abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93462660
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg inderdaad. :o
:'( Overmorgen VVD stemmen :D Zou het zo erg vinden als ze de meerderheid niet hadden :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_93462731
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:'( Overmorgen VVD stemmen :D Zou het zo erg vinden als ze de meerderheid niet hadden :P
Tsja dan kan je er toch weinig aan doen. ;(
Meerderheid zou zeker mooi zijn.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_93462751
GroenLinks ftw!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93462825
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Tsja dan kan je er toch weinig aan doen. ;(
Meerderheid zou zeker mooi zijn.
Meerderheid moet anders gaat links alles blokkeren :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_93462894
quote:
16s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Ceased2Be het volgende:
GroenLinks ftw!
Dan nog liever D66
pi_93462902
In de afgelopen twee minuten heeft mn pa me al een paar keer bijdehand genoemd. :'( :')
pi_93463113
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
In de afgelopen twee minuten heeft mn pa me al een paar keer bijdehand genoemd. :'( :')
Omg. Alsof hij weet dat je kinderen bijdehand Jr. en bijdehand Jr. 2 gaan heten :D
pi_93463160
Mijn pa noemt me altijd eerst 'Rob' (da's z'n broer waar ie mee in de winkel staat) het is voort zo erg dat ik ook reageer als mensen 'Rob' zeggen in de buurt :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93463219
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omg. Alsof hij weet dat je kinderen bijdehand Jr. en bijdehand Jr. 2 gaan heten :D
Ja wel freaky he. :D
pi_93463272
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn pa noemt me altijd eerst 'Rob' (da's z'n broer waar ie mee in de winkel staat) het is voort zo erg dat ik ook reageer als mensen 'Rob' zeggen in de buurt :')
Oke dat is wel erg. _O- Ze hadden je dan beter Rob kunnen noemen. :')
pi_93463398
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oke dat is wel erg. _O- Ze hadden je dan beter Rob kunnen noemen. :')
Het went... m'n oma noemt me Léon (neef) en m'n pa dus rob. meestal wordt het 'lange' of 'jungske'
dat laatste vooral als ik de winkel binnen kom wandelen.
Ik verdenk hem ervan dat ie dat vooral doet zodat ie m'n naam niet fout kan zeggen.
pi_93463566
Mijn oma is daar ook erg goed in. Tegen iedereen in de familie. Dan passeren eerst de hond, mn neefjes, mn oom en dan gaat het eens een keer goed _O-
~Si vis amari, ama~
pi_93463575
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het went... m'n oma noemt me Léon (neef) en m'n pa dus rob. meestal wordt het 'lange' of 'jungske'
dat laatste vooral als ik de winkel binnen kom wandelen.
Ik verdenk hem ervan dat ie dat vooral doet zodat ie m'n naam niet fout kan zeggen.
Als het dat laatste is, is dat best zielig na zoveel jaar. ;(
pi_93463856
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Als het dat laatste is, is dat best zielig na zoveel jaar. ;(
Ik vind 'jungske' wel wat hebben eigelijk :')
Noem hem ook steevast 'ouwe' dus het past mooi.
Nu moet die ouwe wel onder de MRi a.s. vrijdag en ik hoop dat het niks ernstigs is :'(
pi_93464054
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nu moet die ouwe wel onder de MRi a.s. vrijdag en ik hoop dat het niks ernstigs is :'(
hoop het ook voor je!
~Si vis amari, ama~
pi_93464227
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah hopelijk is het allemaal goed! Wel kut. ;(
pi_93464383
dank!

Lijkt erop dat ie een tia heeft gehad een paar weken terug... vrijdag MRI om te kijken of er een bloedprop is (wat ze hopen en kunnen behandelen) of dat het wat anders is.
En dat 'wat anders' is meestal weinig goeds dus daar gaan we maar even niet vanuit.
pi_93465914
Een tia is ook niet niks.. Maarja als het dan toch iets moet zijn dan hopelijk maar het minst erge..
  maandag 28 februari 2011 @ 23:19:16 #49
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93469709
Leuken muziek.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_93477345
mogge piepels

ff een opgewekt muziekske om mee te beginnen

pi_93477389
Sterkte Ceased. Laten we hopen dat het meevalt :)

moggel
pi_93477491
Goedemorgen ;(
pi_93477770
goedemorgen!
~Si vis amari, ama~
pi_93487794
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen ;(
Wat? :'(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:01:57 #55
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93488604
Goeiemorgen. ;(
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_93497698
hoi ik leef nog voor het geval jullie je afvroegen of ik een langzame en pijnlijke dood gestorven was dat is dus niet want ik ben er nog nou dolletjes hoihoi gr
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:30:43 #57
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93497774
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef fairytalessuck het volgende:
hoi ik leef nog voor het geval jullie je afvroegen of ik een langzame en pijnlijke dood gestorven was dat is dus niet want ik ben er nog nou dolletjes hoihoi gr
Hehe.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:31:30 #58
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93497808
quote:
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_93498065
quote:
jeeej w/
~Si vis amari, ama~
pi_93498128
quote:
):O
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')