Wist wel dat jij al 53 was.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef wise het volgende:
ff snel gedaan:
Meeste overeenstemming met:
50Plus
Het verbaast mij, normaal ben ik veel linkser.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit krijg ik er ook steeds uit.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:41 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
Dat is niet de stemwijzer, dat is het kieskompas
Haha, die lijkt weer best op die van mijquote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Dat ziet er al beter uit.
Het wordt alleen wel lastig woensdag. Stem ik hoofdzakelijk voor de provincie of voor de EK?
PvdA en GroenLinks dus.quote:Meeste overeenstemming met: U heeft met meer dan één partij de hoogste overeenstemming. Zie de tabel hieronder voor de uitslag.
PvdA
GroenLinks
SP
D66
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
50Plus
Onafhankelijke Senaats Fractie
CDA
PVV
SGP
VVD
Yup... het gaat hier gewoon weer ouderwets de SP worden denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
Groenlinks![]()
Afghanistan![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haha, die lijkt weer best op die van mij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Xaryna op 02-03-2011 09:47:49 ]Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |