Ik ook wel, al word ik er eerst heel druk dronken van, daarna suf ik inquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word van rode wijn heel snel slaperig
Ik doe dan ook altijd voorzichtigquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drinken met bedrijfsuitjes is o zo gevaarlijk
Ja, zo lekker rozig. Is ook vast wel omdat ik het dus bij eten drink en dan na het eten al zittend verder pimpelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel, al word ik er eerst heel druk dronken van, daarna suf ik in.
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!
Je weet wel; inserten met een liniaal!quote:
Ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben volgens mij wel altijd redelijk braaf geweest op officiele borrels.
Euhm, not likelyquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgenquote:
Dat is dan ook logischquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgen
Telefoon krijg ik automatisch vergoed, laptop krijg je hier bij binnenkomst praktisch en je klauwen gedrukt en ik heb al heel vaak aan een niet slapende manager moeten uitleggen waarom ik geen gratis auto wil. Hier is het dus iets andersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgen
om naar je werk te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook logisch. Ik hoef niet naar locaties (ja ok, de UK) dus waarom zou ik een leaseauto krijgen?
.
Dat is onzin, midden in de stad, beperkte parkeergelegenheid etc.quote:
Dat vind ik dus ook, diequote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook logisch. Ik hoef niet naar locaties (ja ok, de UK) dus waarom zou ik een leaseauto krijgen?
.
Ja, dan wel. Maar hier in Grun ben ik 1 van de weinige die het met de bus doet. En natuurlijk we hebben ook locatie opdrachten, maar zelfs de secretaresses hebben een leasebak.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is onzin, midden in de stad, beperkte parkeergelegenheid etc.
Ach, ik heb verder niets te klagen ook. Internet thuis wordt vergoed, iPhone, Macbook Pro, standbyvergoeding, OV betaald etc etcquote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, diewas meer omdat die preek kennelijk nodig was en er dus mensen zijn die die dingen aanvragen terwijl ze ze helemaal niet nodig hebben
Je wijkt door zoiets kleins al van je principes af?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, is bij mij vooralomdat ik zo pro-OV en anti-auto ben
Maar nu ik nog minstens een jaar elke dag naar Grun moet, dat een uur trein is, dan 15 minuten wachten op de bus, 5 minuten bussen, 10 minuten moet lopen, en dan 's middags ook terug. Terwijl met de auto het minder dan een uur is... tsja...
Ik heb ge-edit, het scheelt dan idd maar 1:40 per week. Tsja, dat is wel klein ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wijkt door zoiets kleins al van je principes af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |