Ik krijg dus best vaak te horen dat ik een prettige telefoonstem hebquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een normale stem en kan iemand fatsoenlijk helpen, tis geen sekslijn
ons team zit dus op 1 vloerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij hebben ook meerdere verdiepingen, op alle (met uitzondering van de BG) 2 vloeren met gemiddeld 24 plekken. Maar het blijft wel knus, door de wat kleinere groepen. En met je team bij elkaar zitten is ook leuk
Tof hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ons team zit dus op 1 vloerdus dat is wel leuk, achter een deur dus die ruimte is puur ons team
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
ow wacht, dat bedoelde je vast niet![]()
![]()
Gelukkig zijn er verschillende soortenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
die had ik er zelf al bij gezet hoorquote:
Ik had er geen woorden voor!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die had ik er zelf al bij gezet hoor
En 9 van de 10 klanten hebben zelf een accentquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanen)
je was sprakeloosquote:
Mijn werk zal het nooit worden. Sekslijnen ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er verschillende soortenVerkoop/outbound zou ik bijvoorbeeld nooit willen doen. Klantenservice bevalt me dan weer veeel beter dan ik ooit had gedacht.
Wowquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en als iker 3 jaar blijf werken (whehehe as if) kan ik ook nog mn mbo callcenter agent behalen
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
Callcenter, denk niet dat ik er geschikt voor ben![]()
'Goedemorgen, met xfriendx spreekt u. Wat is het probleem?'
'Uw pc doet raar....okay...dusse, wat heb je aan?'
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!quote:
Hulp bij het sjorren?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?
Kom dat eens brengen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |