Schijten in de kroegquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef -tape- het volgende:
Geen problemen mee. Ik vind wel dat mannen voorrang moeten hebben met een nr.2.
quote:
Moet je is kijken wat voor reacties je krijgt als je het andersom doetquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
Je kent het vast wel, als het druk is op de dames-wc dan staat er automagisch een rij dames in de heren-wc. Waarom moeten wij nou de dupe worden van vrouwen die zo nodig zichzelf willen opmaken in de wc enzo. Echt, jullie hebben een eigen wc, ga daar lekker naartoe.
Gewoon niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Moet je is kijken wat voor reacties je krijgt als je het andersom doet
Hey, zou dat andersom ook werken?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef porsche1 het volgende:
Maar dan moet zoeen vrouw niet gaan zeuren als ze een keer bruut verkracht word. Want dat lokt ze zelf uit dmv de heren-wc in te lopen.
Ik ga het binnenkort proberen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, zou dat andersom ook werken?
Ja, maar een faggot als jij valt ook niet op tussen een stel vrouwen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ga ook wel eens naar de vrouwen wc in de bioscoop ofzo
kankergoede grapquote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar een faggot als jij valt ook niet op tussen een stel vrouwen.
wel doen als je niet daadwerkelijk nummer 2 moet doen...dat schrikt misschien afquote:
haha inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef Verbodsbord het volgende:
En dan zelf een vrouwen icoontje hebben
Schijten in de vrouwen wcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:40 schreef Lithia het volgende:
Ik snap het niet. Heeft het te maken met trots dat er geen vrouwen in de mannen wc mogen? Waarom gaan sommigen hier dan huilen dat het niet andersom 'mag'? Waar is die trots gebleven (als die huilies oh zo graag in een dames wc willen gaan)?
Ik vind het trouwens onzin. Als je echt noodzakelijk je zaakje moet doen, maar het te druk is bij je huidige wc, dan negeer je die wijven en ga je doen wat je moet doen.
Waarom? Alsof jij wel welkom bent in de dames-wcquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef deelnemer het volgende:
Terechte klacht.
Je krijgt er een stijve van en dan kan je zelf niet meer pissen.
ben ik als vrouw helemaal met je eens. opmaken doe je thuis maar. een wc is om op te pissen of te schijten. dus als er teveel krengen zijn ga ik naar de herenpleequote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
Je kent het vast wel, als het druk is op de dames-wc dan staat er automagisch een rij dames in de heren-wc. Waarom moeten wij nou de dupe worden van vrouwen die zo nodig zichzelf willen opmaken in de wc enzo. Echt, jullie hebben een eigen wc, ga daar lekker naartoe.
ik voor mij wandel rustig langs de pisbakken met heren die daar bezig zijn hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef BasBron het volgende:
Ik wilde eerst iets posten like:"Dan hang je toch gewoon je unit uit je broek... moet jij eens zien wie er als eerste mag.."
Maar na het zien van de pics denk ik dat TS zijn pielemuisje al een flinke poos niet meer gezien heeft, laat staan uit z'n broek kan laten hangen, sowieso niet te zien is...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
ben ik als vrouw helemaal met je eens. opmaken doe je thuis maar. een wc is om op te pissen of te schijten. dus als er teveel krengen zijn ga ik naar de herenpleedie's meestal nog schoner ook!
Een voyeur.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef simmu het volgende:
[..]
ik voor mij wandel rustig langs de pisbakken met heren die daar bezig zijn hoorboeit me niks
is lollig
quote:
Als vrouw (quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
ben ik als vrouw helemaal met je eens. opmaken doe je thuis maar. een wc is om op te pissen of te schijten. dus als er teveel krengen zijn ga ik naar de herenpleedie's meestal nog schoner ook!
Ach nee tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als vrouw () ben ik met jou oneens. Als je uitgaat, dan kan het zijn dat je make-up wat verdwijnt na veel gezweet bijvoorbeeld. Ik zie veel vrouwen hun make-up bijwerken, ze gaan niet beginnen met make-up opzetten.
Oh, en een wc is om te pissen of te schijten? Waarom zijn er dan spiegels?
Hihi, de sarcasme. Vooral het overdijven is ge-wel-dig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Ach nee tochje make up verdwijnt een beetje, snel! Rennen naar de wc, want dat moet bijgewerkt worden hoor! Als je uitgaat ziet niemand dat hoor.
Ik krijg bij jou een groot 'ITS A TRAP' gevoel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
niet nodig hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou een groot 'ITS A TRAP' gevoel.
Bijwerken, niet opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef simmu het volgende:
[..]
niet nodig hoor![]()
en goede make up blijft zitten. dan hoef je niet halverwege de avond opnieuw te beginnen met plamuren om je toet te verbergen![]()
Mogen we wel mod bashen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opgeschoond. Het TS bashen achterwege laten.
die hangen doorgaan bij het gedeelte alwaar je je handen wast (sommige mensen doen dat ook daadwerkelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als vrouw () ben ik met jou oneens. Als je uitgaat, dan kan het zijn dat je make-up wat verdwijnt na veel gezweet bijvoorbeeld. Ik zie veel vrouwen hun make-up bijwerken, ze gaan niet beginnen met make-up opzetten.
Oh, en een wc is om te pissen of te schijten? Waarom zijn er dan spiegels?
Bedankt voor het melden waar de spiegels hangen, maar ik denk niet dat je een spiegel nodig hebt tijdens het handen wassen. Daarom stelde ik die vraag ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef simmu het volgende:
[..]
die hangen doorgaan bij het gedeelte alwaar je je handen wast (sommige mensen doen dat ook daadwerkelijk). op de wc zelf is meestal enkel een damespisbak.
ik weet niet hoe jij je dan opmaakt, maar het lijkt mij niet zo'n fris idee om met van die pishandjes je neus te poederenstaat tegenover dat ik dus ook niet begrijp waarom die krengen dan wel in de rij voor de wc staan
Pishandjes? Hoe pis jij? Vang je het met je handen op en giet je het dan in de pot ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef simmu het volgende:
[..]
die hangen doorgaan bij het gedeelte alwaar je je handen wast (sommige mensen doen dat ook daadwerkelijk). op de wc zelf is meestal enkel een damespisbak.
ik weet niet hoe jij je dan opmaakt, maar het lijkt mij niet zo'n fris idee om met van die pishandjes je neus te poederenstaat tegenover dat ik dus ook niet begrijp waarom die krengen dan wel in de rij voor de wc staan
bah nee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pishandjes? Hoe pis jij? Vang je het met je handen op en giet je het dan in de pot ofzo?
Ik denk van wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, zou dat andersom ook werken?
Met schimmel, aids-besmet bloed en weerhaken eraanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Alleen zal waarschijnlijk een dikke ijzeren riool staaf gebruikt worden.
RIP voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Met schimmel, aids-besmet bloed en weerhaken eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[edit] niet altijd natuurlijk. Alleen als er bij de vrouwen geen rij staat en bij de mannen wel en dan ook alleen in cafe'squote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef ThaTim het volgende:
Maakt me niet uit. Ik ga ook altijd naar vrouwen-wc's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
tuurlijk hebben mensen hier last van. heb vaak genoeg gezien dat er een rij vrouwen voor de mannen wc staat. die vrouwen zijn dan ook nog beledigt als je moet gaan schijten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |