quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
"WAT?! jullie laten hier een beer dansen? Stik er maar in, nu stem ik PvDD!"
En dan graag een foto maken van hun gezichtjes
Goedzo.quote:
Ze zoeken mij, maar ik ben gewoon thuis dus ik snap het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand enig idee wat al die helikopters enzo boven den bosch te zoeken hebben?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand enig idee wat al die helikopters enzo boven den bosch te zoeken hebben?
Misschien durven ze niet in Boschveld uit te stappen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zoeken mij, maar ik ben gewoon thuis dus ik snap het niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien durven ze niet in Boschveld uit te stappen.
Dan komen ze niet eens aan uitstappen toe, dan wordt die helicopter al onder hun reet uit gejat terwijl ze nog vliegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou jij het durven? Ik heb daar ene onderbuurman zo kwaad zien kijken...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben geen agent. Misschien was die buurman jaloers omdat tie mee wou doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou jij het durven? Ik heb daar ene onderbuurman zo kwaad zien kijken...brrr
Meedoen met BDH. Lijkt me niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben geen agent. Misschien was die buurman jaloers omdat tie mee wou doen.
Daar moet ik nog weleens aan denken ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou jij het durven? Ik heb daar ene onderbuurman zo kwaad zien kijken...brrr
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan komen ze niet eens aan uitstappen toe, dan wordt die helicopter al onder hun reet uit gejat terwijl ze nog vliegen.
Ja echt he.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moguh
Handige Nederlanders weer in libie.. Beetje zichzelf en de heli gevangen laten nemen..
Slechte voorbereiding
Volgende keer zal ik 't beter plannenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moguh
Handige Nederlanders weer in libie.. Beetje zichzelf en de heli gevangen laten nemen..
Slechte voorbereiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |