Die is een boek aan het lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Is Gerard trouwens overleden? Die heb ik nog helemaal niet gezien of gehoord?
Hij loopt net langs.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Is Gerard trouwens overleden? Die heb ik nog helemaal niet gezien of gehoord?
véel beterquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik hoop voor Alex dat hij naar huis gaat donderdag...beter voor die jongen..
Dat doe ik voor jou hequote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef beequeen het volgende:
Thnx Bommie. Deze had ik nog.
[ afbeelding ]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.quote:
Ik ook... vind deze clue dan wel leuk voor de speculaties, maar hij gaat net iets te ver voor het geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef bollokus het volgende:
ik zou het toch wel jammer vinden als het geheim van L en G geraden word!
Ik ook! En dan donderdag verliezen van Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.
STERVIO.... op de strafbank....dr uit!!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.
Kan zomaar interessanter zijn: Alex en Laura, Servio die achter Guido aangaat en dan het hok uitmoet waardoor Guido wekenlang gaat janken. Joanna die gaat balen dat ze haar middelpunt kwijt is..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef bollokus het volgende:
ik zou het toch wel jammer vinden als het geheim van L en G geraden word!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |