Groepswerking en isolatie. Je kan geen kant op en je moet leven met deze mensen. 1 ervan heeft in de ogen zoveel impact op de rest ( stoken van Serpentio) waardoor een groot deel van de groep zich soms heel duidelijk, soms niet heel duidelijk (stiekume Laura die haar gevoel doet verraden voor een zak geld door een schandknaak op te willen geilen) tegen hem keert. Wat Alex nu dus heeft is een woonomgeving waar hij geen kant op kan en in elke hoek wel een bedreiging zit. Isolatie kan heel raar werken heur! En daar komt die angst vandaan, hij kan het nu nog handelen maar spreken met Serpentio kan dus in zijn optiek de situatie verergeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef xdiashalizx het volgende:
Het feit dat Alex bang is van Servio en Sofia is echt heel triest...ik ben benieuwd wat er achter die angst schuilt...
Ja.. er ging iets nie helemaal goed met de BBQquote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef Nostalgist het volgende:
Hadden we nu net bijna een explosie in het huis ?
Nou ik gun hem nu ook wel eens wat, hoop dat z'n missie lukt. Hij is weer de lul nu weer een duidelijke ridder clue. Zijn nu wel 6 riddeclues geweest en nog NUL piercing clues. NIET EERLIJKquote:
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou ik gun hem nu ook wel eens wat, hoop dat z'n missie lukt. Hij is weer de lul nu weer een duidelijke ridder clue. Zijn nu wel 6 riddeclues geweest en nog NUL piercing clues. NIET EERLIJK
Voer voor psychologen !quote:
Ik mag het graag zien als iemand zijn diepste angsten weet te overwinnen.quote:
dan zijn de rapen echt gaar , en gaat severus helemaal door het lintquote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
Hij heeft Servio niet aangesproken met prins.
Misschien is het de bedoeling dat hij uitgespeeld is....quote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou ik gun hem nu ook wel eens wat, hoop dat z'n missie lukt. Hij is weer de lul nu weer een duidelijke ridder clue. Zijn nu wel 6 riddeclues geweest en nog NUL piercing clues. NIET EERLIJK
Ja en zo werkt het dus ook in het 'normale' leven...mensen zijn erg..quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Groepswerking en isolatie. Je kan geen kant op en je moet leven met deze mensen. 1 ervan heeft in de ogen zoveel impact op de rest ( stoken van Serpentio) waardoor een groot deel van de groep zich soms heel duidelijk, soms niet heel duidelijk (stiekume Laura die haar gevoel doet verraden voor een zak geld door een schandknaak op te willen geilen) tegen hem keert. Wat Alex nu dus heeft is een woonomgeving waar hij geen kant op kan en in elke hoek wel een bedreiging zit. Isolatie kan heel raar werken heur! En daar komt die angst vandaan, hij kan het nu nog handelen maar spreken met Serpentio kan dus in zijn optiek de situatie verergeren.
Als je hem dan gisteren tegen Joanna hoort is een verademing, hij kan best adrem, slim en hard zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef marky het volgende:
Alex mag van mij zo in zijn gele ninja turtel badjas het huis uitlopen. Wat een enorme zwakke persoonlijkheid en dat durf ik te beweren op basis van mijn mensenkennis. Wat een drol. Servio heeft meer persoonlijkheid in zijn pink zitten dan deze salppe zak hooi.
Ik denk dat als stervio/schurfio eruit gaat dat Alex nog wel eens op kan bloeien.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Groepswerking en isolatie. Je kan geen kant op en je moet leven met deze mensen. 1 ervan heeft in de ogen zoveel impact op de rest ( stoken van Serpentio) waardoor een groot deel van de groep zich soms heel duidelijk, soms niet heel duidelijk (stiekume Laura die haar gevoel doet verraden voor een zak geld door een schandknaak op te willen geilen) tegen hem keert. Wat Alex nu dus heeft is een woonomgeving waar hij geen kant op kan en in elke hoek wel een bedreiging zit. Isolatie kan heel raar werken heur! En daar komt die angst vandaan, hij kan het nu nog handelen maar spreken met Serpentio kan dus in zijn optiek de situatie verergeren.
Als je hem dan gisteren tegen Joanna hoort is een verademing, hij kan best adrem, slim en hard zijn.
Want?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Mylene het volgende:
Kom op redactie, deze missie van Alex kan niet goedgekeurd worden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
Had mooi geweest als hij Serpentio heel sarcastisch koninginnetje had genoemd.. Die gaat omwille van zijn geheim gelijk helemaal uit zijn plaat
Laura sprong zelf op zijn rug.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef woodyinthemix het volgende:
Alex... blijf toch eens van Laura af...stumperd
Misschien jezelf afvragen waarom dit gebeurd...quote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef marky het volgende:
Alex mag van mij zo in zijn gele ninja turtel badjas het huis uitlopen. Wat een enorme zwakke persoonlijkheid en dat durf ik te beweren op basis van mijn mensenkennis. Wat een drol. Servio heeft meer persoonlijkheid in zijn pink zitten dan deze salppe zak hooi.
Commentaar op de streams, niet op de users.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
we gaan hier op fok jou lekker heel de dag uitzeiken, ben benieuwd hoe lang je dan nog op het forum blijft
Jij bent ook geen goeie televisiemaker. Die Alex moet er in blijven Evenals Joanne, Servio en Gerard. Je kan ze haten om verschillende redenen, maar het leverd geweldige televisie op.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef marky het volgende:
ik probeerde een gelijke soort situatie als alex te creeren, zodat hij zich kon inbeelden hoe alex zich nu voelt. geen persoonlijke aanval hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Commentaar op de streams, niet op de users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |