Die als al erg veel verspreid in het huis. Meest duidelijke zijn nog de spaarvarkens waar letterlijk Miljonaire op staat.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Welke geheimen hebben eigenlijk verder nog geen hints gehad? Miljonair?
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
Het lijkt omroep Max hersentraining wel!
Dus behalve piercer heeft iedereen hints gehad?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die als al erg veel verspreid in het huis. Meest duidelijke zijn nog de spaarvarkens waar letterlijk Miljonaire op staat.
Ja hopelijk is deze farce snel voorbij....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef iBenny het volgende:
Die kop van Guido en Laura spreken boekdelen
nee!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja hopelijk is deze farce snel voorbij....
Nee beiden geen geheim meer volgens mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef pullup het volgende:
Krijgen die twee vervolgens weer hun eigen gehein terug dan als dit geraden is
Nee doet ze niet want Servio leidt af want ze komt te dichtbij en Servio is bang dat zij drukt, dan kan hij het niet meer raden!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Thnx Bommie.
Kom op Sofia, je hebt poen zat. DRUKKEN!
Ditquote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef TheVulture het volgende:
Hans Klok verwijst naar het eerdere gouden horloge en het feit dat Guido eigenlijk gay is
Jan Smit heeft een liedje genaamd Laura
Volgens mij wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef pullup het volgende:
Krijgen die twee vervolgens weer hun eigen geheim terug dan als dit geraden is
Ja, laat je niet afleiden door die Servio.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Thnx Bommie.
Kom op Sofia, je hebt poen zat. DRUKKEN!
deze:quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef pullup het volgende:
Krijgen die twee vervolgens weer hun eigen geheim terug dan als dit geraden is
Aaarghh worden ze NOG saaier.....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee beiden geen geheim meer volgens mij.
Uhuh!quote:
Zal wel oneerlijk zijn toch? Als je geheim geraden wordt dat je een nieuwe/andere krijgt. Lijkt me niet.quote:
Eerst nog even dat halve huis blutspelenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Robbiedd het volgende:
Sofia wat is je probleem. Je wil toch naar huis
beide waarquote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Flow3r het volgende:
Sofia drukt en zegt; Guido is homo![]()
FOUT, het geheim is NEPRELATIE
Yups, denk dat als het geraden wordt er wederom kijkers gaan afhakenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef minzo het volgende:
Maar dit wel heel erg overdreven grote clue
En ze lopen niet eens gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
Nuttig... stream 1,2,3 en 4 allemaal hetzelfde beeld
Nee, het was en is een stom geheim. Blij als het eruit is en we weer door kunnen met echte geheimen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups, denk dat als het geraden wordt er wederom kijkers gaan afhaken
Als ik kijk naar de polls staan L en G wel bovenaan en dat heeft met dat geheim te maken. Slechte zet van de regie dusquote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, het was en is een stom geheim. Blij als het eruit is en we weer door kunnen met echte geheimen.
Die liet met dat loopje elke gaydar in portugal zo hard flashen dat er nu allemaal dizzy homo's rondlopen die hun oriëntatievermogen kwijt zijn!quote:
Tja allemaal vrouwen en homo's die aan de poll meedoen....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de polls staan L en G wel bovenaan en dat heeft met dat geheim te maken. Slechte zet van de regie dus
En die de doelgroep van net5 zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja allemaal vrouwen en homo's die aan de poll meedoen....
en dit bedoelde ik nou met de regie die meedoet met het bashen van Alex...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef Day het volgende:
Guido zeikt niet, hij mag er niet over praten.
Ze lijken het te sturen ja... k zei al volgens mij willen ze zelf ook Alex dr uit hebben... gemeen!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
en dit bedoelde ik nou met de regie die meedoet met het bashen van Alex...
Ja, nee...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Mylene het volgende:
Alex moet blijven, gewoon om aan te ergeren.
en l en gquote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ze lijken het te sturen ja... k zei al volgens mij willen ze zelf ook Alex dr uit hebben... gemeen!
Neuj terechtquote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ze lijken het te sturen ja... k zei al volgens mij willen ze zelf ook Alex dr uit hebben... gemeen!
Menno vond ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef pullup het volgende:
Ze hebben nu van Alex definitief de Menno gemaaktOm maar eens in Bommietermen te spreken
nee je hebt een puntjequote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
Is het heel gek als ik denk dat Servio alle geheimen weet maar als een soort bliksemafleider moet fungeren?
Die ligt straks weer jankend op bed.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef Day het volgende:
Guido zal wel weer de hele avond zielig gaan doen. 't Is net een grote baby af en toe.
Psies, ze zijn vanaf het begin al vanuit de regiekamer bezig om een Menno te pullen op Alex!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef pullup het volgende:
Ze hebben nu van Alex definitief de Menno gemaaktOm maar eens in Bommietermen te spreken
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht nog even op de melodie van Bassie en Adriaan die het huis in wordt geflikkerd... dan denken ze dat Alex de baron is...
ja, sofia en servio.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Niki.P het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de woorden Laura en Guido aan in de mond genomen bij deze clou.
Mooi, dan sta ik niet alleen in mijn vermoeden.quote:
Zeg maar gerust een kernbom.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef Krambo het volgende:
De stem heeft er een bommetje in gegooid begrijp ik?
Sofia,maar die heeft drukangst ofzo 1quote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Niki.P het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de woorden Laura en Guido aan in de mond genomen bij deze clou.
Ja Servio die zei dat ze een fakerelatie hebebn L en G en dat G gay is nes hans klokquote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Niki.P het volgende:
jawel. en volgens servio is guido homo. dus het complete pakketje goed. alleen drukken he?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar niet in de zin van neprelatie toch?
Ja, Sofia maar die kut van een Servio zette haar weer op het verkeerde been.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Niki.P het volgende:
Is ook niet een geheim wat geraden hoeft te worden wat mij betreft.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef dasaliz het volgende:
[..]
jawel. en volgens servio is guido homo. dus het complete pakketje goed. alleen drukken he?
Ik heb Gerard anders nog niet dicht bij geheimen zien zitten. Dat is waar het spel om draait tochquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Tjonge jonge, jullie zijn op dit moment geen haar beter als de bewoners! Geen bewoner die maar iets goed kan doen.
Joanna, speelt het spel prima, ze wordt onderschat.
Alex, Moet wat meer ballen krijgen maar verder een lieve sociale man die de vrede wil bewaren in het huis.
Servio, is Servio
Guido, verwend rotjoch die als hij zijn zin niet krijgt boos wordt.
Laura, meelopertje
Gerard, de beste tot nu toe in het spel
Karim, Gaat zodra hij geld heeft een paar geheimen raden
Monique, denkt wel na, op de verkeerde manier.
Maik, denkt alleen maar aan sex en zijn lichaam
Sofia, moet wat minder naar Servio luisteren en wat meer naar haar gevoel
Sharon, kookt, ruimt op, voegt weinig toe
Philip, denkt echt wel na, leuk om naar te kijken
Aafke, doet ook haar stinkende best "interesant" te worden gevonden.
Hij kreeg een overduidelijke hint naar de neprelatie van G&L.... 3 roddelbladen van bekende personen die een neprelaties hadden.quote:
Mootje zat goed, toen begon ze over drie mensen en hans klok.quote:
jezus... echt domquote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kreeg een overduidelijke hint naar de neprelatie van G&L.... 3 roddelbladen van bekende personen die een neprelaties hadden.
Drukt-ie op Joanna_____!
De geheimen van Alex en G&L zijn geraden, maar er is niet voor gedrukt.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef wieweetwatt het volgende:
Wie zit er het dichtst bij dan? En Servio denkt dat Guido gay is?
Welke streams kijk jijquote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
De geheimen van Alex en G&L zijn geraden, maar er is niet voor gedrukt.
Sofia denkt dat Alex een graaf is. Karim gaat voor de relatie van G&L
Sofiaquote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
De geheimen van Alex en G&L zijn geraden, maar er is niet voor gedrukt.
Sofia denkt dat Alex een graaf is. Karim gaat voor de relatie van G&L
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Hans Klok: "mijn relatie is een illusie"
Zo had ik het nog niet bekeken
Misschien lezen ze hier mee? Vanmorgen al keihard op die flapdrollen zitten ranten omdat alles wat over geheimen ging juist niet in de streams kwamquote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Tinos85 het volgende:
Redactie wil wat uit te zenden hebben wat met de geheimen te maken heeft
Inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef StefanKollaart het volgende:
Kut wissels. Geef mo en karim terug!
NEEHEEEEE, echt al honderdduizend keer gevraagd hier zeg ..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gaan G&L dan terug naar hun oude originele geheimen?
Karim wilde net zeggen: wat ook kan zijn is dat hun relatie nep is.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef StefanKollaart het volgende:
Kut wissels. Geef mo en karim terug!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
NEEHEEEEE, echt al honderdduizend keer gevraagd hier zeg ..
Ik keek op tv...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij
Sofia noemt net woord voor woord het geheim van G&L op, en Karim wordt nu door Monique van de wijs gebracht ..
Hier heb je gelijk voro straf een nieuwe ava:quote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet dat je kwaad werd
Dan zag je dat Monique Karim richting Hans Klok praatte, terwijl Karim al een tijdje (ook voor deze clue) weet wat er bij Laura en Guido aan de hand is ..quote:
Hij zat er tijdens dat etentje echt met ze neus bovenop, ik hoop zo dat hij gaat drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dan zag je dat Monique Karim richting Hans Klok praatte, terwijl Karim al een tijdje (ook voor deze clue) weet wat er bij Laura en Guido aan de hand is ..
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk voro straf een nieuwe ava:
[ afbeelding ]
Ik blijf bij dezelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk voro straf een nieuwe ava:
[ afbeelding ]
als je tegen iemand zegt; jullie zijn niet verliefd kan je best een stomp verwachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef minzo het volgende:
Maar hoe dom is Alex, als die gratis mag drukken. En ziet fake relatie staan. Kan maar 1 ding betekenen. En je wilt sowieso uitsluiten of Laura nou echt is of niet lijk me zo.
Als de guidette 1 keer zijn rijtje van gisteren aan Sofia verteld is het einde oefening voor Joannaquote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik blijf bij dezelfdeMaar leuk, G+L en Alex binnenkort uitgespeeld
Misschien wil vriendin van G niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef dasaliz het volgende:
toch zonde dat de regie het zo opblaast... wel jammer. zag het nog wel groeien tussen G&L.
Kutwijfquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef minzo het volgende:
[..]
Misschien wil vriendin van G niet meer
Net of die regie daarna luistert.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef minzo het volgende:
[..]
Ze is alweer bezigquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Joanne dat nu gaat doorlullen
Laura heeft er ook al weken een groot probleem mee. Regie wilde ze bij elkaar in bed hebben, maar no go...Dan maar opblazen en verwijderen dit flauwe geheim.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef minzo het volgende:
[..]
We gaan nu gewoon tot openbare executie over.quote:
Nee dat dacht Joanna dat zij het nep stel waren!quote:
en guido omdat die te dik is om een topsporter te zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef Anneloortje het volgende:
Joanne ik nomineer alex omdat hi jzwreet
en omdat hij uit zijn mond stinkt...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef Anneloortje het volgende:
Joanne ik nomineer alex omdat hi jzwreet
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef waxmask het volgende:
Open nominatie, en omdat iedereen Alex al wilde nomineren is hij deze week immuum.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef waxmask het volgende:
Open nominatie, en omdat iedereen Alex al wilde nomineren is hij deze week immuum.
iddquote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Day het volgende:
Wanneer gaat de stem een keer wat zeggen over dat gefluister van Joanna?
heel nederland denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb het idee dat Guido homo of bi is
Jij niet alleen... dat gevoel heb ik echter al een tijdje.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Hahaha...dito hier, lijkt wel een ziekte...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom kun je niet stoppen met kijken ik zit al bijna heledag voor de tv :p
Zo spannend.. Wat gaat er gebeuren Oehhh!
WOOOW WTF HOE BEN JE DAAR ACHTER GEKOMEN?!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:25 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:25 schreef RethXoth het volgende:
[..]
WOOOW WTF HOE BEN JE DAAR ACHTER GEKOMEN?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |