk je dat ik ben?
Scherpquote:
jupsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Oi! Ga eens niet zo snel zeg![]()
Kan er hier ook iemand voetmassage?
Ja hoor, kom maarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wil het nog wel leren en zoquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben heel rijk, maar niet in geldquote:
Ontvangen? Heel goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, beton hierquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen cent en houten vloeren zat, als j huis maar oud genoeg is is alles van hout
Kom maar hier, heb nog wel massage oliequote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Dat moet jij toch wel wetenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Die teletubbie met dat stokje met rondje op z'n hoofd is toch Po?
Doet het nietquote:
Hij mag jouw voeten masseren?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent te laat, maar vooruit, ik ben de beroerdste niet
Volgens google welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Die teletubbie met dat stokje met rondje op z'n hoofd is toch Po?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |