Omdat je alleen een grote mond hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Dus ik heb geen lef als ik een winkel oplicht en waarom zou ik stoer doen op Fok
Sinds wanneer heb je lef als je een winkel oplicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Dus ik heb geen lef als ik een winkel oplicht en waarom zou ik stoer doen op Fok
Wanneer heb je dan wel lef?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je lef als je een winkel oplicht?Ik zal de hedendaagse paupermentaliteit wel gewoon niet begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dan ben je een held.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het echt gedaan had en je gaat terug om het eerlijk toe te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef Kaasrol het volgende:
Ik vind het eng dat niemand het door heeft...Ik ga er vanuit dat iedereen er wel rekening mee houdt dat het een troll is. Maar er bestaan natuurlijk best zulke trieste mensen, dus voor het geval TS toevallig toch geen troll is maar daadwerkelijk 1 van die trieste figuren laten mensen toch even weten wat ze er dan van vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een troll... zoon gast met paars haar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat iedereen er wel rekening mee houdt dat het een troll is. Maar er bestaan natuurlijk best zulke trieste mensen, dus voor het geval TS toevallig toch geen troll is maar daadwerkelijk 1 van die trieste figuren laten mensen toch even weten wat ze er dan van vinden.
Ik hoop het.quote:
ik bedoel ik zie hem er voor aan dat hij paars haar heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar zelfs als het verzonnen is, is het nog triest!
Ooooh dat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
ik bedoel ik zie hem er voor aan dat hij paars haar heeft
Waarschijnlijk om dezelfde reden als je neppe hebt gekocht: om stoer te zijn met je Dr.Dre oordoppen van 150 euro en waar je zo triest voor bent dat je die op oneerlijke wijze moet verkrijgen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef Bushalte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |