Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
water met amoniak, lekker met een natte lap/spons en goed nadrogen met oude theedoek of kussensloop
je kan ook gewoon een sopje maken met cillet bang is ook goed spul, en anders schilder je gewoon je deuren een ander kleurtje.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?
Ik zal er eentje laten doen met ammonia, eerst maar eens zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een sopje maken met cillet bang is ook goed spul, en anders schilder je gewoon je deuren een ander kleurtje.
maar gebruik je amoniak heel klein beetje hoor maar doe dan maar cillet bang die paarse fles.
idd, wat staat die man te hakkelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ongelooflijk hoe die PVVgast kneiterhard getraind is als debater, zonder enige ervaring. Kunnen ze bij de PvdA nog wat van leren.
Micro vezel doekjes na het schoonmaken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?
Maar wel twee zwembadenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
Opleiding voor kids opvoeden ook niet.
Schoonmaken doe ik nooit.
Politiek, mag niet stemmen in buitenland.
Kutleven heb jij hondjes!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
Opleiding voor kids opvoeden ook niet.
Schoonmaken doe ik nooit.
Politiek, mag niet stemmen in buitenland.
Wel 't publiek meequote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denigrerend hoor van Pechtold, honden en kattenpolitie
ik kwam het tegen in me keukenkastjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwam ik op i-net al tegen Heks
En in mijn badkamerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam het tegen in me keukenkastje
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwam ik op i-net al tegen Heks
Oh shitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.
oh dat wist ik niet, nou Teun wordt dus overschilderen of nieuwe deurenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.
Klein scheutje en ik laat haar eerst één deur doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |