Jij wil nooit.quote:
Kankervies vriend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je een behaarde kont voelt is het de mijne
Dan blijf je toch lekker daar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
In het noorden zetten we nooit "kanker" voor woordjes![]()
Dat is bdh ook hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja misschien is het een moordenaar.
Jij hapt wel lekker zegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker daar?
Jullie roepen sinds 3 maanden toch allemaal: "VERREKTE KUT, JONGUH" waarna jullie heel stoer naar je vrienden kijken dat je zoiets durft te zeggen.
Als ik van iemand zou moeten zeggen of hij later een serial killer wordt dan zou ik wel weten wie ik zou invullen.quote:
Kort lontje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Jij hapt wel lekker zegDoen jullie dat allemaal in Brabant zo makkelijk
Jezelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik van iemand zou moeten zeggen of hij later een serial killer wordt dan zou ik wel weten wie ik zou invullen.
Ben je al ooit hier geweest?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waarom mis jij dan de Brabantse gemoedelijkheid?
Nee, ik zou nummer 2 zijn.quote:
Ja, in de dorpjes heb je wel gemoedelijkheid ja, maar daar vier je geen carnaval, of wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja man, en zelfs in de kleintse dorpjes van Brabant
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik van iemand zou moeten zeggen of hij later een serial killer wordt dan zou ik wel weten wie ik zou invullen.
Ik troll niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
kk je trolluurtje is alweer voorbij, nu terug naar je hok!
Ach maakt niet uit. Het is carnaval.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik troll niet.
Nouja, een beetje misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |