quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef RethXoth het volgende:
Alex eruit omdat hij gewoon een irritant ventje is
Maar opzich is Maik eruit gooien ook wel leuk, kijken wat Monique dan doet
Same here!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Favoriet van de 3: Alex
Wie mag er naar huis: Servio
Maik hangt er een beetje tussen, maar Maik mag nog wel even blijven
Maik heeft zojuist bekend dat hij het ook heeft gedaan met mannen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef 38half het volgende:
Alex moet blijven en Maik eruit.
Alex en Servio staan op voet van oorlog en zonder Servio wordt het óók boring, en dat is het nu al zo vaak.
Maik zie je verder niet, alleen als er wat te foezelen valt met een dronken Mo. En zo vaak is er geen alcohol in het spel.
Ja dat dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
Doe Maik er maar uit. Kunnen Servio en Alex nog lekker ruzie maken. En Monique vindt wel een ander neukertje.
De vorige twee keren hadden we ook gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig, is deze poll niet representatief voor Nederland, en gaat Alex a.s. donderdag vrolijk weer terug naar Nederland...
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Olga het volgende:
gestemd *op respectievelijk alex favo en servio weg
Puur toeval...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Olga het volgende:
[..]
De vorige twee keren hadden we ook gelijk
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Olga het volgende:
gestemd *op respectievelijk alex favo en servio weg
Helemaal met je eens!! Alex heeft voor mij ( na gerard) de hoogste gunfactor.quote:Deze uitslag bevalt me wel, Alex mooi bovenaan met 56%. Daar zullen zijn medebewoners wel even van schrikken denk ik, en Sergio helemaal die valse pisnicht. Zou zijn kop wel eens willen als die moet oprotten en Alex gewoon de populairste blijkt. Ben ook erg benieuwd hoe Alex zich vervolgens gaat gedragen dan, erg interessant wat het met zijn eigenwaarde zal gaan doen. Daarnaast gun ik het hem ook gewoon
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:10 schreef Bananenbennie het volgende:
Deze uitslag bevalt me wel, Alex mooi bovenaan met 56%. Daar zullen zijn medebewoners wel even van schrikken denk ik, en Sergio helemaal die valse pisnicht. Zou zijn kop wel eens willen als die moet oprotten en Alex gewoon de populairste blijkt. Ben ook erg benieuwd hoe Alex zich vervolgens gaat gedragen dan, erg interessant wat het met zijn eigenwaarde zal gaan doen. Daarnaast gun ik het hem ook gewoon
Verwar zelfverzekerd zijn niet met arrogant en narcistisch kutgedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
Ik hou er van hoe zelfverzekerd Servio is, en hoe op dit hele forum heel veel mensen anti Servio zijn.
Ik kan 'm niet ontdekken. Maar als je de site op gaat, zou je verwachten dat daar meteen op de frontpage op een opvallende manier staat aangegeven hoe je kunt stemmen op Maik, Alex of Servio. Want daar kunnen ze geld mee verdienen.quote:
Spanning?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:16 schreef froufrou het volgende:
Alex mag van mij blijven.
Kan nog wel voor wat spanning zorgen, omdat hij duidelijk verliefd is op Laura.
Dit idd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
Doe Maik er maar uit. Kunnen Servio en Alex nog lekker ruzie maken.
Het lijkt me sterk. Heb je wel gezien dat Alex hier 56% van de stemmen heeft? Dan lijkt het me sterk dat hij er donderdag uit vliegt.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
Alex als eerste het huis weer in vanuit dat nominatiehok please!
Alleen om die koppen van de rest te zien dan
Ja wel mooi he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Gia het volgende:
Volgens de poll gaat dus Maik eruit.
Apart dat uitslag verschil in die twee polletjes.
zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Blakablaka het volgende:
Servio moet blijven. Geen idee waarom.
Maik mag weg. Irritant kind.
Het voordeel van weinig kijkcijfers is dat je met een kleine groep een relatief grote impact hebt op het stemmen. Hier op fok zijn de meeste mensen ontzettend anti-Servio, deze stemmen voor Alex en/of Maik, dus daar zijn je percentagesquote:
Met het risico dat de anderen denken dat ze ook maar over zich heen moeten laten lopen en heel passief worden, omdat het publiek dat kennelijk wil zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
Alex als eerste het huis weer in vanuit dat nominatiehok please!
Alleen om die koppen van de rest te zien dan
(De keer er na mag hij er dan gewoon uit, maar ik wil één keer die koppen zien als ze denken 'Jezus fuck, zijn geheim is geraden maar hij is er gewoon nog, hij is vast héél populair bij de kijkers!')
En laat Maik er maar uit gaan.
Liever Servio, maar dat gaat toch niet gebeuren.
Kunnen Mootje en Aafke daarna gaan ruziën om de aandacht van Flip.
Ik denk dat het gaat tussen de sms'ende groupie figuren met te sterk rechtvaardigheids gevoel en die een rls vaak verwarren met het echte leven en de sms'ende homo achterban van servio.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het voordeel van weinig kijkcijfers is dat je met een kleine groep een relatief grote impact hebt op het stemmen. Hier op fok zijn de meeste mensen ontzettend anti-Servio, deze stemmen voor Alex en/of Maik, dus daar zijn je percentages
Vergeet niet het koeienleger van Nowlive he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat tussen de sms'ende groupie figuren met te sterk rechtvaardigheids gevoel en die een rls vaak verwarren met het echte leven en de sms'ende homo achterban van servio.
Die beschrijf ik toch zeer treffend in het eerste deel van mijn zinquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Vergeet niet het koeienleger van Nowlive he?
Ik heb inderdaad nog nooit zo'n massa verzuurde uitgedroogde menopauze-mutsen gezien op dit forum als in de COS de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die beschrijf ik toch zeer treffend in het eerste deel van mijn zin
Alleen zit een groot deel daarvan nu hier
dat zeg ik !quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Alex vind ik echt een gluiperd, en ik ben het zat steeds tegen zijn gigantische glanzende voorhoofd aan te moeten kijken, dus die mag er van mij wel uit
Ik vind Servio echt leuk! Die moet erin blijven.
Maik is zo saai dat ik zelfs niks negatiefs erover heb te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |