Winstquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef BaasD het volgende:
kut topic van de dag is voor ThaTim cheer1
Dank.quote:
Cheer 1:')quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef BaasD het volgende:
kut topic van de dag is voor ThaTim cheer1
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
garriej is een toffe user want zijn username doet aan de mijne denken, alsof hij mijn autistische kleine broertje is.
tevens zijn usernames die met 'ga' beginnen baasquote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
garriej is een toffe user want zijn username doet aan de mijne denken, alsof hij mijn autistische kleine broertje is.
Gayquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
tevens zijn usernames die met 'ga' beginnen baas
Weet ik, je hoeft het er niet zo dik boven op te leggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef garriej het volgende:
me eerste naamtopictim je bent een held
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
quote:
Sjeezusquote:
Dat is een mopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:46 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dat is toch een leukere naam dan Peter
quote:
Hij las ondertietenquote:
HIHIHIHI hij zei ondertietenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hebben we allemaal wel eens.
Jep, daarom dit topic.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hebben we allemaal wel eens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef LimboFan het volgende:
Garriej
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the light of the moon! *poof*
ik las zequote:
ondertietenquote:
Zo optochtje kijken? 14.00uur bij mij.quote:
Garriej las zequote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het wordt bijna een obsessie voor garriej.
quote:
SPOILER: garriejOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:03 schreef gamezz het volgende:
[..]jezus, las jij ook ondertieten?SPOILER: garriejOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
ben carnaval vieren, LATERquote:
quote:
Ondertieten werden door hem gelezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
hoi!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:38 schreef xSummergirlx het volgende:
dit topic brengt altijd een glimlach op mijn gezicht
quote:
Een glimlachquote:
Ik zal je eens een goed verhaal vertellen. Het begon allemaal op een stormachtige zondagavond in een klein zolderkamertje. Hier woonde een jongetje dat Garriej heette en hij bracht zijn tijd graag door achter de computer. Vrienden had hij niet, omdat hij autistisch was en bijna nooit buiten kwam. Hij voelde zich best eenzaam, ondanks dat hij zijn vreugde vond op een forum waar hij lotgenoten sprak. Plotseling verschenen er ondertieten. Hij las ze. Einde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |