Wajoo, je lijkt wel een moslim.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet het niet, alleen ik heb wel zoiets van, als je aan seks doet, doe je dat uit liefde voor die persoon en niet omdat je zonodig je sexuele behoeften moet bevredigen, en ik ben (volgens mij) een hele trouwe partner, dus dat zou betekenen dat als ik ooit een relatie krijg, dat het meisje mij dan zou moeten dumpen om van me af te komen. Dus dan kan je net zo goed zeggen dat je gaat trouwen. En als je toch je hele leven bij elkaar blijft, kan je die seks best nog een jaartje uitstellen.
En wat nou als je een meisje ontmoet waar je hele sterke gevoelens voor hebt? Ik neem aan dat je d'r niet gaat dwingen om te trouwen? Of ben je op zoek naar een streng christelijk meisje? Een vriend van me is op z'n 21e getrouwd om die redenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet het niet, alleen ik heb wel zoiets van, als je aan seks doet, doe je dat uit liefde voor die persoon en niet omdat je zonodig je sexuele behoeften moet bevredigen, en ik ben (volgens mij) een hele trouwe partner, dus dat zou betekenen dat als ik ooit een relatie krijg, dat het meisje mij dan zou moeten dumpen om van me af te komen. Dus dan kan je net zo goed zeggen dat je gaat trouwen. En als je toch je hele leven bij elkaar blijft, kan je die seks best nog een jaartje uitstellen.
17:00 - 18:00 dubstep is ook goedquote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef Zokunen het volgende:
Ok het wordt dus 17:00 - 17:30 dubstep en san 17:30-18:00 neroje
17:30 tot 18:30, als er ruimte blijft bestaanquote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef Zokunen het volgende:
Ok het wordt dus 17:00 - 17:30 dubstep en san 17:30-18:00 neroje
Ik houd het over het algemeen sowieso niet langer dan 5 sec uit met iemand die streng gelovig is...quote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat nou als je een meisje ontmoet waar je hele sterke gevoelens voor hebt? Ik neem aan dat je d'r niet gaat dwingen om te trouwen? Of ben je op zoek naar een streng christelijk meisje? Een vriend van me is op z'n 21e getrouwd om die reden.. ( beiden christelijk)
Dan heb ik zoiets van: '' ehmm .. juist.. ''
Als dat meisje niet wilt trouwen zegt ze dus eigenlijk: Nee, ik vind jou niet leuk genoeg om mijn hele leven bij te blijven, dus dat is gewoon afwijzingquote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat nou als je een meisje ontmoet waar je hele sterke gevoelens voor hebt? Ik neem aan dat je d'r niet gaat dwingen om te trouwen? Of ben je op zoek naar een streng christelijk meisje? Een vriend van me is op z'n 21e getrouwd om die reden.. ( beiden christelijk)
Dan heb ik zoiets van: '' ehmm .. juist.. ''
wat voor 1 dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dat Knetter een ander UI moet nemen.
Ik wil het wel, maar ik mag nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar als je dat niet wil hoeft het niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |