Ditquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit nummer ook baas, en ik kom niet eens uit die richting.
Toch vind ik Brabant een mooie provincie met aardige mensen
zullen we naar de efteling gaan ?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Brabant is best leuk, omdat Efteling
Viroquote:
Hihi, popsquote:
Ik wilde net aan jou en pops vragen naar mijn laatste jingle die pops ging insprekenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
dom nummer![]()
Eggs, hoe ver ben je met de Ed jingles
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
ed is baas, maar EggsTC is baas boven baas
Dank je.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de zachte g.... en de mensen zijn gezellig
Top plan, mijn opa en oma wonen ook in Waalwijk dus dat is zo wat naast de deur en kunnen we daar etenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
zullen we naar de efteling gaan ?
Sjeek det boetiequote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
ik wacht stiekem op de holiday rap.. is dan wel engels, maar het is met zo'n nederlandse ondertoon
hoe een nederlander engels praat dus
Mwah als je dit nummer over Noord-Holland zou zingen klopt het niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Lama443 het volgende:
Nummer zelf is niet slecht, maar Brabant
Computer zegt nee.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Top plan, mijn opa en oma wonen ook in Waalwijk dus dat is zo wat naast de deur en kunnen we daar eten
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Knetter, ik hoor rare dingen over jouw op de meet
Van DJ Sven ofzo tochquote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
ik wacht stiekem op de holiday rap.. is dan wel engels, maar het is met zo'n nederlandse ondertoon
hoe een nederlander engels praat dus
Waarschijnlijk iets Brabantsquote:
vannacht vier ik mijn verjaardag live op onz radioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Viroik heb je uitzending gemist gister omdat ik al te laat was met slapen. wanneeer moet je weer
You're welcomequote:[..]
Dit dusquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe kan je haten op Brabant als Patje er vandaan komt ?!
Het enige wat ik Brabanders ooit heb zien consumeren is Bierquote:
toch is het niet aan je te zienquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar ik ben een heul slechte eter
ik doe alles semi live.. zoveel seconden achterstand natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die is baas
Oja mijn mix voor mijn uurtje Frenchcore is ook supertof!
zag hetquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
In het meet-topic staat een leuke foto van dragems, robdriessen en Graseter! Ik heb het niet gepost hoor.
Dat je met een geile asian stond te lebberen ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor rare dingen? ik was juist heul normaal
eenzijdig eten wordt je ook niet slanker vanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch is het niet aan je te zien
En een boel gitaren op de achtergrondquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
In het meet-topic staat een leuke foto van dragems, robdriessen en Graseter! Ik heb het niet gepost hoor.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat je met een geile asian stond te lebberen ofzo.
Waarschijnlijk stukje vlees met veel bloemkool en veel gekookte aardappelenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar ik ben een heul slechte eter
ik heb haar nog niet toegevoegdquote:
I dare you. I doubledare you!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
English motherfucker . . . Do you speak it?
vlees is goed, maar bloemkoolquote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stukje vlees met veel bloemkool en veel gekookte aardappelen
Tuinbonen ook goed?quote:
* Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |