Aziaten die een kris bezitten of aan de muur hangen doen dat vrijwel nooit voor decoratie. Zij doen dat om er iets van te verlangen en zijn verplicht hun kris ritueel te behandelen zoals baderen in rozenbladeren. Doen ze dat niet dan roepen ze onheil af over hun hele familie en nog ongeboren nakomelingen.quote:
Aha, ja, zoiets heb ik idd weleens gelezen en een film over gezien. Was best heftig.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aziaten die een kris bezitten of aan de muur hangen doen dat vrijwel nooit voor decoratie. Zij doen dat om er iets van te verlangen en zijn verplicht hun kris ritueel te behandelen zoals baderen in rozenbladeren. Doen ze dat niet dan roepen ze onheil af over hun hele familie en nog ongeboren nakomelingen.
Guna guna!
Een film over krissen? Weet je de titel nog?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aha, ja, zoiets heb ik idd weleens gelezen en een film over gezien. Was best heftig.
Vertel! Ik vind dat soort shit altijd wel leuk om op te hangen en hoewel ik er in zijn geheel niet in geloof, vind ik het toch altijd romantisch om te weten wat het idee achter zoiets nou was.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een film over krissen? Weet je de titel nog?![]()
Ik heb mijn info van vrienden/kennissen die zelf zo'n ding bezitten.
En ik kan je er nog wel meer over vertellen als je wilt.
De legende van pasopati als ik me goed herinner. Is al een poosje geleden.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een film over krissen? Weet je de titel nog?![]()
Ik heb mijn info van vrienden/kennissen die zelf zo'n ding bezitten.
En ik kan je er nog wel meer over vertellen als je wilt.
Ik ook niet,quote:Op maandag 28 maart 2011 09:45 schreef Bastard het volgende:
Ja scherp of niet, ik zou die lelijke dingen niet aan de muur hangen
Een echte kris hoort toch golvend te zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:30 schreef Bastard het volgende:
Even een plaatje van een stel krissen hoor, voor de mensen die net als mij geen beeld erbij hebben:
[ afbeelding ]
Dan gaat het zeker niet zo goed met deze beste man?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:03 schreef ToT het volgende:
Een oudcollega van mij verzamelt krissen. De JONGSTE die hij heeft is 1000 jaar oud.
Ik denk trouwens niet dat hij ze baddert en berozenbladert!
Afgezien van dat hij de 150 kilo-grens heeft overschreden gaat het prima met hem!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan gaat het zeker niet zo goed met deze beste man?
Dus eerdaags ontploft hij!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgezien van dat hij de 150 kilo-grens heeft overschreden gaat het prima met hem!
Misschien is hij nu wel 200 kg. 'De wraak van de Kris Obesitas'quote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat niet al gebeurd is!Ik heb hem al zeker 10 jaar niet meer gezien.
Misschien moet hij nog een paar krissen nemen met als vloek uitmergeling!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij nu wel 200 kg. 'De wraak van de Kris Obesitas'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |