Die als al erg veel verspreid in het huis. Meest duidelijke zijn nog de spaarvarkens waar letterlijk Miljonaire op staat.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Welke geheimen hebben eigenlijk verder nog geen hints gehad? Miljonair?
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
Het lijkt omroep Max hersentraining wel!
Dus behalve piercer heeft iedereen hints gehad?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die als al erg veel verspreid in het huis. Meest duidelijke zijn nog de spaarvarkens waar letterlijk Miljonaire op staat.
Ja hopelijk is deze farce snel voorbij....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef iBenny het volgende:
Die kop van Guido en Laura spreken boekdelen
nee!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja hopelijk is deze farce snel voorbij....
Nee beiden geen geheim meer volgens mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef pullup het volgende:
Krijgen die twee vervolgens weer hun eigen gehein terug dan als dit geraden is
Nee doet ze niet want Servio leidt af want ze komt te dichtbij en Servio is bang dat zij drukt, dan kan hij het niet meer raden!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Thnx Bommie.
Kom op Sofia, je hebt poen zat. DRUKKEN!
Ditquote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef TheVulture het volgende:
Hans Klok verwijst naar het eerdere gouden horloge en het feit dat Guido eigenlijk gay is
Jan Smit heeft een liedje genaamd Laura
Volgens mij wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef pullup het volgende:
Krijgen die twee vervolgens weer hun eigen geheim terug dan als dit geraden is
Ja, laat je niet afleiden door die Servio.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Thnx Bommie.
Kom op Sofia, je hebt poen zat. DRUKKEN!
deze:quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef pullup het volgende:
Krijgen die twee vervolgens weer hun eigen geheim terug dan als dit geraden is
Aaarghh worden ze NOG saaier.....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee beiden geen geheim meer volgens mij.
Uhuh!quote:
Zal wel oneerlijk zijn toch? Als je geheim geraden wordt dat je een nieuwe/andere krijgt. Lijkt me niet.quote:
Eerst nog even dat halve huis blutspelenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Robbiedd het volgende:
Sofia wat is je probleem. Je wil toch naar huis
beide waarquote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Flow3r het volgende:
Sofia drukt en zegt; Guido is homo![]()
FOUT, het geheim is NEPRELATIE
Yups, denk dat als het geraden wordt er wederom kijkers gaan afhakenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef minzo het volgende:
Maar dit wel heel erg overdreven grote clue
En ze lopen niet eens gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
Nuttig... stream 1,2,3 en 4 allemaal hetzelfde beeld
Nee, het was en is een stom geheim. Blij als het eruit is en we weer door kunnen met echte geheimen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups, denk dat als het geraden wordt er wederom kijkers gaan afhaken
Als ik kijk naar de polls staan L en G wel bovenaan en dat heeft met dat geheim te maken. Slechte zet van de regie dusquote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, het was en is een stom geheim. Blij als het eruit is en we weer door kunnen met echte geheimen.
Die liet met dat loopje elke gaydar in portugal zo hard flashen dat er nu allemaal dizzy homo's rondlopen die hun oriëntatievermogen kwijt zijn!quote:
Tja allemaal vrouwen en homo's die aan de poll meedoen....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de polls staan L en G wel bovenaan en dat heeft met dat geheim te maken. Slechte zet van de regie dus
En die de doelgroep van net5 zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja allemaal vrouwen en homo's die aan de poll meedoen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |