nee nrth is mijn fuckbuddy jwz.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Oostblokker het volgende:
ben jij nou een mannelijk hoer of wat die gaat neuken
Ik ben gewoon extreem sexy, is niet mijn schuld dat iedereen 'wiepa' met mij wil.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Oostblokker het volgende:
ben jij nou een mannelijk hoer of wat die gaat neuken
oooooooooow vandaar hahaah doen nederlanders het zooquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee nrth is mijn fuckbuddy jwz.
Iedereen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oooooooooow vandaar hahaah doen nederlanders het zoo
heb genoeg make-up 5 tubes foundation 4 mascarras 8 oogschaduws 3 oogpotlodenn en eylinersquote:
kunnen ook dieren metje wiepenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon extreem sexy, is niet mijn schuld dat iedereen 'wiepa' met mij wil.
hij pakt elke avond zn kat, maar dat blijft tussen ons hequote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kunnen ook dieren metje wiepen
Zolang het geen eenden zijn, dan wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kunnen ook dieren metje wiepen
ooh dan hou ik mijn kleine katje in de gaten zodat hij der niet paktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij pakt elke avond zn kat, maar dat blijft tussen ons he[ afbeelding ]
ik lijk er best wel opquote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zolang het geen eenden zijn, dan wel.
Eenden hebben zo'n rare bek.
Goed dat je het zelf inziet ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik lijk er best wel op
[ afbeelding ]
eenden zijn mooi maar ik heb geen duckface teminste vind ik zelf ik hoor het wel veelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf inziet ja.
Op sommige foto's wel helaas :squote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
eenden zijn mooi maar ik heb geen duckface teminste vind ik zelf ik hoor het wel veel
Ja dit dus, maar ik mag het hier niet mee eens zijn want straks +1 note en allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |