Redactie is wel heel erg alex aan het pakken he? volgens mij moet er een geheim geraden gaan worden voor de kijkcijfers. En ze waren al dichtbij (toen met ivanhoe), dus de redactie denkt ook. Voordat ie weggestemd wordt...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef minzo het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/511/Eigen+clue+verraden
bij mij staat er "zullen de bewoners doorhebben dat hij op deze manier een clue over zijn eigen geheim verraadt?"quote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja...er staat "zal hij doorhebben dat hij een gedeelte van zijn eigen geheim veraadt'..
Nope.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Gia het volgende:
Is er al iets meer bekend over die stratenplattegrond van Brooklyn Heights?
Sorry, dan had ik het niet tegen jouquote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voel me helemaal niet aangesproken
Komt op hetzelfde neer toch..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bij mij staat er "zullen de bewoners doorhebben dat hij op deze manier een clue over zijn eigen geheim verraadt?"
goedemiddag wieweetwattquote:
Ik vind dat ie het op zich nog best goed doet maar acteur worden is zeker niet zijn roeping..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope.
Oh, Alex heeft het over Monaco en een prins. Hoe doorzichtig maar niemand begrijpt het.
Niets is zijn roeping faalhaasquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind dat ie het op zich nog best goed doet maar acteur worden is zeker niet zijn roeping..
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer toch..
Jawellesquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef wieweetwatt het volgende:
Beetje gelezen maar weer niets gebeurd
ohja en Karimquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef minzo het volgende:
Maik, Gido, Laura, Jo, Mo en Gerard gehad dacht ik zo
Nee hij moet elke bewoner aanspreken met een adellijke titel(koning, prins etc)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef Mylene het volgende:
Wat heeft Joanna nou met adel te maken? Missie mislukt.
Sharon en Karim ook volgens mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef minzo het volgende:
Maik, Gido, Laura, Jo, Mo en Gerard gehad dacht ik zo
das speciaal voor de fokkers die overdag niet kunnen kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef wieweetwatt het volgende:
Beetje gelezen maar weer niets gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |