SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
gelukkig maak je wel dikke winst op Prent..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja knap he!
Op koek zn speler ook al 60k+ verlies..
Ja dat maakt het weer goed. Al vind ik t niet leuk voor Drassss. Ik hoef geen dikke winst te maken op Pascal.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gelukkig maak je wel dikke winst op Prent..
mja ik zag het.. gunstig voor jou.. niet zo gunstig voor Drassssquote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Drassss zit echt in een bidwar met die struikrover...
nou ja het compenseert natuurlijk welquote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat maakt het weer goed. Al vind ik t niet leuk voor Drassss. Ik hoef geen dikke winst te maken op Pascal.
Ik hoop dat die struikrover er snel genoeg van heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik zag het.. gunstig voor jou.. niet zo gunstig voor Drassss
Dat weet ik maar dat doe ik liever op andere spelers.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja het compenseert natuurlijk wel
ik zie het zo welquote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die struikrover er snel genoeg van heeft!![]()
Tja je zit inm al boven het gemiddelde..... Al kan je nog ff door gaan als je de duurste wil worden in de tv.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie het zo wel
eerst even huisslaaf spelen
mevrouw wil een rood katertje en heeft wat gezien op marktplaats, mevrouw is sporten en ik kan er achteraan bellen, waar doe ik het niet goed
Herkenbaar. Al lukt het haar niet om mij te laten bellenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie het zo wel
eerst even huisslaaf spelen
mevrouw wil een rood katertje en heeft wat gezien op marktplaats, mevrouw is sporten en ik kan er achteraan bellen, waar doe ik het niet goed
Ja ik zie het...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef IPeePie het volgende:
@possie Die waailap is voor jou voor 50k :s
volgens mij zit hij je te fucken.. dat kan niet anders..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
Wat nou de markt in verdedigers ligt op zijn gatMoet je eens kijken nu hahah.
Ja dit slaat echt nergens op....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
Wat nou de markt in verdedigers ligt op zijn gatMoet je eens kijken nu hahah.
hoe doe je dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al lukt het haar niet om mij te laten bellen
En dan moet ie zo vastbijten in Pascal...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
Hij wil zijn verdediging verjongen lees ik in één van zijn persberichten
Vanaf het begin van de relatie laten zien wie de baas in huis isquote:
Tja... het is lastig als je openings biedingen nodig hebt in de laatste weken van het seizoen. Vandaar ook het advies aan iedereen om toch maar op 85/90% van de tv hem op de transfermarkt te knallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef IPeePie het volgende:
En ook de laatste gaat er voor 60% van de TV uit. Wat een leuke avond.
Maar ondertussen heb je geen zak te vertellen...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de relatie laten zien wie de baas in huis is
als dat maar niet degene is die het meeste geld verdiend want dan ben ik alsnog de lulquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de relatie laten zien wie de baas in huis is
Ohja dit is al week 14quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
@drass, je bedoeld de weken 15, 16 en 1 toch?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohja dit is al week 14even een edit hehe.
Als je je echt verveelt, dan kun je spelers op de lijst zoeken die een TV van een miljoen hebben, en dan bied je er 1000 euro op als dat mogelijk is. Misschien heb je geluk dat er een downtime komt waardoor je een speler zou kunnen binnen halen als de deadline te laat verlengt worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
Nou dat was het dan weer qua hattrick..
Ik hoop dat je dit idee ergens hebt gelezen cq nooit hebt uitgevoerd?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je je echt verveelt, dan kun je spelers op de lijst zoeken die een TV van een miljoen hebben, en dan bied je er 1000 euro op als dat mogelijk is. Misschien heb je geluk dat er een downtime komt waardoor je een speler zou kunnen binnen halen als de deadline te laat verlengt worden.
Ik verzin het net...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit idee ergens hebt gelezen cq nooit hebt uitgevoerd?
Ik ga wel alle jeugdteams af opzoek naar Prentjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och. Je hebt wel wat te doen dan.
Kan ook. Maar ik zou het dan gewoon alleen op Nederlandse teams houden. Als die gehad hebt, is de avond al ruim voorbij...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga wel alle jeugdteams af opzoek naar Prentjes
Dan heb ik mezelf ook van kant gemaakt volgens mij..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik zou het dan gewoon alleen op Nederlandse teams houden. Als die gehad hebt, is de avond al ruim voorbij...
nah.. je moet wel wat overhebben voor je familieteam..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan heb ik mezelf ook van kant gemaakt volgens mij..
Zelfs ik heb mijn grenzen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nah.. je moet wel wat overhebben voor je familieteam..
Je kunt ook even een scriptje maken, dat je via een proxy laat lopen, die automatisch alle teams afgaat om te zoeken naar prentjes...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan heb ik mezelf ook van kant gemaakt volgens mij..
als je tijd hebt, mag je wel een scriptje maken voor mequote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt ook even een scriptje maken, dat je via een proxy laat lopen, die automatisch alle teams afgaat om te zoeken naar van groningen spelers...
Als ik dat kon had ik het inderdaad meteen gedaan jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt ook even een scriptje maken, dat je via een proxy laat lopen, die automatisch alle teams afgaat om te zoeken naar prentjes...
Geeft niet man. Gewoon zo ver gaan als je normaal ook zou doen. Niet verder gaan omdat het een speler van mij is.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef IPeePie het volgende:
@Possie Door deze enorme financiele tegenslag, weet ik niet of ik genoeg geld heb om je speler te kopen. Ik ben bereid tot het uiterste te gaan, maar dat uiterste is nu heel wat lager dan ik verwachtte dat het zou zijn.
Ach het hoeft niet perse nu. Het kan ook gewoon vannacht hoor!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb geen tijd over. Ik ben nog bezig met een iPhone applicatie. Die moet eerst af zijn.
jammerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb geen tijd over. Ik ben nog bezig met een iPhone applicatie. Die moet eerst af zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach het hoeft niet perse nu. Het kan ook gewoon vannacht hoor!
Die heb ik nog niet zo snel af hoor...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach het hoeft niet perse nu. Het kan ook gewoon vannacht hoor!
Mja wat wil je met zo een speler :quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
quote:Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
En Drassss had je een ts hit?
Ik iig wel door Ipeepie zn speler.
[..]
Mja wat wil je met zo een speler :
[..]
oooohw voor het begin van volgend seizoen is op tijd genoeg hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet zo snel af hoor...
Ik heb er nu 59 uur aan gewerkt. Daar verwacht ik er nog minimaal 20 bij te moeten doen.
Ik dol met jequote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet zo snel af hoor...
Ik heb er nu 59 uur aan gewerkt. Daar verwacht ik er nog minimaal 20 bij te moeten doen.
Wist ik wel.quote:
ach.. geen probleemquote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Maar om eerlijk te zijn, ik weet ook niet hoe ik zo een scriptje zou moeten maken...
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een bidwar op mijn eigen jeugdspelertje...
Yup. Wilhelm kan nog. Die staat nog onder zijn TV.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Kak, net te laat voor Anton, was nog wel een leuk prijsje geweest...
Je kunt verwachten dat je heel veel bagger krijgt aangeboden...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe zit dat precies met jeugdspelers? Ik heb nu een jeugdteam opgestart, 1 hele wedstrijd gespeeld en 3 scouts aangetrokken. Wat kan ik verwachten en waar moet ik op letten?
Duidelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt verwachten dat je heel veel bagger krijgt aangeboden...
Zoals Koekje zegt, je hebt waarschijnlijk 15 prutspelers en krijgt elke week een nieuwe prutspeler erbij die je pas over 1 seizoen kan promoveren en niet verkocht krijgt voor 1k.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe zit dat precies met jeugdspelers? Ik heb nu een jeugdteam opgestart, 1 hele wedstrijd gespeeld en 3 scouts aangetrokken. Wat kan ik verwachten en waar moet ik op letten?
Waar zijn de voordelen precies dan ?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zoals Koekje zegt, je hebt waarschijnlijk 15 prutspelers en krijgt elke week een nieuwe prutspeler erbij die je pas over 1 seizoen kan promoveren en niet verkocht krijgt voor 1k.
Helemaal correct. De eerste 11 weken moet je sowieso altijd de laatste speler aannemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
DuidelijkIk las ook ergens dat de spelers die je "krijgt" zowiezo niks zijn, klopt dat ?
je hebt rotzooi in je jeugdteam.. en wat je scout kun je pas over 1 seizoen promoveren..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Dat je heel af en toe wel een verkoopbaar spelertje erin hebt zitten waar je vol de training op moet afstemmen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Waar zijn de voordelen precies dan ?
je krijgt ook wel eens erg leuke spelertjes aangeboden en die kun je alvast optimaal trainen naar wat je zelf wilt.. dus je hebt invloed op wat je promoveert.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Waar zijn de voordelen precies dan ?
Moet je dan vooral naar het aantal sterren kijken of naar de sterkte van zijn vaardigheden, of van een enkele vaardigheid ?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je heel af en toe wel een verkoopbaar spelertje erin hebt zitten waar je vol de training op moet afstemmen.
Je moet NOOIT naar sterren kijken, ook niet bij je A-team. Altijd naar de vaardigheden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Moet je dan vooral naar het aantal sterren kijken of naar de sterkte van zijn vaardigheden, of van een enkele vaardigheid ?
ik heb er 2 op dit moment hoe moet ik dat dan doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je heel af en toe wel een verkoopbaar spelertje erin hebt zitten waar je vol de training op moet afstemmen.
quote:Jeffrey Wentholt (VL) Geblesseerd, maar inzetbaar
16 jaar en 39 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: onbekend (max. slecht)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: redelijk (max. uitstekend)
Scoren: onbekend (max. slecht)
quote:Maximiliaan Grimmius
15 jaar en 49 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. goed)
Vleugelspel: slecht (max. onbekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
wat Koek zegt.. vaardighedenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Moet je dan vooral naar het aantal sterren kijken of naar de sterkte van zijn vaardigheden, of van een enkele vaardigheid ?
Primair de snelste passen training, secundair positiespel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb er 2 op dit moment hoe moet ik dat dan doen?
[..]
[..]
Zucht...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Is het dan verstandig om op positiespel te trainen met de jeugd, aangezien ik dit (later) ook doe met mijn A-selectie en aangezien ik nu toch een paar prutsers bij elkaar heb, is het dan verstandig de oudste gewoon te ontslaan en met de meest jonge (die je het langst kan trainen) door te gaan, of moet je echt gewoon wachten op gescoutte spelers, de meeste spelers bij mij staan nog op onbekend met vaardigheden.
nee je kunt eerst beter uitproberen waar iedereen het best kan spelen.. dus elke week gewoon wat uitproberen..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Is het dan verstandig om op positiespel te trainen met de jeugd, aangezien ik dit (later) ook doe met mijn A-selectie en aangezien ik nu toch een paar prutsers bij elkaar heb, is het dan verstandig de oudste gewoon te ontslaan en met de meest jonge (die je het langst kan trainen) door te gaan, of moet je echt gewoon wachten op gescoutte spelers, de meeste spelers bij mij staan nog op onbekend met vaardigheden.
Haha ok , sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zucht...
Je moet eerst eens afwachten wat voor spelers dat je krijgt, en daar moet je de training op afstemmen. En nee, het hoeft niet aan te sluiten op je A-team.
jep.. je kunt eventueel wel de scouting aanpassen aan de trainingsvorm van je a-team.. maar ik heb zelf betere ervaringen met het scouten naar willekeurige spelers..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha ok , sorryDus even afwachten wat voor spelers ik in mijn team heb de aankomende weken begrijp ik
ik zal eens even zien of ik nog wat heb voor je kan het wel gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Lol Ik heb een aantal waailappen verkocht, een speler van Moon en Ipeepie gekocht, voor t hele gebeuren had ik 3.7 en nu weer.
Morgen mn jonkie er uit en Df zn spelert erbij en dan ben ik weer ff klaar.
Hoe bedoel je? Ik heb nog geen vrij plekkie voor je.....quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal eens even zien of ik nog wat heb voor je kan het wel gebruiken
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef IPeePie het volgende:
@MrMoon Heb je nog een Van Groningen die getraind moet worden op PM toevallig? Hoe goedkoper hoe beter
voor het geval je die speler van df mistquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb nog geen vrij plekkie voor je.....
Redelijk PM. Liefst nog een bijskill.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee helaas niet.. maar ik kan altijd even informeren bij andere managers.. wat moet hij minimaal voor skills hebben?
Oh hehehehe dat gaat niet gebeuren hoor. Tenminste tenzij er iemand als een debiel op m gaat bieden dan kap ik er mee. Ik moet er nog wel wat aan verdienen natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor het geval je die speler van df mist
was een geintje hoor
hmmz dat gaat lastig worden, maar ik zal eens rondvragenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Redelijk PM. Liefst nog een bijskill.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Gerbrand van Hoof.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
ach ja vreemde humor he?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh hehehehe dat gaat niet gebeuren hoor. Tenminste tenzij er iemand als een debiel op m gaat bieden dan kap ik er mee. Ik moet er nog wel wat aan verdienen natuurlijk.![]()
Was dat een geintje???![]()
In dat geval snap ik m nog steeds niet.....
spelhervatting?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
Nah leuke redelijk allrounder :
[ afbeelding ]
[..]
Ja zal wel moeten ja. maar haalt ie dan met, bv uitstekend heel hoog, wel redelijk allround? Ik vind m er zelf eigenlijk te slecht voor...quote:
Het hoeft nog niet hoor. Het is meer van als ik echt niks anders kan betalen, kan ik net zo goed een van groningen gaan trainen. Ik probeer nog wel iets beters te halen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz dat gaat lastig worden, maar ik zal eens rondvragen
wat zoek je qua leeftijd?
Kan. Ik ben niet zo lekker vanavond dus daar zou t ook zomaar aan kunnen liggen.quote:
geen flauw idee eigenlijk..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zal wel moeten ja. maar haalt ie dan met, bv uitstekend heel hoog, wel redelijk allround? Ik vind m er zelf eigenlijk te slecht voor...
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het hoeft nog niet hoor. Het is meer van als ik echt niks anders kan betalen, kan ik net zo goed een van groningen gaan trainen. Ik probeer nog wel iets beters te halen.
ik heb al wat navraag gedaan, maar vrees dat ze niet de redelijk positiespel gaan halen..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het hoeft nog niet hoor. Het is meer van als ik echt niks anders kan betalen, kan ik net zo goed een van groningen gaan trainen. Ik probeer nog wel iets beters te halen.
preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede keuze als je dan toch een waailap moet kopen dan maar zo 1!!!
![]()
ach ja daar wordt de speler niet beter vanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien dat Df t vanavond nog leest en wat kan verduidelijken.
Das ook weer zo. Gewoon ontslaan maar die waailap.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja daar wordt de speler niet beter van
preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Gewoon ontslaan maar die waailap.
Dat ik dat liever niet doe omdat je er een bug zit in hattrick waardoor je niet kan zien op de zoekpagina dat een speler gestegen is en hij zal dus daar op blijven staan met zn oude level niet zn nieuwe gestegen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef IPeePie het volgende:
Ik voel me nu net een bankier ten tijde van het uitbreken van de crisis maar goed. Possie, ik heb een skilltrade gevonden die in 1 training popt naar uitstekend PM. Hij is 17y13d. Die wordt dan meteen heel wat waard. Als ik die binnen kan halen vanavond, kan ik jouw speler waarschijnlijk betalen, maar dan moet jij wel bieden op die speler, omdat hij tegen die tijd nog niet gepopt is naar uitstekend, maar dat tegen de deadline wel doet. Wat een constructieWat zeg je er van?
Dan kan je hem daarna gewoon meteen op de TL zetten, op vrijdag dus, en hem dan gewoon maandag verkopen. Dan is hij al wel uitstekend op de TL.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik dat liever niet doe omdat je er een bug zit in hattrick waardoor je niet kan zien op de zoekpagina dat een speler gestegen is en hij zal dus daar op blijven staan met zn oude level niet zn nieuwe gestegen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dan kan je hem daarna gewoon meteen op de TL zetten, op vrijdag dus, en hem dan gewoon maandag verkopen. Dan is hij al wel uitstekend op de TL.
Kijk: Ik koop hem vandaag.quote:
Zo ook goed?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Kijk: Ik koop hem vandaag.
Hij speelt friendly.
Ik zet hem op de TL.
Hij staat nog op goed, maar popt naar uitstekend op vrijdag.
Jij biedt.
Ik koop jouw speler.
Jij koopt hem op vrijdag, dan is hij al uitstekend maar dat kan je nog niet zien op de TL. Bied een eerlijke prijs omdat ie gestegen is.
Jij zet hem op de TL, en pakt winst.
Je hoeft geen eerlijke prijs te bieden. Gewoon iets tussen de prijs waarvoor ik hem koop en wat hij waard is.quote:
Ik kijk tzt wel. Koop die speler maar en dan regelen we wel wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je hoeft geen eerlijke prijs te bieden. Gewoon iets tussen de prijs waarvoor ik hem koop en wat hij waard is.
Ok, bedankt. Ik hoop dat ik hem voor niet al te veel mee kan pakken. Hij loopt af na 00:00, dus ik hoop dat er niet veel kapers online zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk tzt wel. Koop die speler maar en dan regelen we wel wat.
Ik ben morgen de hele dag thuis. 9 van de 10x betekend dat dat ik zit te computeren de hele dag.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef IPeePie het volgende:
Edit: Als jij het goed vind een eerlijke prijs te bieden, ben ik daar natuurlijk blij mee. Dan moet je wel echt morgen online zijn voor de deadline van jouw speler.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben morgen de hele dag thuis. 9 van de 10x betekend dat dat ik zit te computeren de hele dag.
Nu ga ik echt naar mn bed!![]()
zal wel wat meevallen toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nou hopen dat er niet iemand komt die het doorheeft en 300k voor 'm biedt xD
127k inmiddels.. tot hoever kan je gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Om deze tijd hopelijk wel ja.
Edit: Kaper gesignaleerd. 125k geboden.
Ik moet nog een winger kopen een paar minuten ervoor. Die gaat me waarschijnlijk ongeveer 120k kosten. Ik heb nu 350k op de bank, dus ongeveer 230k.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
127k inmiddels.. tot hoever kan je gaan?
hoe zeker ben je er van dat hij popt vrijdag?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik moet nog een winger kopen een paar minuten ervoor. Die gaat me waarschijnlijk ongeveer 120k kosten. Ik heb nu 350k op de bank, dus ongeveer 230k.
Volgens PsicoTSI staat hij op 7.95. Z'n beste sideskill is slecht. Ik denk dus dat die schatting redelijk klopt.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe zeker ben je er van dat hij popt vrijdag?
ja daar kun je dan idd wel vanuit gaan.. maar die anderen zullen dat ook wetenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgens PsicoTSI staat hij op 7.95. Z'n beste sideskill is slecht. Ik denk dus dat die schatting redelijk klopt.
staat op 148k inmiddels. Zal ik meebieden, of proberen ze af te schrikken met een grote verhoging?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daar kun je dan idd wel vanuit gaan.. maar die anderen zullen dat ook weten
afwachten tot 0:15quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef IPeePie het volgende:
[..]
staat op 148k inmiddels. Zal ik meebieden, of proberen ze af te schrikken met een grote verhoging?
heb je die 350k op de bank of is dat inclusief rood staan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik moet nog een winger kopen een paar minuten ervoor. Die gaat me waarschijnlijk ongeveer 120k kosten. Ik heb nu 350k op de bank, dus ongeveer 230k.
Dat heb ik op de bank.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je die 350k op de bank of is dat inclusief rood staan?
Ja, ik ook. Was vergeten dat hij redelijk PM i.p.v. goed had.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk niet dat die 120k wordt hoor.. ik denk minder
je moet ook even kijken wat een uitstekende mid kost en op basis daarvan bepalen wat je max wilt betalen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef IPeePie het volgende:
Volgensmij is de winger binnen voor 30k. Dat betekent dat ik wat extra geld heb voor die skilltrade.
TV ongeveer 500k. Dat haal je niet normaal gesproken, maar hij is nog wel jong qua dagen. Dus ongeveer 500k. Ik wil dan ongeveer 250k uitgeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet ook even kijken wat een uitstekende mid kost en op basis daarvan bepalen wat je max wilt betalen..
Igotz Iturraspe (313812190)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef IPeePie het volgende:
[..]
TV ongeveer 500k. Dat haal je niet normaal gesproken, maar hij is nog wel jong qua dagen. Dus ongeveer 500k. Ik wil dan ongeveer 250k uitgeven.
Klopt, ik dacht toch echt dat ik het had opgezocht...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Igotz Iturraspe (313812190)
heeft geen tv van 500k..
250 kan wel, maar dat is wel de max denk ik.. anders maak je er geen winst meer op..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht toch echt dat ik het had opgezocht...
Hoe ver denk jij dat ik moet gaan?
Ja, ik bied elke keer zo laat mogelijk. Hij lijkt wel vastberaden helaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
250 kan wel, maar dat is wel de max denk ik.. anders maak je er geen winst meer op..
vooral zo laat mogelijk bieden misschien haakt hij er door af
mja hij zal ook wel weten dat hij op poppen staat..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, ik bied elke keer zo laat mogelijk. Hij lijkt wel vastberaden helaas
Ik probeer 'm nu af te leiden met een bericht van een halve paginaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja hij zal ook wel weten dat hij op poppen staat..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik probeer 'm nu af te leiden met een bericht van een halve pagina
GODVER! Hij liet het nog lopen tot 0 minuten. Had 't nog bijna gewerkt xD.quote:
idd jammer, maar goed er zijn nog genoeg andere spelers te koop..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
GODVER! Hij liet het nog lopen tot 0 minuten. Had 't nog bijna gewerkt xD.
Nu geef ik op. Jammer, hij wint.
Trustenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd jammer, maar goed er zijn nog genoeg andere spelers te koop..
en nu ga ik slapen.. trusten
De 3 beste skills bepalen zijn allround mogelijkheden...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien dat Df t vanavond nog leest en wat kan verduidelijken.
Haha. Had je nu maar mijn taktiek toegepast, dan was die van jou geweest...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij weer naar de speler keek toen hij klaar was met lezen. Dan zou het niet geholpen hebben. Dan zou hij gewoon nog 1m over gehad hebben in plaats van 0. Maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Had je nu maar mijn taktiek toegepast, dan was die van jou geweest...
Je moet op 1 seconde over de minuut bieden (niet zo laat mogelijk), dan staat er maar heel kort 0m (nadat de 3 minuten na je bod om zijn). En spelers die dan willen bieden zijn altijd te laat.
Er van uitgaande dat je redelijk als 5,00-5,99 rekent en niet als (zoals meestal wordt genoemd) 6,00-6,99quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 3 beste skills bepalen zijn allround mogelijkheden...
Als de 3 beste dus 5,99 + 4,99 + 499 zijn, dan is dat redelijk allround (5,23) samen. Dus zelfs zonder dat spelhervatting, is zijn allround NU al redelijk.
Oh ja... Oeps... Even aanpassen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je redelijk als 5,00-5,99 rekent en niet als (zoals meestal wordt genoemd) 6,00-6,99
Paar topics terug rekende ik ook al voor dat het ook met 5,99/5,99/6,02 kan (gemiddeld 6,00). Possie's spelertje zal dus wel hoog in subskill zitten, al heb je daar meestal niet zo heel veel aan wanneer je 'm op 17j3d wilt verkopen..
Ok duidelijk. Dan vind ik t geen leuke redelijk allround....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja... Oeps... Even aanpassen...
Ik hoef dus niet op een speler te bieden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoe oud is die speler?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
Ferdinand Veth is ook een redelijk allround maar veel leuker!
17j43d, Possie kwam te laat achter het potentieel (als in, 'vergeten' daar na het scouten actief naar te zoeken)quote:
Dat is wel klote.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
17j43d, Possie kwam te laat achter het potentieel (als in, 'vergeten' daar na het scouten actief naar te zoeken)
17j 42d!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
17j43d, Possie kwam te laat achter het potentieel (als in, 'vergeten' daar na het scouten actief naar te zoeken)
Achja shit happens. Ik ga m waarschijnlijk pullen zondag dus krijgt hij nog 1 training in verdedigen en 1 (secundair) in vleugelspel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is wel klote.
Ik laat de jeugd op veel plekken spelen, als een speler een interessante hoeveelheid sterren laat zien wil ik ook zijn max weten. Dit dekt het natuurlijk niet 100% af.
Ik heb nu een speler die 9* haalt met matig/redelijk scoren en matig/redelijk passen + onvoorspelbaar.
De sterren die aanvallers om de jeugd halen is erg overtrokken. Ik heb een speler met Matig scoren die 7* haalt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is wel klote.
Ik laat de jeugd op veel plekken spelen, als een speler een interessante hoeveelheid sterren laat zien wil ik ook zijn max weten. Dit dekt het natuurlijk niet 100% af.
Ik heb nu een speler die 9* haalt met matig/redelijk scoren en matig/redelijk passen + onvoorspelbaar.
Ik weet wel tegen welke sterren hoeveelheid ik de lat moet leggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
De sterren die aanvallers halen is erg overtrokken. Ik heb een speler met Matig scorne die 7* haalt...
Dus gewoo niet naar sterren kijken...
Dus een speler die 6* op het middenveld haalt laat je lekker daar staan omdat je denkt dat hij daar veel potenieel heeft of wat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik weet wel tegen welke sterren hoeveelheid ik de lat moet leggen.
Die van de aanvallers verschilt enorm met die van de overige posities.
Ja, en daavan ga ik met een secundaire training checken welke max ze hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dus een speler die 6* op het middenveld haalt laat je lekker daar staan omdat je denkt dat hij daar veel potenieel heeft of wat?
Ik baal ook altijd als mijn trainer terug komt met de mededeling: Hij heeft er niet op getrained, maar ik denk dat hij waardeloos kan worden op keepen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dus een speler die 6* op het middenveld haalt laat je lekker daar staan omdat je denkt dat hij daar veel potenieel heeft of wat?
Is goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Drassss het volgende:
Over een half uurtje erop knallen IpeePie?
13 minuten daarvoor:quote:
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe blij ik ben dat ik geboden heb en of ik teleurgesteld zou zijn wanneer ik overboden wordt. In ieder geval een hele toffe spelerquote:Alejandro Moro (214131250)
25 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 26-03-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 97 470
Loon: 15 804 ¤ (13 170 ¤) /week inclusief 20% bonus
252 864 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 11/20 briljant
Vleugelspel: 15/20 reusachtig
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 9/20 formidabel
Deadline: 01-03-2011 20:12
Vraagprijs: 6 008 006 ¤
Hoogste bod: 6 008 006 ¤ door SC diepFries
Mooie speler.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe blij ik ben dat ik geboden heb en of ik teleurgesteld zou zijn wanneer ik overboden wordt. In ieder geval een hele toffe speler![]()
Vandaar ook mijn grote twijfel. In 4 seizoenen tijd schrijf ik er bijna de helft op af aldus de transfervergelijking op dit moment. Aan de andere kant is het echt een speler met meerwaarde (qua stats), met [Koppen] en is 'ie leuk als FC. Gaat bovendien de komende 1-1,5 seizoen nog SP-training krijgen, dus ook dat compenseert nog..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mooie speler.
Wel erg veel geld! (Dat zeg ik met mijn dure selectie)
Ik zou het wel weten als ik jou was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn grote twijfel. In 4 seizoenen tijd schrijf ik er bijna de helft op af aldus de transfervergelijking op dit moment. Aan de andere kant is het echt een speler met meerwaarde (qua stats), met [Koppen] en is 'ie leuk als FC. Gaat bovendien de komende 1-1,5 seizoen nog SP-training krijgen, dus ook dat compenseert nog..
Misschien maar gewoon niet meer inloggen de komende 2 uren, dan zie ik het daarna wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de speler nodig om te promoveren?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vandaar ook mijn grote twijfel. In 4 seizoenen tijd schrijf ik er bijna de helft op af aldus de transfervergelijking op dit moment. Aan de andere kant is het echt een speler met meerwaarde (qua stats), met [Koppen] en is 'ie leuk als FC. Gaat bovendien de komende 1-1,5 seizoen nog SP-training krijgen, dus ook dat compenseert nog..
Misschien maar gewoon niet meer inloggen de komende 2 uren, dan zie ik het daarna wel
Niet per se, al heb ik wel een nieuwe winger nodig als ik iets anders wil spelen dan 5-x-x en 3 fatsoenlijke aanvalskanten neer wil zetten. Met Alejandro zou dat wel moeten lukken lijkt mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je de speler nodig om te promoveren?
Ik schrijf zelf alleen af op mijn verdedigers, keeper en coach.
Kleine fooi dus... hopen dat ie bij latere doorverkopen nog lekker wat gaat opleveren.quote:01-03-2011
Je hebt een speler verkocht en 213 750 ¤ ontvangen.
Heegste bod: 7 045 000 ¤ troch SC diepFriesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef Gijs_ het volgende:
En dF... geyl vleugelspelertje hoorals je hem daadwerkelijk binnen hengelt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heegste bod: 7 045 000 ¤ troch SC diepFries
Bieden is eindige!Je krijgt er weer wat voor terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt er niet op dat mn mede bieder zomaar opgeeft.
![]()
Ja, eigenlijk slaat dat ook helemaal nergens op.. 1 of 2 niveautjes minder op een paar skills en het scheelt 3 miljoen..quote:
Het is een beetje een Possie-actie: Je zinnen ergens op zetten ongeacht wat 't kostquote:
En terecht, 't is natuurlijk wel een klasbakkiequote:Het lijkt er niet op dat mn mede bieder zomaar opgeeft.
Dat doe ik anders nooit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk slaat dat ook helemaal nergens op.. 1 of 2 niveautjes minder op een paar skills en het scheelt 3 miljoen..
[..]
Het is een beetje een Possie-actie: Je zinnen ergens op zetten ongeacht wat 't kostEn ja, ik krijg er wel iets heel leuks voor terug en sowieso een hoop (spel)plezier, hetgeen uiteindelijk wel het allerbelangrijkste is
Daarom bied ik net ook weer.quote:En terecht, 't is natuurlijk wel een klasbakkie
Nee dat snap ik maar ik wilde m wel graag en kon zo meteen ff je bewering van net omver gooien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat mij betreft hoef je niet per se 'm binnen te halen natuurlijk. Qua opbrengst ben ik al meer dan tevreden en het moet wel een beetje 'netjes' blijven. Je bent immers ook supporter van mijn team, dus ik wil daar ook geen gedonder mee al is het wel in een bidwar..
Daarom, ik ben hier meer dan tevreden mee. 1,3 miljoen was overigens wel het minimum wat ik er voor wilde hebben in deze markt. Dat 'ie ruim meer dan 1,5 op zou leveren had ik wel een beetje op gerekend en gelukkig niet onterecht (gezien meerdere bieders aan bijdroegen).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar ik wilde m wel graag en kon zo meteen ff je bewering van net omver gooien.
Heb m van mn hotlist gegooit en ga niet meer bieden. Je hebt iig 5 ton meer dan je had willen hebben en daar heb ik je toch mooi aan geholpen.
Die Löveg nam t op een gegeven moment over van die andere. Die had nl al opgegeven. Jammer dat ik m niet heb maar t moet wel een beetje normaal blijven wil ik er nog wat op verdienen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarom, ik ben hier meer dan tevreden mee. 1,3 miljoen was overigens wel het minimum wat ik er voor wilde hebben in deze markt. Dat 'ie ruim meer dan 1,5 op zou leveren had ik wel een beetje op gerekend en gelukkig niet onterecht (gezien meerdere bieders aan bijdroegen).
Heegste bod: 1 830 000 ¤ troch FC Löveg
Bieden is eindige!
In ieder geval bedankt voor het meebieden. Heeft vast nog een tonnetje extra opgeleverd
Leuk spelertje Maniack!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst voor 1,75 mil:
Mirco Hoenigsberger
27 jaar en 61 dagen, TSI = 32 970
matig in vorm, conditie redelijk [Snel]
Heeft redelijk ervaring en is een goed leider
Verdedigen: 9/20 formidabel
Positiespel: 12/20 wonderbaarlijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 9/20 formidabel
Volgend seizoen op naar de VII
Wat een hond is die biezentrappers. Ik zal even een afleidingsmailtje klaarleggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
@IPeePie Biezentrappers C gaat meteen maar ff naar 50k.... Ik ben bang dat je met hem wel in een bidwar gaat komen. Niet veel te veel geld uit gaan geven he!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat een hond is die biezentrappers. Ik zal even een afleidingsmailtje klaarleggen.
Ik zal m'n best doen niet te veel uit te geven inderdaad.
Ik zal proberen m'n techniek te perfectionerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je wel wat later plannen dan de vorige keer
Yeshh! Ik heb allemaal matig/redelijk ervaring en goed leiderschap...quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zal proberen m'n techniek te perfectioneren
omgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef Nixx- het volgende:
U-20, wat een drama!!!
Turkije - Nederland
5-2-3 wonderbaarlijk counter tegen 4-5-1 briljante vleugelaanval
Turkije heeft 9% balbezit en krijgt 2 SE's en een corner mee.....
Ik dacht dat SE's balbezit afhankelijk waren.
Ja, daar is ook een enorme discussie over in HOG. Iemand zei dat vast staat dat het een lineare verhouding is (hoe veel SE's je krijgt in verhouding met bbz). Maar dan zou 2 SE's op 9% bbz erg vreemd zijn. Toen kwam iemand anders dat een lineare verhouding niet per se bij 0 hoeft te beginnen, waar natuurlijk ook wat in zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef Nixx- het volgende:
U-20, wat een drama!!!
Turkije - Nederland
5-2-3 wonderbaarlijk counter tegen 4-5-1 briljante vleugelaanval
Turkije heeft 9% balbezit en krijgt 2 SE's en een corner mee.....
Ik dacht dat SE's balbezit afhankelijk waren.
Dat is idd nooit verkeerd! Had je al een aanvoerder of heb je deze ook als fc?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yeshh! Ik heb allemaal matig/redelijk ervaring en goed leiderschap...Altijd handig!
Hij wil m natuurlijk als skilltraid gebruiken all1 weet ik niet hoe hoog hij zit in positiespel. Ik vraag me af of dat werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat een hond is die biezentrappers. Ik zal even een afleidingsmailtje klaarleggen.
Ik zal m'n best doen niet te veel uit te geven inderdaad.
Waarom dat??quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:08 schreef elby1988 het volgende:
niels heeft mij verwijderd als supporter
Het lef...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Weet ik veel:p er zat geen afscheidsbrief bij..
Ik weet mijn plek :p zijn 9 supporter van mij, terwijl ik er 16 supporter. Raar idee:pquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lef...
Bij mij ook, maar hij werd meteen weer terug supporter
Komt die hapjes kar toch van pas in mijn stadion.... 25 supportersquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik weet mijn plek :p zijn 9 supporter van mij, terwijl ik er 16 supporter. Raar idee:p
ach ja ik supporter er 20 en er zijn 17 die mij supporteren.. (zelfs Vullie supportert mij nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik weet mijn plek :p zijn 9 supporter van mij, terwijl ik er 16 supporter. Raar idee:p
quote:En weer een seizoen
Het leek ons verstandig om na de wedstrijd niets aan Hidalgo te vragen over de tegenstander, waarvan alweer werd verloren. The Special One voelde dit dan ook feilloos aan: "Ja ies nie belangraik wai speelde b-elftal voor skorsiengs, volgiend week alles komt samen wai doen die Special Ding, niemand kent! Zai gaan counteren, wai klaar! Iek hiel boos op die Knoede! Ik weet nog die verlies! Wai gaan rechtzet! En wai wies van tevoor plek in die middenmoot en die wai halen, verklap 1 ding: volgend seizoen ook middenmoot en dan kom die grote boem! TCR heb een groot geheim! En die kom dan uit en dan naar V waar wai horen!"
Hugo Borst, die aanwezig was in het Slachthuis bij de nabespreking, maakte een opmerking over Hidalgo en Khadaffi, en werd de kantine uit geschopt door Merelle en De Moker, onder het motto: Welnee, Hidalgo houdt het minstens 16 weken langer vol!
Winstquote:02-03-2011 (14/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 15 907 ¤ aan entreegeld.
01-03-2011 (14/44) Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Sorry, was dat jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:08 schreef elby1988 het volgende:
niels heeft mij verwijderd als supporter
Jij bent ook terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Sorry, was dat jij
Ik moest iemand verwijderen om ruimte te maken voor een vlaggetjes kerel. Die willen tegenwoordig dat je hun supportert als je meedoet aan hun loterijen...
Edit: Ik heb al iemand anders er uit gegooid, en Elby zit er weer bij
Alle spelers die op een niet trainingspositie staan hebben dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is idd nooit verkeerd! Had je al een aanvoerder of heb je deze ook als fc?
hangt van de vorm af, indien gelijk kies ik voor 2!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef IPeePie het volgende:
Wie zal ik opstellen volgende wedstrijd als spits.
1: Waardeloos passen, redelijk scoren, goed spelhervattingen
2: redelijk passen, redelijk scoren, waardeloos spelhervattingen
M'n beste spelhervatter na (1) die die in de basis staat, heeft zwak spelhervattingen
+ tegenstander natuurlijk. Als je al 'overkill' in de aanval hebt, dan zou je net zo goed voor die spelhervatter kunnen kiezen. Als je de aanvalsratings meer nodig hebt dan het spelhervatten komt nummero 2 meer in aanmerking..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
hangt van de vorm af, indien gelijk kies ik voor 2!
Zo zat ik inderdaad ook te denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
+ tegenstander natuurlijk. Als je al 'overkill' in de aanval hebt, dan zou je net zo goed voor die spelhervatter kunnen kiezen. Als je de aanvalsratings meer nodig hebt dan het spelhervatten komt nummero 2 meer in aanmerking..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef elby1988 het volgende:
Ofwel, w
[..]
Zo zat ik inderdaad ook te denken
Wat het is het stil op een woensdag middag.. Is nog niet iedereen uit school
Ik ga niet promoveren.. Speel hoogstends P/D.. Die wil ik verliezen, maar gewoon lekker doortrainenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef Drassss het volgende:
Wanneer ik win ben ik kampioen en promoveer ik rechtstreeks naar de V.
Daar gaan we gewoon voor
Dat hoop ik niet! Maar ik weet niet wat mijn spelers onder hun tenue droegen natuurlijkquote:
Misschien vallen de blessures dan pas later opquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet! Maar ik weet niet wat mijn spelers onder hun tenue droegen natuurlijk
School...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef elby1988 het volgende:
Ofwel, w
[..]
Zo zat ik inderdaad ook te denken
Wat het is het stil op een woensdag middag.. Is nog niet iedereen uit school
Ik ook laatst.. Lap kosten zeg tegenwoordig.. wel 10 cent per dag bijna..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef NelisZ het volgende:
Zo, mijn Supporter maar weer voor een jaar verlengd
Dit was een jeugdspeler bij mijn bookmarks. Wil deze zin zeggen dat hij is ontslagen of alleen gepromoveerd?quote:Deze speler heeft zijn prioriteiten verlegd en speelt geen voetbal meer.
".....en speelt geen voetbal meer."quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit was een jeugdspeler bij mijn bookmarks. Wil deze zin zeggen dat hij is ontslagen of alleen gepromoveerd?
Ghehequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
".....en speelt geen voetbal meer."
Ik denk dat possie m heeft gekocht
Ben blij dat ik daar niet aan doe. Hoef ik me ook niet voor te bereiden op die onzinquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zich aan het voorbereidden op carnaval.
Dan is het goed dat hij opgerot is... die graf takken hoef ik niet in mijn selectiequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Carnaval.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Wat ontzettend kut altijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef IPeePie het volgende:
Jezus, wat kostte het een moeite die speler van Possie binnen te halen. Al fietsend over de grachten een bidwar uitgevochten. Helaas kon ik m'n afleidingsmail niet sturen nu
Bedankt trouwens voor de reacties op de vraag over de spelhervatter.
Ow dan doe je het goed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alle spelers die op een niet trainingspositie staan hebben dat dus
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hier 19/22 supporters, op 1 mei krijg ik m'n 20e supporterslotje, die is bestemd voor Possie die op dat moment al zo'n 1,5 jaar 'belangeloos' steun en toeverlaat in bange tijden is
Om 17:25u aantreden tegen het Braziliaanse Lambuja Futebol Clube, dus ik heb vandaag maar even een zonnetje besteld in Fryslân
same herequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb pas mijn potje s'avonds in Zweden dus we wachten nog rustig af..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Weet ik veel:p er zat geen afscheidsbrief bij..
Noorwegen overleefd zonder kleerscheuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef MrMoon het volgende:
hopelijk blijft mn verdediger Altona een beetje heel.. dan popt hij als het goed is vrijdag naar goed verdedigen en kan ik hem verpatsen..
Hahahaha meteen doen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik kan Lou van Groningen terugkopen voor minder dan ik hem heb verkocht.. interessant nu ik Radboud heb verkocht..
Snotver die heeft passen training nodig!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Drassss het volgende:
Nieuwe Prent op de TL![]()
18j & 109 dagen
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Tja, maar eigenlijk heb ik er gewoon geen reet aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snotver die heeft passen training nodig!!![]()
die winst is geen probleem.. ik wacht alleen op een spits op dit moment..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha meteen doen!Tenminste als je denkt er straks winst aan over te houden natuurlijk.
Ook niet als hij passen training heeft gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, maar eigenlijk heb ik er gewoon geen reet aanDus helaas
Dus je koopt m niet terug?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die winst is geen probleem.. ik wacht alleen op een spits op dit moment..
Ik niet helaas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef IPeePie het volgende:
Heeft iemand hier een soort tabelletje ofzo, over opstellingservaring?
Hoe veel minuten moet je spelen om er bijvoorbeeld 1 level bij te krijgen? Hoe veel om te zorgen dat het volgende week nog hetzelfde is?
Ik kon het niet vinden op hagonline in ieder geval.
ik twijfel.. op zich kan ik die extra ratings wel gebruiken en hij kan ook nog wel wat verdedigen gebruiken, maar een spits heeft toch echt mijn voorkeur, dus daar hoop ik snel duidelijkheid over te hebben..quote:
Tja dan is hij eind 19... en ik train zelf verdedigenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook niet als hij passen training heeft gehad?
Ik hoop voor je dat dat dan duidelijk is voor zn deadline verloopt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel.. op zich kan ik die extra ratings wel gebruiken en hij kan ook nog wel wat verdedigen gebruiken, maar een spits heeft toch echt mijn voorkeur, dus daar hoop ik snel duidelijkheid over te hebben..
Als ik m nou aantrekkelijker maak voor andere om m verder te trainen door m 1 of 2 levels te trainen in passen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja dan is hij eind 19... en ik train zelf verdedigen
Ja bedanktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet helaas.
Veel plezier met Tobias trouwens!![]()
Ik denk dat dit een net niet speler is, vandaar ook mijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat dan duidelijk is voor zn deadline verloopt.![]()
![]()
[..]
Als ik m nou aantrekkelijker maak voor andere om m verder te trainen door m 1 of 2 levels te trainen in passen?
ik ook en anders neem ik gewoon maar een gok, door hem te kopen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat dan duidelijk is voor zn deadline verloopt.![]()
![]()
ik heb veel spitsen talentjes uit jeugdopleiding gebookmarkt viel me laatst op.. komt helaas net wat te vroeg voor mn trainingsswitch..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een net niet speler is, vandaar ook mijn![]()
Gelukkig komen er nog genoeg talentjes uit de jeugdopleidingen, dus we blijven geduld houden!
Daarom is t misschien juist leuker voor andere trainers als hij er wat passen bij heeft of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een net niet speler is, vandaar ook mijn![]()
Gelukkig komen er nog genoeg talentjes uit de jeugdopleidingen, dus we blijven geduld houden!
Ik denk alleen dat hij dan goed positiespel en uitstekend passen is op zijn 20ste... daar krijg je geen topper meer uit vrees ik. Topper bedoel ik beter dan wonderbaarlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom is t misschien juist leuker voor andere trainers als hij er wat passen bij heeft of zie ik dat nou verkeerd?
Nee geen idee hoe het je is vergaan. Ik zie net all1 dat jij hem hebt. Ik was vandaag niet thuis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja bedankt
Had je gelezen dat ik de bidwar al fietsend over de grachten uitgevochten heb?
Ik heb geen idee.quote:Nog een vraag: Is het handig om vanaf nu tot week 16 m'n conditie op 5% te zetten? En dan vanaf week 16 weer hoger, zodat de condities weer aantrekken?
Ja.. ik heb zelf ook een gast of 4 gekocht voor een paar k.. Die waren eigenlijk te vroeg gekocht en ga ik straks gewoon dumpen, want zoals ik al zei net komen er straks gewoon een stuk of 4 topper uit de jeugd op de transferlijstquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook en anders neem ik gewoon maar een gok, door hem te kopen..
[..]
ik heb veel spitsen talentjes uit jeugdopleiding gebookmarkt viel me laatst op.. komt helaas net wat te vroeg voor mn trainingsswitch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |