dan heb je zoiets van ,ga dan kijken daar wordt je voor betaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.
Hij is weer bezig jongens.![]()
Dat lees je indd op meer plekken, de mensen willen het zelf doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef shomila het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
VN, Europa en VS spreken nu over mogelijk ingrijpen in Libie...hier in Benghazi zijn ze daar heel erg op tegen.
1 minute ago
Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameradenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.
Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameraden
haar reactie op de vraag of ze wou reageren over wat hij vandaag allemaal in het interview had gezegd ( "the people just love me" )quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef aerdt het volgende:
White House press briefing over Lybie begint
LOLquote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zit echt te wachten bij de NOS tot dat ze zeggen:
"Ook in Nederland volgen mensen het nieuws uit het Midden-Oosten. We schakelen nu over naar een user van het FOK!Forum."![]()
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Verbindingen zijn trouwens dramatisch. Satphone lijkt permanent gestoord te worden. Mobiele telefoon vaak onbereikbaar. En geen internet.
about 10 hours ago via Twitter for iPhone
Dank!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Iedereen die de moeite neemt om updates en nieuws te posten super bedankt.
Ik heb Egypte op de voet gevolgd en dit in iets mindere mate wegens tijdgebrek, maar
met het lezen van dit forum ben ik beter op de hoogte dan met nu.nl.
oh trek je daar maar niks van aan ( doen wij ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef houda het volgende:
[..]
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
Toppie!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef 22 het volgende:
Zeker. Ik leer heel wat bij haha.
Ik heb me nooit zo verdiept in het midden oosten.
Laat hem Fok! ff checken voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Goed nieuws, er is internet hier in een hotel in Benghazi, Oost Libie..
de held
Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn!
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.
Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
ik snap die reactie indd. wel .. ik hoop maar dat het lukt zonder buitenlands hulp, en mocht er echt hulp nodig zijn , zorg er dan indd. alleen voor dat G aftreed , voor gerecht komt ( hoorde wel net van dat bericht van washington dat dat gaat gebeuren ?( mensen hier , corrigeer me als ik het niet goed heb verstaan plz)quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
en dat is indd. wel een "probleem " ja ...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |