Maar ze heeft echt een mega-muffintopquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Én de abs!Maar dat zei ze ook: als ze aankomt gaat het in d'r billen en tieten zitten, niet in d'r buik.
Brrr, ik pas echt voor dat soort dingen hoor, dat staat bijna niemand (Hooters incluis, blijbaar). Ik dacht dat het een enorm lekker wijf was, maar ze ziet er echt niet uit in die outfit manquote:Trouwens, iedere vrouw in Nederland heeft tegenwoordig een jeans print skinny met 10% spandex. Is toch ook in Belgie zo?
En ik ben heel tevreden met hoe mijn Levi's 514 eruit zien.![]()
In goed nederlands: lycra.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nouja, ik zie niks anders op straat.Spandex
Eerder andersom denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Brownie in de gang/slaapkamer, Muffin in de woon/studeerkamer??
Goh. Sechsie.quote:
Ze is een beetje een propje hequote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ze heeft echt een mega-muffintopBest een zichtbare buik, vind ik.
[..]
Brrr, ik pas echt voor dat soort dingen hoor, dat staat bijna niemand (Hooters incluis, blijbaar). Ik dacht dat het een enorm lekker wijf was, maar ze ziet er echt niet uit in die outfit man
Broek is inderdaad netjes
Ja, ik dacht aanvankelijk dat skinny's bij niemand goed staan, maar ik heb een vriendin die klein is, heel fijn gebouwd en met relatief 'rechte' benen (dus niet stevige bovenbenen, smalle enkels -> wortelbroek), die kan het ook hebben. Maar er zijn er maar heel weinig bij wie het mooi is.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
CF! Zó waar! Als dat al abs zijn dan ben ik ook gewoon enorm gespierd
![]()
Mijn zusje kan dat soort broeken prima aan.. maar ja die heeft ook benen tot onder haar oksels![]()
Toen was je niet blond!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Post ik een foto van mijn tienerjaren is het weer niet goed.
Ja, benen moeten vooral model 'plank' zijn als ze kort zijn, of stelten zoals mijn zusje heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aanvankelijk dat skinny's bij niemand goed staan, maar ik heb een vriendin die klein is, heel fijn gebouwd en met relatief 'rechte' benen (dus niet stevige bovenbenen, smalle enkels -> wortelbroek), die kan het ook hebben. Maar er zijn er maar heel weinig bij wie het mooi is.
zkh blokkeert photobucket, maar ik zal ff kijken of ik het anders kan uploadenquote:
Goedkope oostblokslettebakkenlook, die te strakke broek en te kort topjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is een beetje een propje heJe moet idd oppassen als je maar 1.57 meter bent voor dit soort kledingblunders.
Ik vind het ook niet haar meest flatterende outfit en volgens mij is ze een paar kilo aangekomen door de stroopwafels sinds ze in Nederland woont.
Desalniettemin: die kont![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zkh blokkeert photobucket, maar ik zal ff kijken of ik het anders kan uploaden
Welke kont?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is een beetje een propje heJe moet idd oppassen als je maar 1.57 meter bent voor dit soort kledingblunders.
Ik vind het ook niet haar meest flatterende outfit en volgens mij is ze een paar kilo aangekomen door de stroopwafels sinds ze in Nederland woont.
Desalniettemin: die kont![]()
![]()
![]()
![]()
Of twee.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ze heeft vast een prachtige persoonlijkheid
Ik heb het zelf niet eens geprobeerd, ik wéét gewoon dat dat geen porem is bij mijquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, benen moeten vooral model 'plank' zijn als ze kort zijn, of stelten zoals mijn zusje heeftDie is 1.80 of zo en behoorlijk slank..
ja idd.. rampzalig een leuke broek te vinden.. Ik moet dat ook echt niet proberen. Als ik al ooit een sknny aan zou doen zou ik er een kort jurkje op doen of zo, maar dan draag ik liever gewoon een legging, zit veel lekkerderquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet eens geprobeerd, ik wéét gewoon dat dat geen porem is bij mij![]()
Echt, ik ben blij dat die dingen op hun retour zijn, twee jaar geleden hing er zowat niks anders in de winkels (en was ik ook nog eens 10 kilo zwaarder
).
blablablaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goedkope oostblokslettebakkenlook, die te strakke broek en te kort topje
Maar ze heeft vast een prachtige persoonlijkheid
Uggsquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja idd.. rampzalig een leuke broek te vinden.. Ik moet dat ook echt niet proberen. Als ik al ooit een sknny aan zou doen zou ik er een kort jurkje op doen of zo, maar dan draag ik liever gewoon een legging, zit veel lekkerder![]()
En al die net te dikke meiden met enorme muffintopsfashoin victims
quote:poppetje gezien, kastje dicht, PM me maar
Ik denk dat ze tot je kruis komt, als ze op haar tenen staat.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel een beetje oostblok werk maar goed te doen.
En daar bedoel ik dan mee dat je vroeger zo lelijk als de nacht was hé?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, was leuk DE, moet vaker dingen dansen bellen doen waarvan ik denk dat het me niet ligt...
Kaas
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En daar bedoel ik dan mee dat je vroeger zo lelijk als de nacht was hé?
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En daar bedoel ik dan mee dat je vroeger zo lelijk als de nacht was hé?
Lekker, ik heb die Jeneverbes en Lavendel van Kneipp graag voor in bad.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:47 schreef DarkElf het volgende:
net hele lekkere Kneipp douchegel gekocht, Fata morgana
geen idee of ik er tegen kan maar t rook zo lekker
Lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot je kruis komt, als ze op haar tenen staat.
Ja lekker zijn die he?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker, ik heb die Jeneverbes en Lavendel van Kneipp graag voor in bad.
Oeh ja, die had ik laatst ook. Heel lekker fris luchtje. Ik vind dat eucalyptusspul van kneipp ook zo ontzettend lekker, vooral als je verkouden bent of na het sportenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:47 schreef DarkElf het volgende:
Boratquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh ja, die had ik laatst ook. Heel lekker fris luchtje. Ik vind dat eucalyptusspul van kneipp ook zo ontzettend lekker, vooral als je verkouden bent of na het sporten
Steer, komt ze uit Kazachstan? Ik heb daar altijd een heel ander beeld bij.
Zo beperkt is mijn wereldbeeld dan ook weer nietquote:
Maar jij hebt toch redelijk slanke kuiten? Ik heb echt van die fietsbenen: bolle kuiten, slanke enkelsquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dat er niet zoveel mis is met Hooters hoor
En ik heb ook een skinny jeans die ik onder wat wijdere bovenkleding aantrek en in laarzen draag
Thanks Bloesquote:
een strak zittende spijkerbroek vind ik alweer wat anders dan een skinny eigenlijk..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
Niks mis met een strak zittende spijkerbroek. Als de inhoud tenminste goed is
Maar kont-hugging is natuurlijk niet per se hetzelfde als skinnyquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, mooi of niet, het is gewoon 'in'. Denk dat 9 van de 10 spijkerbroeken die ik zie bij vrouwen op straat nu van die kont-hugging dingen zijn.
Maar da's toch niet iets Maastrichts?
Ik ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dat er niet zoveel mis is met Hooters hoor
Fietskuiten zijn geen plofkuiten, hardloopkuiten welquote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Maar jij hebt toch redelijk slanke kuiten? Ik heb echt van die fietsbenen: bolle kuiten, slanke enkelsGeen porem in leggings of skinny's.
Die is lekker inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 14:47 schreef DarkElf het volgende:
Hebben jullie ook gelijk in, ze ziet er goed uit en ze heeft een leuk, blij hoofd op de foto'squote:
Whatever, geen gezicht is hetquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
Fietskuiten zijn geen plofkuiten, hardloopkuiten wel
Dat. Maar verder ziet ze er leuk uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef DarkElf het volgende:
er is ook niets mis met hooters, vind alleen haar outfit onflatteus
Ja, bij skinny loopt het naar de enkels taps toe, enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kont-hugging is natuurlijk niet per se hetzelfde als skinny
Aaaaaaanyway...
och, ik vind een beetje kuit niet verkeerd staan hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Whatever, geen gezicht is het![]()
Ik moest trouwens wel vroeger altijd heel ver fietsen naar school en mooi dat het wel uit die tijd stamt. Ah well.
quote:1 Klik Engels - Russisch Onmiddellijke Woord- en Tekstver- taling. 75 Talen. Gratis Download! www.Babylon.com
Aaachen Angebote -70% Unschlagbare Angebote & Gutscheine in Aaachen. Bis zu -70% sparen! www.GROUPON.de/Rabatte+Aaachen
marlies|dekkers De officiële Webshop met de complete collectie is nu online! marliesdekkers.com
lol, hoe weet jij dat nou weer xDquote:Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
memo is aan het lurken in deze thread
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef krakkemieke het volgende:
Was een goed gesprek met de dokter. Ik moet blijven roken van hem.![]()
Hij heeft me doorverwezen om te controleren of het niet stiekem colitis is. En als dat zo is, zou hij me aanraden om een paar sigaretten per dag te roken. Dat helpt.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Philip Morris betaalt z'n volgende vakantie naar de Bahama's?
Ik hoop voor jou dat het niet colitis isquote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij heeft me doorverwezen om te controleren of het niet stiekem colitis is. En als dat zo is, zou hij me aanraden om een paar sigaretten per dag te roken. Dat helpt.
Eerst maar eens de uitslag afwachten, johquote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef krakkemieke het volgende:
Nu heb ik een dilemma, lekker is dat.
Ja, en daar gaat onderzoek aan vooraf he. En als dat een coloscopie is, wordt dat gezeik, want na een gruwelijke ervaring wil ik dat alleen onder narcose.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerst maar eens de uitslag afwachten, joh
een klant die altijd ontzettend kleinerend doet en net weer. Heb baas gemaild dat ik daar niet meer mee in discussie ga. Die hondelul zal wel een Thaise vrouw hebben gekocht of hij moet een geweldig uiterlijk hebben want wat een ongelooflijke kwal is het toch!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebben we het hier over een fysieke hond?
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef krakkemieke het volgende:
Nu heb ik een dilemma, lekker is dat.
*woef*quote:
Laat je niet opfokken ! Jij bent beter dan dat !quote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Een klant die altijd ontzettend kleinerend doet en net weer. Heb baas gemaild dat ik daar niet meer mee in discussie ga. Die hondelul zal wel een Thaise vrouw hebben gekocht of hij moet een geweldig uiterlijk hebben want wat een ongelooflijke kwal is het toch!!
Juh, maar daar kunnen ze toch rekening mee houden dan? Gelijk heb je, dat je dan een narcose wilt.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en daar gaat onderzoek aan vooraf he. En als dat een coloscopie is, wordt dat gezeik, want na een gruwelijke ervaring wil ik dat alleen onder narcose.
Dat komt omdat ze een snor hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Thaise en Kazachstaanse vrouwen worden nogal denigrerend aangesproken in dit topic
we zitten pas op pagina 1,geef t even tijd. er komt vast nog meer langsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Thaise en Kazachstaanse vrouwen worden nogal denigrerend aangesproken in dit topic
Aziatische vrouwenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we zitten pas op pagina 1,geef t even tijd. er komt vast nog meer langs
En dan hebben we het nog niet eens over Limlanders, Tukkers, Belgen, Chinezen of Koreanen gehad.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oe gezond hoor, ik moest ook maar weer eens aan de fruitjes !quote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef DarkElf het volgende:
rode grapefruits geperst, Lekker! ok over 15 min ong heb ik even een tijdje buikpijn maar soit, soms moet t even hoor
Oh de mr is druk met Duitsers en Israeli's, dus van hem hoor ik straks ook nog misschien wel iets bruikbaarsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over Limlanders, Tukkers, Belgen, Chinezen of Koreanen gehad.
oh niet eens een kwartierquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef DarkElf het volgende:
rode grapefruits geperst, Lekker! ok over 15 min ong heb ik even een tijdje buikpijn maar soit, soms moet t even hoor
Beter safe than sorry Peequote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik vertrouwde het allemaal niet dus maar op naar de dierenarts net. Niks aan de hand natuurlijkLang leve de paranoide. Wel nog wat pijnstillers meegekregen die ik 1x per dag moet voeren.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een klant die altijd ontzettend kleinerend doet en net weer. Heb baas gemaild dat ik daar niet meer mee in discussie ga. Die hondelul zal wel een Thaise vrouw hebben gekocht of hij moet een geweldig uiterlijk hebben want wat een ongelooflijke kwal is het toch!!
t kan nog allemaal gevoelig zijn he P?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik vertrouwde het allemaal niet dus maar op naar de dierenarts net. Niks aan de hand natuurlijkLang leve de paranoide. Wel nog wat pijnstillers meegekregen die ik 1x per dag moet voeren.
Limburgersquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over Limlanders, Tukkers, Belgen, Chinezen of Koreanen gehad.
quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Pneumatiek nodig? Bespaar 50 tot 80% met compatibele pneumatiek! www.pneumatiekvoordeel.nl
Datingsite Duizenden Leden op Zoek naar Jou... Ontdek De Leukste Manier Van Daten! www.datesome1.com/Advies
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter safe than sorry PeeJe katten mogen blij zijn met zo'n bezorgd baasje.
Ja. Dat zei de DA ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
t kan nog allemaal gevoelig zijn he P?
Pol heeft ook nog wel eens periodes dat hij moeilijk doet op de bak, blijft een gevoelig punt.
Ik heb sowieso geen dikke armen, kont en benen, het is vooral de muffintop die ik verdoezel danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Maar jij hebt toch redelijk slanke kuiten? Ik heb echt van die fietsbenen: bolle kuiten, slanke enkelsGeen porem in leggings of skinny's.
Ja die jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
het is geen skinny broek het is een strakke spijkerbroek met elasdinges
Dat is niet in 1 keer over Peequote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat zei de DA ookMoest het vergelijken met een blaasontsteking nooit gehad zelf dus werkelijk waar geen idee hoe dat voelt
Denk dat we dat vooral zo moeten houden
![]()
Neeheequote:
Dat klinkt heul bekendquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
NeeheeMaar Pee maakte zich een beetje zorgen
Da's alles
Pee moet dit allemaal nog leren joh
Nope. Was niet nodig nog. PAs over een week of 4 als de zak voer bijna leeg is. Dan wil ze kijken of er nog wat in zit of niet. Heb wel een spuitje en een buisje meegekregen van haar om het in te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat klinkt heul bekendHad je nog urine op kunnen vangen of heeft de DA het eruit 'geknepen' ?
Ja wat is dat toch met dat grapefruit. Zijn veel mensen gevoelig voor en het is in combi met veel medicatie ook een no go.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef DarkElf het volgende:
had er nooit last van maar sinds mijn operatie heb ik echt buikpijn ervan. maar rode grapefruits zijn zowat mijn lievelings stukjes fruit (naast aardbeien en frambozen en necatrinesquote:Op maandag 28 februari 2011 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch met dat grapefruit. Zijn veel mensen gevoelig voor en het is in combi met veel medicatie ook een no go.
nu nectraines gekochtquote:Heb pruimen en nectarines gekocht, lang geledenMoeten nog wel ffies rijpen.
have funquote:Zo. weer verder lezen gaat
abrikozen, nectarines zijn glad.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Welke waren nou aaibaar? Abrikozen of Nectarines?
ligt het aan mij of klinkt dit (licht-) erotisch?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef kaasplankje het volgende:
abrikoosjes, mmm die vind ik zo lekker
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ligt het aan mij of klinkt dit (licht-) erotisch?
Het was een hip-hop workshop, dus '90s lookquote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef TAV74 het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Hooters er een beetje 80's uit? (wat anno 2011 wel weer heel modern kan zijn overigens, ik heb er geen verstand van verder)
Perzikenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nee pruimquote:
Welnee, pruimpje.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ligt het aan mij of klinkt dit (licht-) erotisch?
Misschien is het wel een mens, achter die facade van tandarts zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh, grapefruits, wat een goed idee! morgen ook eens halen op de markt.
Ik heb de blekerij net officieel afgehamerd met mijn tandarts. Nu zie ik hem pas weer in juli. Hij is echt en soort grote broer die mij even uitlegt hoe het leven in elkaar steekt, en dan snap ik het weer. Zo lief!Wel een beetje vreemd op zich, zo verknocht zijn aan je tandarts.
Da's tofquote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb echt even een gloriemomentje: ik ben een artikel aan het schrijven met mijn ene afstudeerder van vorig jaar en ze schrijft nu zo verschrikkelijk veel beter dan vorig jaar! Heb ik toch niet voor jandoedel al die uren zitten nakijken toen.
Echt, ik zit te redigeren met een blijmoedige grijns op mijn gezicht
Da's idd leuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb echt even een gloriemomentje: ik ben een artikel aan het schrijven met mijn ene afstudeerder van vorig jaar en ze schrijft nu zo verschrikkelijk veel beter dan vorig jaar! Heb ik toch niet voor jandoedel al die uren zitten nakijken toen.
Wie is er onderweg naar Afrika? En waarom mag ik niet mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:01 schreef Bluezz het volgende:
En nu zijn ze uitgezwaaid en op weg naar Afrika
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef krakkemieke het volgende:
En bedankt voor alle steun, da's ook leuk.
Gratz ! leuk om te horen !quote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
en jij sterkte en gewoon op je strepen staan hoor met die narcose. als je een rotervaring gehad heb snap ik dat je dat niet nog eens wilt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef krakkemieke het volgende:
En bedankt voor alle steun, da's ook leuk.
omdat we jou veel te graag hier houden !quote:Op maandag 28 februari 2011 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wie is er onderweg naar Afrika? En waarom mag ik niet mee?
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:01 schreef Bluezz het volgende:
En nu zijn ze uitgezwaaid en op weg naar Afrika
O dat is beloond worden voor je werk CF! Goed gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
Onderweg, op je E-reader.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, we hebben het over Tirza. Ja, ik zou mijn koude voetjes maar wat graag opwarmen in sunny NamibiaNu het boek nog lezen!
Bij mij wordt dat het volgende boekquote:
Precies hetzelfde als uw beleving van het boek. Ik kan het niet laten liggen en ik zit vaak hardop te lachen want : een kleurling blijft een kleurling nietwaarquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
!
Er komt nog een heuleboel!
Had het met een vriendin over het boek en die kreeg het niet uit. Ze vond het te beklemmend. Die gekte, de krampachtigheid van dat gezin. Ik vond dat ook beklemmend, maar in de fascinerende zin, zeg maar. Zij werd er echt naar van.
Ik had dat zo nu en dan, maar moest er ook vaak om grinneken.
Hoe is dat met u Bluezz?
Lekker!!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom bieden ze dat gratis aan? Ben benieuwd of je het leuk vindt Pee. Zo ja, dan mot je me effe tippen natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij wordt dat het volgende boekNu eerst Wrap van Chiara Tissen
http://www.querido.nl/web(...)an-Chiara-Tissen.htm
Lijkt me een uitstekende investeringquote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom bieden ze dat gratis aan? Ben benieuwd of je het leuk vindt Pee. Zo ja, dan mot je me effe tippen natuurlijk.
Herman Koch vertelde gisteren op TV dat hij met de inkomsten van zijn bestseller Het Diner een jag voor de deur had gezet.![]()
Liever het extra geld over de balk smijten aan een jongensdroom dan het gaan zitten oppotten, was zijn motto. Jaguïsme.
Mooi!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als uw beleving van het boek. Ik kan het niet laten liggen en ik zit vaak hardop te lachen want : een kleurling blijft een kleurling nietwaar
Ben blij met je leestip
En dat lijkt me helemaal geen rare eis als het dan toch moet Krak!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en daar gaat onderzoek aan vooraf he. En als dat een coloscopie is, wordt dat gezeik, want na een gruwelijke ervaring wil ik dat alleen onder narcose.
Dat riep ik vanmiddag ook al tegen golferquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi!
Ik dacht het wel, omdat je Koch ook leuk vond.
Het wordt straks trouwens wel weer enorm raar hoor Bluezz! Een soort overtreffende raarheidstrap. Wat moet die Grunberg een wonderlijk brein hebben.
Dat klinkt dan wel weer een beetje 'verstandig', een prima investering.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekende investering
1 op 6?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat klinkt dan wel weer een beetje 'verstandig', een prima investering.
Gelukkig is het tegelijkertijd ook een bodemloze put. 1 op 6
Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom bieden ze dat gratis aan? Ben benieuwd of je het leuk vindt Pee. Zo ja, dan mot je me effe tippen natuurlijk.
Ik heb last van mijn dikke darm en ik ga dat nog eens na laten kijken bij de specialist.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Krakke, ik weet niet helemaal wat er is, maar volgens mij kun je wel wat sterkte gebruiken. Dus bij deze! Hopelijk valt het allemaal mee joh.
Geeft ie dat aan die reader? Hoever je bent?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
Geen ideeEn vooralsnog vind ik niet onaardig. Iig niet slecht genoeg om het direct te verwijderen
Ik ben nu wel benieuwd hoe het verhaal zich ontwikkelt. Ben op 25%.
Oe...da's vervelend. Sterkte, Krakjequote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn dikke darm en ik ga dat nog eens na laten kijken bij de specialist.
Dank je!
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft ie dat aan die reader? Hoever je bent?
En bevalt het lezen op zo'n dingie? Mis je het knisperen van een boek niet? Het vasthouden, de geur van een bibliotheek boek, de vlekken, het smoezelige, de gebroken band? Ik vraag me altijd af waar het boek allemaal wel niet geweest moet zijn. Wie weet wel in een ver oord![]()
![]()
sorry
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft ie dat aan die reader? Hoever je bent?
quote:En bevalt het lezen op zo'n dingie? Mis je het knisperen van een boek niet? Het vasthouden, de geur van een bibliotheek boek, de vlekken, het smoezelige, de gebroken band? Ik vraag me altijd af waar het boek allemaal wel niet geweest moet zijn. Wie weet wel in een ver oord![]()
![]()
sorry
We rijden echt heel braaf in dat dingquote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1 op 6?Je hoeft niet altijd met rokende banden de straat uit te rijden hé?
Och ja, ik wissel wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef kaasplankje het volgende:
Heb je trouwens je oude account weer van stal gehaald Dudette?
Ow dat is idd wel wat voor mij.. lezen/liggen in bed kan ik alleen op mijn zij ivm met brakke rug en dat is kut met een boek, vooral als ie wat dikker is. Dus lees ik nooit meer in bedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ja en nee
Tuurlijk mis je dat vasthouden van zo'n boek wel
Aan de andere kant: in bed leest dit zoveel lekkerder. Alleen zo'n licht apparaatje ipv een dikke pil. Ideaal.
Ah, wat vervelend. Lijken me geen fijne onderzoeken. Nou ja, last hebben lijkt me ook niet fijn natuurlijk. Hopelijk rolt er een oplossing uit!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn dikke darm en ik ga dat nog eens na laten kijken bij de specialist.
Dank je!
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We rijden echt heel braaf in dat ding
Maf eigenlijk, we hebben nauwelijks de neiging om er mee te crossen. Soms even (er zit een knop in, met de S van 'Sport' en dat ís me toch een belevenis, als je die indrukt), maar meestal toeren we wat gezapig rond. Arty is helemaal verbaasd. In de BMW wilde hij nog wel vaak wat stevig rijden, maar in de jag worden we helemaal zen.
Je boezemvrienden weten je heus wel te vinden heurquote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Och ja, ik wissel wat.
Om de groupies te misleiden.
En je hoeft geen lampie meer aan!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow dat is idd wel wat voor mij.. lezen/liggen in bed kan ik alleen op mijn zij ivm met brakke rug en dat is kut met een boek, vooral als ie wat dikker is. Dus lees ik nooit meer in bed
Ik lees juist altijd op mijn zij! Zéker met een dik boek!!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow dat is idd wel wat voor mij.. lezen/liggen in bed kan ik alleen op mijn zij ivm met brakke rug en dat is kut met een boek, vooral als ie wat dikker is. Dus lees ik nooit meer in bed
Ik kom een keer proefliggen bij jequote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik lees juist altijd op mijn zij! Zéker met een dik boek!!Vind een dik boek ook fijner dan een dunne, heb maniertjes om te steunen die niet goed werken met een te dun boek
Leesworkshop.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom een keer proefliggen bij je
Ow wauwie, das wat voor op het balkon/tuin voor de zwoele zomeravondenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
En je hoeft geen lampie meer aan!
Op Puerto Rico lag ik 's avonds lekker buiten in de hangmat in de rimboe, een boek te lezen.
Ik zal een grote hoed en een zonnebril op zetten in de CUL SC, voortaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je boezemvrienden weten je heus wel te vinden heur![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja. Op de iPad kan dat iddquote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op Puerto Rico lag ik 's avonds lekker buiten in de hangmat in de rimboe, een boek te lezen.
Wat zit er in het pakje?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef DarkElf het volgende:
oeh mijn pakje is gearriveerd in Antwerpen, dan wordt hij morgen gebracht
Niet goed voor je ogen is volgens mij onzin hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Op de iPad kan dat iddMaar het is vermoeiend en niet goed voor je ogen. Bij een normale eReader niet. Dan heb je echt een lampje nodig.
Oeh dan is ie wel dorstig idd, stel wij hebben dit weekend ong. 1200 km gereden.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
We rijden echt heel braaf in dat ding
Maf eigenlijk, we hebben nauwelijks de neiging om er mee te crossen. Soms even (er zit een knop in, met de S van 'Sport' en dat ís me toch een belevenis, als je die indrukt), maar meestal toeren we wat gezapig rond. Arty is helemaal verbaasd. In de BMW wilde hij nog wel vaak wat stevig rijden, maar in de jag worden we helemaal zen.
Ik denk dat hij op de lange stukken íets zuiniger is. 1 op 8 of zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeh dan is ie wel dorstig idd, stel wij hebben dit weekend ong. 1200 km gereden.
Met de Jag zou dat 1200/6 = 200 liter a 1.60 Benzine = 320.-
Met de kaasmobiel is dat 1200/18 = 66.67 liter a 1.30 Diesel = 86.67
Poeh![]()
Lijkt me toch wel een relaxte auto, zou ik graag een keer in willen zitten
Nou dat sla ik niet af, ik hoef er niet eens zelf in te rijden ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de lange stukken íets zuiniger is. 1 op 8 of zo.![]()
Als je nou een keer in de buurt bent, dan kom je maar even rijden. Er komen echt mannen heel gelukzalig glimlachend uit die auto, als ze de sleutels van Arty even hebben meegekregen.
Maar het is gekkenwerk natuurlijk, dat gezuip van dat ding. We zullen er niet zo gauw mee op vakantie gaan. Sterker: we hebben hier in de stad eigenlijk niet eens een auto nodig. En daarom kan het juist. Zodra je er dagelijks mee zou moeten rijden, is het wel een beetje weggooien van geld natuurlijk.
Dudequote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de lange stukken íets zuiniger is. 1 op 8 of zo.![]()
Als je nou een keer in de buurt bent, dan kom je maar even rijden. Er komen echt mannen heel gelukzalig glimlachend uit die auto, als ze de sleutels van Arty even hebben meegekregen.
Maar het is gekkenwerk natuurlijk, dat gezuip van dat ding. We zullen er niet zo gauw mee op vakantie gaan. Sterker: we hebben hier in de stad eigenlijk niet eens een auto nodig. En daarom kan het juist. Zodra je er dagelijks mee zou moeten rijden, is het wel een beetje weggooien van geld natuurlijk.
Bel haar dan ff of het wat later kan en dat dan film op bed beter uitkomtquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kutzooi, L. SMSt net dat ze vanavond toch kan komen, en ik heb juist de hele middag gelummeld omdat ik dacht dat ik vanavond aan de presentatie van morgen kon werken.
Ik ben een idioot, heb d'r uitgenodigd voor alleen eten. Ipv film op bed en eten zoals zij voorstelde. Compromissenpoldercultuur.
Ja dat is zo!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dat sla ik niet af, ik hoef er niet eens zelf in te rijden ofzo.![]()
Op vakantie gaan met zo'n auto is wel heel leuk hoor, het viel me wederom op dat je in NL nauwelijks de kans hebt om echt auto te rijden. Op die bochtige D wegen in Frankrijk met heuvels en nauwelijks verkeer is rijden echt een feestje.![]()
Dan komt de auto pas echt tot z'n recht.
Dankje Leinquote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Wow Steer! Wat zie je er lekker goed uit! Goeie vorm! Alleen dat hemd, volgens mij moet je je wat meer zoals kaas gaan kleden qua bovenkant. Die heeft een iets bredere schouder, maar volgens mij ziet t er prima uit onder dat net iets te losse overhemd
Ik haal wel een nacht door.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bel haar dan ff of het wat later kan en dat dan film op bed beter uitkomt
Wat is film op bed?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kutzooi, L. SMSt net dat ze vanavond toch kan komen, en ik heb juist de hele middag gelummeld omdat ik dacht dat ik vanavond aan de presentatie van morgen kon werken.
Ik ben een idioot, heb d'r uitgenodigd voor alleen eten. Ipv film op bed en eten zoals zij voorstelde. Compromissenpoldercultuur.
L al gebeld met mijn suggestie?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik haal wel een nacht door.![]()
ikbeneenidiootikbeneenidiootikbeneenidiootikbeneenidiootikbeneenidioot
Film op bed is mijn computer monitor iets scheef zetten waarna we samen op bed naar een film kunnen kijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is film op bed?![]()
Steer, je bent geen idioot, je bent alleen niet helderziend. Klein verschil.
Ben nu zoveel mogelijk werk aan het afmaken, om 20:00 afgesproken nu.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
L al gebeld met mijn suggestie?
Nou ehh jaquote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Dankje LeinBedoel je met kleden zoals kaas: strak en hard?
Op de foto was het overhemd wat ik op de Bloezedaalmeet aan had. Eerst (in 2010) kon ik hem niet altijd aan omdat m'n buik te bol was, nu is 'ie te groot. Ik draag nu overhemden een maat kleiner maar vind het altijd enorm zonde om dit soort kleding niet meer te dragen omdat ie ieeeets te groot is geworden.... maar het flabbert nu wel wat jah.
En de hints die mensen je gevenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Film op bed is mijn computer monitor iets scheef zetten waarna we samen op bed naar een film kunnen kijken.
En ik weet serieus niet waar het fout is gegaan met mijn discipline en zelfvertrouwen als het op dit soort dingen aankomt (en bellen) maar we moeten het maar doen met de talenten die ons gegeven zijn bij de geboorte, aldus dr. Swaab.
Voor de romantische film op bed?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben nu zoveel mogelijk werk aan het afmaken, om 20:00 afgesproken nu.
Thanks Lein, lief van je tips. Um. Momenteel vind ik dat ik nog iets teveel buik heb en moobs (there, I said it. Relikwie van 29 jaar overgewicht) om héél strak te dragen, maar misschien kan het over een paar maandjes wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ehh jaKaas heeft vorm en dat laat ie zien, zou jij ook moeten doen
Je kan proberen of de naaiturk er wat strakkers van kan maken. Goedkoper dan een nieuw overhemd, een keer proberen kan best en als het mislukt is het een hemd dat je toch niet zo leuk stond. Als het wel lukt is het mooi
weet niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En de hints die mensen je geven
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voor de romantische film op bed?
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef DarkElf het volgende:
leuke film is dat
(ik hou van animatiefilms)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Bij Casa Grande, met al die kikkerherriequote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik haal altijd slim-fit blouses en die bedoelt Lein, ik heb een winkeltje in de stad waar ze die tussen de 20/40 Euro per stuk verkopen. Die scoren altijd goed. Een klein buikje is niet zo erg hoor, als 't maar niet té strak zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks Lein, lief van je tips. Um. Momenteel vind ik dat ik nog iets teveel buik heb en moobs (there, I said it. Relikwie van 29 jaar overgewicht) om héél strak te dragen, maar misschien kan het over een paar maandjes wel.
weet niet.
slim-fits FTWquote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik haal altijd slim-fit blouses en die bedoelt Lein, ik heb een winkeltje in de stad waar ze die tussen de 20/40 Euro per stuk verkopen. Die scoren altijd goed. Een klein buikje is niet zo erg hoor, als 't maar niet té strak zit.
Die heb ik ook, met tailleomtrek 92 cm, icm kraag 36 inch en lengte 170cm. Die op de foto's is buikomtrek 96 cm (slimfit maat M, van de H&M), maar dat flabbert....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik haal altijd slim-fit blouses en die bedoelt Lein, ik heb een winkeltje in de stad waar ze die tussen de 20/40 Euro per stuk verkopen. Die scoren altijd goed. Een klein buikje is niet zo erg hoor, als 't maar niet té strak zit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slim-fits FTW
Helaas zijn er maar weinig merken die dat hebben met extra lange mouwen
kom meestal weer bij de handmade uit
dat krijg je ervan als je van die rare lange apenarmen hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slim-fits FTW
Heb meer aan tips hoe ik in de broek van Hooters kom.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef LieLie het volgende:
Ik vind de broek van Steer ook veel beter dan die van Hooters!
Slim fit zit echt het beste idd, maar wat ze bij bijvoorbeeld Suit supply een slim fit noemen valt bij mij als een hobbezak. Zijn maar een paar merken die echt goed uitvallen bij mij,quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slim-fits FTW
In de haagse bluf zit een winkeltje dat ze best betaalbaar maakt, toch? Zijn wij ooit voor Meneer iig heel goed geslaagd!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
slim-fits FTW
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DarkElf het volgende:
dat krijg je ervan als je van die rare lange apenarmen hebt
Gast! Één tegelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb meer aan tips hoe ik in de broek van Hooters kom.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef TAV74 het volgende:
Slim fit zit echt het beste idd, maar wat ze bij bijvoorbeeld Suit supply een slim fit noemen valt bij mij als een hobbezak. Zijn maar een paar merken die echt goed uitvallen bij mij,
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de haagse bluf zit een winkeltje dat ze best betaalbaar maakt, toch? Zijn wij ooit voor Meneer iig heel goed geslaagd!
15 dollaquote:
FCquote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb meer aan tips hoe ik in de broek van Hooters kom.
Mja, ze drinkt niet zoveel omdat haar pa alcoholist was en haar ma en haar sloeg vroeger.quote:
Deze dan maarquote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ze drinkt niet zoveel omdat haar pa alcoholist was en haar ma en haar sloeg vroeger.
Ah je kijkt ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
Roemer. Ik ben benieuwd hoe je met een webcam een steunkous aankrijgt.
Hier ook, maar ik vraag me af waarom. Lullig ritueel dansje is hetquote:
FC editquote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef freecell het volgende:
Uhm, DH? Mijn laptoppie kan je foto niet aan,maggie weg? Die eerste idioot grote
Het is meer dat EenVandaag een standaard programma isquote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik vraag me af waarom. Lullig ritueel dansje is het
kloptquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is raar en gevaarlijk spul. Geen party drug en geen afrodisiacum.
Ik vind mensen die dansen altijd leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Hier ook, maar ik vraag me af waarom. Lullig ritueel dansje is het
http://twitter.com/#!/eenvandaagquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik kan niet meepraten, ik heb geen tv
www.eenvandaag.nl Als het goed is is er een livestreamquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik kan niet meepraten, ik heb geen tv
Hij zegt precies wat ik ook altijd tegen de tv roep als iemand die er geen verstand van heeft (bijvoorbeeld een Bijsterveld) poep praat over iets waar ik toevallig wél kaas van gegeten hebquote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef TAV74 het volgende:
Roemer als praktijkman is hier wel sterk.
Oequote:Op maandag 28 februari 2011 18:50 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo even kijken, jongste wordt ineens brullend wakker
Bofkontquote:
Bijsterveldquote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij zegt precies wat ik ook altijd tegen de tv roep als iemand die er geen verstand van heeft (bijvoorbeeld een Bijsterveld) poep praat over iets waar ik toevallig wél kaas van gegeten heb
Hij was zo goed bezig.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef TAV74 het volgende:
Cohen en ingestudeerde debatteksten, het gaat nooit een goed huwelijk worden
nietus ik was aan de training en net werkgroep en nu ben ik deaudquote:Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]memo is aan het lurken in deze thread
Gekromde tenenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef TAV74 het volgende:
Cohen en ingestudeerde debatteksten, het gaat nooit een goed huwelijk worden
Nuttig want goed voor het milieu.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek ten top
http://www.nu.nl/opmerkel(...)15-maanden-niet.html
ja wat een hoerenstreek he?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
OMG![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)van-spermadonor.html
Nee, fijn zegJe zal sperma doneren zodat twee arme lesbo's een kindje kunnen krijgen en dan nog eens in het levensonderhoud gaan voorzien ook
Het gaat meer om wat ze willen dan om wat ze zijn vind ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
OMG![]()
Nee, fijn zegJe zal sperma doneren zodat twee arme lesbo's een kindje kunnen krijgen en dan nog eens in het levensonderhoud gaan voorzien ook
Mijn kwakkie krijgen ze mooi niet meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat meer om wat ze willen dan om wat ze zijn vind ik.
Wat een idiote wijven.
kuthoerenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
OMG![]()
Wat ben je toch een heerlijk prototype: veel geld verdienen=rechts stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Den_Haag het volgende:
Verder ontopic, Cohen
Niet dat ik fan ben van Roemer. Betaal me al scheel en hij komt zelf zeker niet met oplossingen.
het ergste vind ik dat studentenklapvee bij de Erasmus altijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef TAV74 het volgende:
Nou, politieke debatten zijn gewoon niet meer aan mij besteed tegenwoordig, Agressief, oneliners, zwart/wit, populistisch, en dat van alle kanten. Ik erger me er alleen maar aan merk ik, ga het de volgende keer weer lekker wegzappen![]()
jezus, sla je niet in een klein beetje door met dat opmeten van jequote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Die heb ik ook, met tailleomtrek 92 cm, icm kraag 36 inch en lengte 170cm. Die op de foto's is buikomtrek 96 cm (slimfit maat M, van de H&M), maar dat flabbert....
Ja, normaal is dat idd wel de truc, maar hij heeft gewoon pijn nu (tanden en snot)quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef Bluezz het volgende:
@ FC : Dit heb je vast al eens geprobeerd?
Als ie huilt/gilt niet eruit halen maar erbij gaan zitten, niets zeggen, zachtjes over handje of bolletje aaien, geen licht maken, niet gezellig worden alleen maar veiligheid.
Steer is gewoon erg in touch met zijn vrouwelijke kantquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jezus, sla je niet in een klein beetje door met dat opmeten van je
Over prototypes gesproken, Jij: ouwe linkse mopperkont jij die wanneer het kan afgeeft op mensen die meer hebben (en waarvoor ze vaak ook ervoor werken hé?, tis niet dat ze het vínden ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk prototype: veel geld verdienen=rechts stemmen.
Gelukkig zijn er nog wel veelverdieners die niet alleen aan hun eigen portemonnee denken
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, je hoort wel wat ik van de film vond.
Prettige avond iedereen en voor Steer een happy ending!
Denk niet alleen met mijn portemonnee maar met welke oplossingen komt Roemer dan? Nog meer geld uitgeven dat er niet is?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk prototype: veel geld verdienen=rechts stemmen.
Gelukkig zijn er nog wel veelverdieners die niet alleen aan hun eigen portemonnee denken
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Over prototypes gesproken, Jij: ouwe linkse mopperkont jij die wanneer het kan afgeeft op mensen die meer hebben (en waarvoor ze vaak ook ervoor werken hé?, tis niet dat ze het vínden ofzo)
wat? ik neem t niet voor je op hoorquote:
Jij kan het alleen beter verwoordenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? ik neem t niet voor je op hoorIk gaf gewoon even een hetzelfde geluid terug
omdat je die meesleeptquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
wáárom ben ik altijd mijn favoriete pen kwijt! ?
ik heb geen pennenbak, dat zou schelen iddquote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
omdat je die meesleept
Zolang pennen in een pennebak liggen, raken ze niet kwijt!
Ja! Ik ben mijn fijne vulpen al een jaar kwijtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
wáárom ben ik altijd mijn favoriete pen kwijt! ?
Regeren in economische voorspoed; je hebt het goed gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk niet alleen met mijn portemonnee maar met welke oplossingen komt Roemer dan? Nog meer geld uitgeven dat er niet is?
Het land heeft jaren de problemen qua financiën voor zich uit geschoven en verdoezeld met de gas en olieopbrengsten. Nu dat minder wordt is het op eens de schuld van de crisis
nee, het is uitgaven voor meerdere jaren verplichten terwijl daar geen stabiele inkomensstroom tegenover staat.
Graaiers en zakkenvullers zijn het, allemaalquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef DarkElf het volgende:
Over prototypes gesproken, Jij: ouwe linkse mopperkont jij die wanneer het kan afgeeft op mensen die meer hebben (en waarvoor ze vaak ook ervoor werken hé?, tis niet dat ze het vínden ofzo)
Dus nu ben je het doosje kwijt?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Graaiers en zakkenvullers zijn het, allemaal
En ik ben mijn vulpen nooit meer kwijt, ik bewaar 'm in het doosje.
En dan weer lekker allemaal afgeven op Balkenende en Bos hier. Politiek met CULlersquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef TAV74 het volgende:
Eigenlijk kunnen we beter gewoon een middenkabinet neerpleuren en die laten zitten
Ik heb al hele voorraadkasten vol weten te verduisteren @work. Geen idee waar ze zijn gebleven...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef borisz het volgende:
Pennen raak ik ook kwijt. Lang leve gratis pennen overal
Precies, dat doen we toch wel, enige leuke aan politiekquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan weer lekker allemaal afgeven op Balkenende en Bos hier. Politiek met CULlers
ah ja een paar schoenen meenemen bij Scapino is diefstal maar pennen, tipp ex en pakken papier meenemen van de voorraad van werk, dát is andersquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb al hele voorraadkasten vol weten te verduisteren @work. Geen idee waar ze zijn gebleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |