Nee, hij denkt ondanks IIIVVAANHOOEEEEE!!! aan 'prins'.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef Darakka het volgende:
Philip weet het geheim van Alex maar kan niet drukken ivm geld.
Dat weten we niet, wordt hier ook volop gespeculeerd en een paar topics later voor waar aangenomen. Sommigen hier passen wel in het huis :pquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
dus hij kreeg een clou waar hij niet om gevraagd heeft? Dat klopt toch niet?
beter dan een beetje saai barbecuenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef versabommie het volgende:
Zo stil en angstig zoals Joanna er steeds bij zit.. zo hoort het! Heerlijk!
Precies en zo doet de regie heerlijk mee met Alex bashen..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
dus hij kreeg een clou waar hij niet om gevraagd heeft? Dat klopt toch niet?
Nou hij mocht ook nog eens een 2e keer drukken, dus dat bashen valt opzich wel meequote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Precies en zo doet de regie heerlijk mee met Alex bashen..
Het is eerder Joanna bashen, als het klopt dat hij een clou kreeg over haar waar hij niet om gevraagd heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De clous die bij hem passen werden ook zo makkelijk vrijgegevnquote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bij Joanne ook imo, maar dat geheim is onzinquote:Op maandag 28 februari 2011 17:37 schreef Olga het volgende:
[..]
De clous die bij hem passen werden ook zo makkelijk vrijgegevn
klopt. haar clous ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:37 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Bij Joanne ook imo, maar dat geheim is onzin
Nu je t zegt jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef woodyinthemix het volgende:
Jezus.... wat een clou krijgt die groep over guido en laura.....
Maar ze snappen het nog niet !!! OMFGquote:Op maandag 28 februari 2011 17:41 schreef woodyinthemix het volgende:
Dit is geen clue meer, dit is gewoon weggeven van een geheim...
Ehh het lijkt vanuit ons perspectief makkelijk jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:41 schreef secretannie het volgende:
[..]
Maar ze snappen het nog niet !!! OMFG
Precies en ondertussen Alex weer lekker kleineren.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef Chanel5 het volgende:
En Servio naait weer iemand op om te gaan drukken maar doet zelf niks.
Oh come on....dat meen je niet, dan hoor je ook thuis in dat huis,quote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ehh het lijkt vanuit ons perspectief makkelijk ja
Inkoppertje, liggen die op straat?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef iBenny het volgende:
Het ligt zowat op straat en niemand kopt het in
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Lesterr het volgende:
kan iemand me vertellen wat de clue nou is? Die alex heeft gekregen en de clue die de rest kreeg?
Check de caps hierboven dan ..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Lesterr het volgende:
kan iemand me vertellen wat de clue nou is? Die alex heeft gekregen en de clue die de rest kreeg?
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef KeyboardCat het volgende:
lol en guido zegt: "deze clue hoeft niet bij joanna te horen" OMG en het gaat over hem
niet spotten met aardbevingen!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef versabommie het volgende:
GODVERDOMME!!! Sherrun rennen met je vadsige lichaam naar die knop KUDT!
En bedankt?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef secretannie het volgende:
[..]
Oh come on....dat meen je niet, dan hoor je ook thuis in dat huis,
ik zit op me mobiel en heb afbeeldingen tonen uitstaan anders laadt ie zo traag. Maar er zijn dus 2 clues geweest? Iemand?quote:
Zijn GayQ is wat traag.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Servio denkt dat Gerard een nicht is
Nee 1 clue, gaat over nep relatie. dus het geheim van laura en guido.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ik zit op me mobiel en heb afbeeldingen tonen uitstaan anders laadt ie zo traag. Maar er zijn dus 2 clues geweest? Iemand?
Servio welquote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef Darklight het volgende:
ze linken het nog steeds niet aan Guido en Laura
Het is daar nog geen 5 uur hoor... Later zullen ze nog wel weer wat koken. Dit zijn gewoon de restjes van gisterquote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef muzas het volgende:
Wel mooi kut... Een lekkere BBQ op een mooie avond naar de klote
Maar hoe weet Servio dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Darklight het volgende:
haha Joanna speelde het idd wel goed
Ja, maar wie gaat er drukken,?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef Day het volgende:
Als ze even goed nadenken, lossen ze 2 geheimen op.
Juist gas geven, dan denken ze niet dat ie fake isquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat het nu zaak is voor G & L even gas terug te nemen in hun 'relatie' omdat iedereen er zo dicht bij zit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef Lesterr het volgende:
KAN IEMAND VERTELLEN WAT DE CLUE WAS???? GEEN POPPETJE IN PYAMA DUS???
Clue: foto van beroemdheden met een nep relatiequote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef Lesterr het volgende:
KAN IEMAND VERTELLEN WAT DE CLUE WAS???? GEEN POPPETJE IN PYAMA DUS???
Tosti met curry is beter.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Graaf Dracula
Edit:
Zo ik voorspel de toekomst, 20 seconde later zegt ze Graaf Dracula
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:52 schreef Tinos85 het volgende:
Zou er een geheim geraden worden vandaag?
Nou iddquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef muzas het volgende:
Hoe hard moet IVANHOEEEE!!!!!!!!! door dat huis galmen?
Klopt, ik ook niet. Heb dat gegoogeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Barb_ het volgende:
Niemand in dat huis weet gewoon dat ridder een titel kan zijn! (Zou ik ook niet hebben geweten hoor)
Ketchup is wel te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:52 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar die hebben we nooit hier! Dus dan maar een alternatief
he-he. Dank u.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Clue: foto van beroemdheden met een nep relatie
Laura en Guido dus.
Ja, ik dus ook. Wat vreemd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:52 schreef Darklight het volgende:
geen idee, hoorde Joanna net zeggen: 'ik speelde het wel goed he'
Ja ik vind dat ze het netjes doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef dasaliz het volgende:
prachtig hoe guido en laura aan elkaar frunniken tijdens de discussie...
Jawel toch? Hij had toch van kluisinhoud geruild met Sharon?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Psychecn het volgende:
Stervio manipuleerd de anderen om te drukken, hij heeft geen geld he..
Jawel, maar hij mag niet meer drukken.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Psychecn het volgende:
Stervio manipuleerd de anderen om te drukken, hij heeft geen geld he..
Zoveel zit daar niet inquote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef dasaliz het volgende:
stomme vraag maar als iemand nu het geheim van L&G raadt, krijgt ie dan de inhoud van beide kluizen?
Lijkt me wel!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef dasaliz het volgende:
stomme vraag maar als iemand nu het geheim van L&G raadt, krijgt ie dan de inhoud van beide kluizen?
Die willen gewoon van die neprelatie af en terug naar hun originele geheim.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Darklight het volgende:
En Guido en Laura liggen lekker tegen elkaar aan
eens. jammer.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef meneertje1972 het volgende:
en nog steeds NULLLLLL clues van 'ik ben een piercer'.
ZO ONEERLIJK.
Kerel, je loopt dit al een stuk of 5x te roepen, dat niemand reageert heeft zo z'n reden.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef meneertje1972 het volgende:
ZO ONEERLIJK.
Ik weet ineens sharons geheid. Ze heeft de tsunami veroorzaaktquote:
En dan op elkaar drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die willen gewoon van die neprelatie af en terug naar hun originele geheim.
Ja zei Bommie al.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:56 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik weet ineens sharons geheid. Ze heeft de tsunami veroorzaakt
Dat vind ik ook weird, stapels van Alex en Joanne.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef meneertje1972 het volgende:
ZO ONEERLIJK.
Hij heeft toch 8.000quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Servillis weet het, maar heeft geen geld.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef muzas het volgende:
Wat heeft die moniek trouwens een kutstem...
Als aids kon praten maakte het zo'n geluid
Ja en wel 6 slaapwandel clues. En nul piercing clues.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weird, stapels van Alex en Joanne.
Lijkt wel of de redactie alex eruit willen hebben.
Als zn geheim bekent is is ie niets meer waard.
Gister een heel bord met spiesen...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja en wel 6 slaapwandel clues. En nul piercing clues.
Snerpend: "NJA...NJAJA.....NJA...NJAJA"quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef muzas het volgende:
Wat heeft die moniek trouwens een kutstem...
Als aids kon praten maakte het zo'n geluid
Welke geheimen hebben eigenlijk verder nog geen hints gehad? Miljonair?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja en wel 6 slaapwandel clues. En nul piercing clues.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |