Sinds wanneer mag je niet als ervaren persoon reageren op advertenties? Dit is geen prijszeiken, ik weet exact waar ik het over heb omdat wij ervaring hebben met precies dezelfde caravan op een landgoed i.p.v. camping.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen prijszeiken hier, als de prijs te hoog is mag je lager bieden
Als crew zou je weten dat we daar FB voor hebben. Daarbuiten zie ik je in meerdere topics ongefundeerd te pas en te onpas roepen dat de vraagprijs te hoog is. Zonder onderbouwing. Het meeste verwijder ik gewoon zonder bericht en soms reageer ik er wel opquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet als ervaren persoon reageren op advertenties? Dit is geen prijszeiken, ik weet exact waar ik het over heb omdat wij ervaring hebben met precies dezelfde caravan op een landgoed i.p.v. camping.
Ja wat in de OP staat zit er bij. Dus meubels, keukengerei, koelkast, etc.quote:
Ik begrijp die vraag niet helemaal. Er staat toch een tweepersoonsbed van 1.40 bij 2.00?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef sanger het volgende:
Er is dus feitelijk maar èèn slaapplaats naast het grote bed? Tenzij je eethoek opoffert?
Slaapkamer waar 2 personen kunnen slapen, en de eethoek verander je in een minuutje ofzo in een slaapplek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef sanger het volgende:
Er is dus feitelijk maar èèn slaapplaats naast het grote bed? Tenzij je eethoek opoffert?
Duidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Slaapkamer waar 2 personen kunnen slapen, en de eethoek verander je in een minuutje ofzo in een slaapplek.
Nee, maar mensen willen misschien wel graag nog even zitten na het eten als de kinderen naar bed zijnquote:Gelukkig dineren en slapen de meeste mensen niet tegelijk waardoor je dus 4 slaapplaatsen hebt jaVergelijk het met een slaapbank.
Ik weet ook niet zo goed wat gemiddeld staangeld is, volgens Tamashii valt het dus wel meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef Gunner het volgende:
Ik ga er even over nadenken. Lijkt me wel gaaf al lijkt het het stageld me erg veel, maar dat is meer omdat ik geen referentiemateriaal heb.
Dat kan ik goed begrijpen ja. De caravan is van mijn pa en toen ik er een keertje was heb ik gewoon samen met m'n broer een tent neergezet buiten (omdat de oudjes eerder naar bed wilden en wij niet stil wilden zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, maar mensen willen misschien wel graag nog even zitten na het eten als de kinderen naar bed zijn
Geen probleem!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef Tamashii het volgende:
Sorry dat ik zoveel zeg in je topic Racer. XD :x
Uhm dat zou ik aan m'n pa moeten vragen (momenteel op vakantie komt morgen terug) maar hij is niet oud hoor, de schatting is dat hij uit 2002 komt. Misschien weet Tamashii hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef missyB het volgende:
en die caravan kan daar voor langere periode blijven staan? Niet dat de eigenaar volgend jaar op eens besluit dat alle oude aluminium/kunststof stacaravans vertrekken moeten.
Jazeker, maar er is verder niet veel besprekingsruimte vrees ik aangezien de richtprijs enorm gedaald is al.quote:
oke kan het mijn pa eens voorleggen om te kijken hoe hij hier tegenover staatquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jazeker, maar er is verder niet veel besprekingsruimte vrees ik aangezien de richtprijs enorm gedaald is al.
Overigens is dit exclusief het resterende staangeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |