Ploingggg...quote:
Iedereen loopt maar raar te doen? Of je scheert even iedereen kam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JULLIE? Ik ga voor het eerst een hele dag erheen even op bezoek in Den Bosch carnavallen en iedereen loopt maar raar te doen, wtf![]()
Ik kan er niets aan doen dat mensen lopen te kloten, dat gebeurt in heel NL. Bossenaren kunnen er trouwens ook wat van met voetbalrelgezeik. Echt hoe simpel denk jij.
Weet je, als je normaal doet en leuk mee doet dan verwelkom ik je en dan hoor je er gewoon bij, maar mijn ervaring heeft geleerd dat mensen uit het noorden altijd ruzie gaan maken. Met carnaval zijn de ENIGEN die ruzie lopen te maken noorderlingen en lokale buitenlanders. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JULLIE? Ik ga voor het eerst een hele dag erheen even op bezoek in Den Bosch carnavallen en iedereen loopt maar raar te doen, wtf![]()
Ik kan er niets aan doen dat mensen lopen te kloten, dat gebeurt in heel NL. Bossenaren kunnen er trouwens ook wat van met voetbalrelgezeik. Echt hoe simpel denk jij.
Eens. Ook op fok al die 'kankercarnaval' topics enzo, en dan toch hierheen komen. Nee, de sfeer verpesten doe nze ook buiten carnaval, kun je nagaan. Ik ga gewoon weg omdat ik er niet van hou, ga dat ook niet overal schreeuwen enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Weet je, jullie hebben het zelf verkloot. Altijd lopen janken over carnaval maar het dan stiekem toch gaan vieren en de boel verstieren voor de mensen die het echt gezellig hebben.
True. Maar omgekeerd zullen ze dat ook hebben wanneer iedereen met koninginnedag naar Amsterdam enzo trekt. Dus ach dat kan je toch niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nogal wat anders dan asociaal gedrag in de trein vertonen door daar te schreeuwen, zuipen, roken en blowen hè. En dat dan in de spits. In Oeteldonk maakt het geen reet uit, aangezien iedereen op straat eraan mee doet, maar in de trein zag ik overduidelijk zat mensen die die lui het liefst voor de trein zouden flikkeren.
Koninginnedag is ook voor de losers boven de rivierenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True. Maar omgekeerd zullen ze dat ook hebben wanneer iedereen met koninginnedag naar Amsterdam enzo trekt. Dus ach dat kan je toch niet tegenhouden.
Koninginnedag in Amsterdam is andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Koninginnedag is ook voor de losers boven de rivieren
WE ZITTEN GODVERDOMME NIET IN LIMBURGquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar je mag dus geen alaaf zeggen in Oeteldonk he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kunnen we het een beetje gezellig houden, je kan het toch niet tegenhouden.
Fokkers komen normaliter nieteens buiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Idd vrede op aarde, en fokkers durven toch niet te vechten en te schreeuwen, dus wees niet bang
Zullen we daar dan meeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Koninginnedag in Amsterdam is anders
Moet jij eens opletten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Idd vrede op aarde, en fokkers durven toch niet te vechten en te schreeuwen, dus wees niet bang
Oh gezelligquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten.Mijn haat jegens noorderlingen komt van vorig jaar, toen ik wel moest vechten.
Als je een behaarde kont voelt is het de mijnequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zaterdag op zondag overnacht ik bij SuperrrTuxxx
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zaterdag op zondag overnacht ik bij SuperrrTuxxx
Pest me niet zoquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je een behaarde kont voelt is het de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |