abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93456323

Te koop namens mijn vader: een mooie en zeer goed onderhouden Muller Batavier.

De woonkamer heeft rondom een ingebouwde zitbank, de eettafel kan worden ingeklapt en geeft dan 2 slaapplaatsen. De keuken is compleet ingericht met een aanrecht en gootsteen met warm- en koudwater mengkraan, een koelkast, kookplaat,etc. Keukeninventaris is genoeg aanwezig.

De ouderslaapkamer heeft een vrijstaand bed van 140 x 200 cm met ruime kasten met hang- en leggedeelten en een mooie tussenkast. Er is slaapplek tot 4 personen. De badkamer is compleet ingericht met een douchecabine, toiletspiegelkast boven de wastafel op zuil en een toilet. Een Valliant geiser zorgt voor het warme water.

Er is verwarming met luchtcirculatie aanwezig. Tevens is een ruime schuur aanwezig voor het tuinmeubilair en tuingereedschap. De caravan staat op een rustige camping in de Gelderse Achterhoek. Zeer bosrijke en landelijke omgeving als u van rust houdt. De plek heeft een oppervlak van 500 m² en ligt op een mooi stukje bosperceel. Om het perceel is een hekwerk geplaatst, zodat uw huisdier (toegestaan) niet kan ontsnappen. Geen zicht op directe buren. Bovendien een eigen parkeerplaats.

In de omgeving liggen veel leuke plaatsen als Doetinchem, Doesburg, Deventer, Zutphen.
De caravan staat op camping de Huurne te Harfsen.
Staangeld per jaar ¤1850,- en is tot 31/12/2011 al betaald. Normaal wordt dit verrekend met de nieuwe eigenaar.
De richtprijs is ¤10,500, maar dit is inclusief staangeld. Je betaalt dus maar ¤9000 voor de caravan zelf.

pi_93475321
Bagger verwijderd en notes uitgedeeld
pi_93521844
Hoewel het een prachtig ding is, weet ik dat je vraagprijs (te) hoog ligt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93522101
Geen prijszeiken hier, als de prijs te hoog is mag je lager bieden
pi_93530849
Is het incl. inboedel?
pi_93543433
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen prijszeiken hier, als de prijs te hoog is mag je lager bieden
Sinds wanneer mag je niet als ervaren persoon reageren op advertenties? Dit is geen prijszeiken, ik weet exact waar ik het over heb omdat wij ervaring hebben met precies dezelfde caravan op een landgoed i.p.v. camping.
pi_93547480
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag je niet als ervaren persoon reageren op advertenties? Dit is geen prijszeiken, ik weet exact waar ik het over heb omdat wij ervaring hebben met precies dezelfde caravan op een landgoed i.p.v. camping.
Als crew zou je weten dat we daar FB voor hebben. Daarbuiten zie ik je in meerdere topics ongefundeerd te pas en te onpas roepen dat de vraagprijs te hoog is. Zonder onderbouwing. Het meeste verwijder ik gewoon zonder bericht en soms reageer ik er wel op :)

Voor verdere discussie gaan we in V&A FB verder :)
pi_93572049
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Frankie79 het volgende:
Is het incl. inboedel?
Ja wat in de OP staat zit er bij. Dus meubels, keukengerei, koelkast, etc.

Eigenlijk alles wat je op de auto ziet behalve de TV en de auto.
pi_94302027
Kick, er is onderhandelingsruimte.

(Eventueel) belangstellenden kunnen zondag op afspraak komen kijken.
pi_96043002
Laatste kick voordat ik het hier opgeef, negeer de richtprijs maar, geïnteresseerden hoor ik wel wat van.

Er is namelijk veel onderhandelingsruimte ;)
pi_98271802
Kick! Bijna zomervakantie, dus hij moet echt weg!

Richtprijs: ¤6500 excl. resterende staangeld. Is iets van 1700euro per jaar, dus de helft daarvan (nog 6 maanden).

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 17-06-2011 14:37:58 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:53:15 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_98294254
Er is dus feitelijk maar èèn slaapplaats naast het grote bed? Tenzij je eethoek opoffert?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_98294747
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef sanger het volgende:
Er is dus feitelijk maar èèn slaapplaats naast het grote bed? Tenzij je eethoek opoffert?
Ik begrijp die vraag niet helemaal. Er staat toch een tweepersoonsbed van 1.40 bij 2.00? :9 En ja, de meeste mensen die gebruiken de eethoek ook soms als bed. Dan is het ook een tweepersoons, vandaar zijn 4 personen.
pi_98294916
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef sanger het volgende:
Slaapkamer waar 2 personen kunnen slapen, en de eethoek verander je in een minuutje ofzo in een slaapplek.

Gelukkig dineren en slapen de meeste mensen niet tegelijk waardoor je dus 4 slaapplaatsen hebt ja :P Vergelijk het met een slaapbank.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:25:53 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_98295562
Ik ga er even over nadenken. Lijkt me wel gaaf al lijkt het het stageld me erg veel, maar dat is meer omdat ik geen referentiemateriaal heb.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_98295786
1850 stageld per jaar is iets onder het gemiddelde. Wij betalen 2500.

Sorry dat ik zoveel zeg in je topic Racer. XD :x
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:57:04 #17
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_98296916
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Slaapkamer waar 2 personen kunnen slapen, en de eethoek verander je in een minuutje ofzo in een slaapplek.
Duidelijk :)

quote:
Gelukkig dineren en slapen de meeste mensen niet tegelijk waardoor je dus 4 slaapplaatsen hebt ja :P Vergelijk het met een slaapbank.
Nee, maar mensen willen misschien wel graag nog even zitten na het eten als de kinderen naar bed zijn ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_98297267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef Gunner het volgende:
Ik ga er even over nadenken. Lijkt me wel gaaf al lijkt het het stageld me erg veel, maar dat is meer omdat ik geen referentiemateriaal heb.
Ik weet ook niet zo goed wat gemiddeld staangeld is, volgens Tamashii valt het dus wel mee :o

En bedenk wel dat je er een grote plek voor terugkrijgt. Op foto is het altijd lastig neer te zetten, maar het is een grotere plek dan je denkt. Privacy wordt ook goed gewaarborgd, je hebt naar mijn weten geen direct zicht op buren of andere dingen.
Als je twijfelt aan de caravan of de plek kan je altijd een keer langsgaan als je dichtbij bent, hij is dus van mijn pa en die hoeft er niet per se bij te zijn (de beheerder van de plek kunnen we ook regelen, die heeft ook de sleutels etc.) maar er valt altijd wel wat af te spreken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Nee, maar mensen willen misschien wel graag nog even zitten na het eten als de kinderen naar bed zijn ;)
Dat kan ik goed begrijpen ja. De caravan is van mijn pa en toen ik er een keertje was heb ik gewoon samen met m'n broer een tent neergezet buiten (omdat de oudjes eerder naar bed wilden en wij niet stil wilden zijn :') ), dat ging ook prima en is voor kleine kinderen misschien nog wel leuk ook.
Schuurtje zit er naast waar je wel dingen als een tent kan opslaan. Volgens mij zit er zelfs een stopcontact buiten voor eventuele verlichting/opladers.

quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef Tamashii het volgende:
Sorry dat ik zoveel zeg in je topic Racer. XD :x
Geen probleem! :P Het lijkt alsof jij er veel meer van af weet dan ik, dus je tips en aanvullingen zijn welkom.
pi_98470127
en die caravan kan daar voor langere periode blijven staan? Niet dat de eigenaar volgend jaar op eens besluit dat alle oude aluminium/kunststof stacaravans vertrekken moeten.
pi_98470267
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef missyB het volgende:
en die caravan kan daar voor langere periode blijven staan? Niet dat de eigenaar volgend jaar op eens besluit dat alle oude aluminium/kunststof stacaravans vertrekken moeten.
Uhm dat zou ik aan m'n pa moeten vragen (momenteel op vakantie komt morgen terug) maar hij is niet oud hoor, de schatting is dat hij uit 2002 komt. Misschien weet Tamashii het :P

De eigenaar van dat gebeuren daar is een boerenkerel die wel makkelijk is met alles dus ik neem aan dat er niet ineens caravans weg moeten. Bovendien staan er caravans die een stuk ouder zijn.

Kom dus nog terug op het antwoord.
pi_98560192
Kickje nog, ik heb even mijn pa gevraagd en de caravan is nog in prima staat en moet nog wat aantal jaartjes doorgaan. Er is geen reden dat die eigenaar ineens zou besluiten dat hij weg moet.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:41:03 #22
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_98560433
staat nog steed ste koop voor 6500?
A man's got to do what a man's got to do
pi_98560607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Olle. het volgende:
staat nog steed ste koop voor 6500?
Jazeker, maar er is verder niet veel besprekingsruimte vrees ik aangezien de richtprijs enorm gedaald is al.

Overigens is dit exclusief het resterende staangeld.
pi_98560770
Is een prachtige prijs voor een stacaravan op zo'n camping met zo'n perfecte inrichting nog. Wellicht zou je wat meer foto's kunnen geven van de omgeving? Denk dat dat mensen wel trekt.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:49:37 #25
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_98560773
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jazeker, maar er is verder niet veel besprekingsruimte vrees ik aangezien de richtprijs enorm gedaald is al.

Overigens is dit exclusief het resterende staangeld.
oke kan het mijn pa eens voorleggen om te kijken hoe hij hier tegenover staat :)
mocht ik meer weten kom ik er op terug
A man's got to do what a man's got to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')