Beter dan dat sharr hem heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel de langste in deze hele reeks
Ik zag er eens een keer eentje met KGBquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
terechte kentekenplaat.
Kan toch nietquote:Op maandag 28 februari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zag er eens een keer eentje met KGB
Hier wonen alleen armoedzaaiers met kentekenplaten met maar 2 letters naast elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
Deze staat bij ons in de straat:
[ afbeelding ]
Wat een bazenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:43 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet met een letter en een cijfer naast elkaar?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier wonen alleen armoedzaaiers met kentekenplaten met maar 2 letters naast elkaar.
Nee, gewoon oude auto's hierquote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niet met een letter en een cijfer naast elkaar?
[ afbeelding ]
Ga je mij nog foto's sturen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godzijdank alle foto's zijn verstuurd.. .jezus wat duurde dat lang.. ik heb echt geen geduld
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jouw mannetje loopt weer op de beat
Waar vind ik die?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst testen met een supervisor
je hebt al een foto gehadquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt al een foto gehad
Ik heb naar d'r geluisterd?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst testen met een supervisor
nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, jammer!
Een Knetterkrankjorum.rar zou wel leuk zijn!
heb ik een Knetterkrankjorum.rar gemist?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, jammer!
Een Knetterkrankjorum.rar zou wel leuk zijn!
Ik sta er charmant opquote:
quote:
Ik vind ragboer een baasquote:
quote:
Patjengquote:
ik heb ze gestuurd aan de mensen die erom vroegenquote:
Mag ik ze ook zien? Of ben je boos op me en mag het niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ze gestuurd aan de mensen die erom vroegen
pm/dm je mail en dan zal ik speciaal voor jou nog een keer het geduld opbrengen.. als jij ze dan naar nitrouz wilt mailen.. dankuquote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mag ik ze ook zien? Of ben je boos op me en mag het niet?
Zit hier op kantoor kapot te gaan, saai man, alleen maar moeders die praten over 8 centimeter ontsluiting.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef Nitrouz het volgende:
wajo niet eens mensen reageren op mij tfoe
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het niet netjes om foto's te vragen als ik zelf niet bij de meet ben geweest
Pics van jouquote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het niet netjes om foto's te vragen als ik zelf niet bij de meet ben geweest
Wacht maar even...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pm/dm je mail en dan zal ik speciaal voor jou nog een keer het geduld opbrengen.. als jij ze dan naar nitrouz wilt mailen.. danku
ik stuur ze ook alleen naar de meetersquote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
BADUMquote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zit hier op kantoor kapot te gaan, saai man, alleen maar moeders die praten over 8 centimeter ontsluiting.
Haten op de muziek van Sharrquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
ma, 28. februari, 14:00 15:00
Sharr (slechte muziek zonder praten)
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, dat is haar genre, heeft ze zelf opgegevenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haten op de muziek van Sharr![]()
quote:
[..]
Nee, dat is haar genre, heeft ze zelf opgegeven
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is haar genre, heeft ze zelf opgegeven
quote:13:00 :: Pendulum - The Vulture
13:00 :: Noisia - Split The Atom
13:06 :: Pendulum - The Vulture
13:10 :: Art of Noise - Island (remixed by Seiji)
13:16 :: Boxcutter - Fieldtrip
13:23 :: DJ Fresh - X Project
13:28 :: Camo & Krooked - Let's Go
13:33 :: ASC - Opus (feat. Vaccine)
13:38 :: High Contrast - Kiss Kiss Bang Bang
13:44 :: Fukkk Offf - Black Phantom
13:49 :: Art of Noise - Yebo (remixed by Lightfoot)
13:54 :: Noisia - Diplodocus
13:57 :: The Qemists - Your Revolution
je moet ergens mee beginnenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
Het wordt echt vreemde muziek, ik heb maximaal een uur aan muziek op mijn PC omdat spotify, dus ja
Ben benieuwd.. ik hou wel van vreemdquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
Het wordt echt vreemde muziek, ik heb maximaal een uur aan muziek op mijn PC omdat spotify, dus ja
Ik vind sharizzle stoerder klinken.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
Dj Shaggie
spreek uit als: Dj Sjekkie
Buhquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
Dj Shaggie
spreek uit als: Dj Sjekkie
Shag is meer waarheidquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind sharizzle stoerder klinken.
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
echte bazennaam voor een bazen djquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef sharr het volgende:
Ik moet even mijn scratch neigingen binnen de perken houden
herkenbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef sharr het volgende:
Ik moet even mijn scratch neigingen binnen de perken houden
Dankjewelquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef Viro het volgende:
Klinkt helemaal niet verkeerd voor je eerste keer sharr
volgens mij is er een optie om de liedjes automatisch af te laten spelen, ff zoeken in VDJquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef sharr het volgende:
Ik denk steeds dat ik naar de radio luister dus kom er 5 seconden voordat het liedje afgelopen is achter dat ik zelf op play moet klikken
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die niet op de meet zijn geweest, en interesse hebben in de foto's van Knetter mogen mij even een PM sturen.
Doe geen moeite, ik ga haar omdopen tot SAM'erquote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
volgens mij is er een optie om de liedjes automatisch af te laten spelen, ff zoeken in VDJ
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik ga haar omdopen tot SAM'er
+ je kunt gewoon muziek en jingles klaar zetten voor een x-tijd en even koffie zetten.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het een beter programma dan VDJ vooral omdat mijn mic dan gewoon ook werkt
Ja dat wil ik ook welquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het een beter programma dan VDJ vooral omdat mijn mic dan gewoon ook werkt
oh ok, ik ga later op de dag/avond ook SAM op mijn pc pleuren, eerst een schone image terug zettenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik ga haar omdopen tot SAM'er
heeeeel belangrijkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
+ je kunt gewoon muziek en jingles klaar zetten voor een x-tijd en even koffie zetten.
Hup, backspin en volgende nummerquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook welEn bij VDJ gaan mijn volume knoppen ineens.. en wat is dit voor kut nummer?
Als ik je mag adviseren: laat mij het doen via TV, ik heb de goede versies + ik heb alle instellingen wat AGC / DSP betreft. Ik moet nog eens een tutorial maken eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, ik ga later op de dag/avond ook SAM op mijn pc pleuren, eerst een schone image terug zetten
Ik draai met OTSquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
Ik draai al sinds het begin met IDJC, prima programma. Mic werkte meteen, je kan queuen en alles.
Erg fijn, maar alleen voor linux.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gebruik de backspin, en skip het
Ik een meatspinquote:
is goed, ik laat je weten wanneer mijn pc klaar is met terug zetten van de image, is een image van 31 gigquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik je mag adviseren: laat mij het doen via TV, ik heb de goede versies + ik heb alle instellingen wat AGC / DSP betreft. Ik moet nog eens een tutorial maken eigenlijk
Ik doe niet aan images. Ik heb nu 9 TB in mijn pc hangenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Viro het volgende:
[..]
is goed, ik laat je weten wanneer mijn pc klaar is met terug zetten van de image, is een image van 31 gig ;') uncompressed although
31 gig voor windows met progs die ik gebruik, als ik een image van alles moet maken ben ik een week ofzo bezig. heb 6 TB hier hangen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe niet aan images. Ik heb nu 9 TB in mijn pc hangen
Alleen is dit wel een hele slechte mix, soort van BEP verneuking.quote:
Behoorlijk ja! God wat irritant is dit zeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alleen is dit wel een hele slechte mix, soort van BEP verneuking.
quote:
QFTquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat het hartstikke goed gaan hoor Sharr
ff proberen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Viro het volgende:
[..]
ff proberen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ff proberen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag Viro
[..]
ff proberen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaakloos en vooral KANSLOOS![]()
ha! heldquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iets van Avenged Sevenfold?
Nee dank je.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm koude rolladeiemand anders ook een stukje?
Ja koelkastquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn zoontje staat hier "Papa, waarom wordt er zo geschreeuwd en gescheurd op de radio, wanneer komt er muziek?"
Hij wacht op gitaren zeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn zoontje staat hier "Papa, waarom wordt er zo geschreeuwd en gescheurd op de radio, wanneer komt er muziek?"
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind de muziek die jij draait voor 80% goed aan te horen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja koelkastWe weten nu wel dat je deze muziek niks vindt
Kan gebeuren he, zo zit ik ook somsquote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die jij draait voor 80% goed aan te horen.
Wat ik nu hoor dat vind ik echt 10x niks.
Af en toe moet ik het even kwijt. Doet iedereenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan gebeuren he, zo zit ik ook soms
En het is nog wel 1 vd rustige nummersquote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die jij draait voor 80% goed aan te horen.
Wat ik nu hoor dat vind ik echt 10x niks.
Sarcasme?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
Oierenjan, leuk verzoekje, past goed bij m'n genre
Dat had ik je al aan de titel kunnen vertellenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
Oierenjan, leuk verzoekje, past goed bij m'n genre
Nee, hier lokaalquote:
Dat is zeker waarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Af en toe moet ik het even kwijt. Doet iedereen
Klonk als die gasten van Q-Dance Radioquote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef PiRANiA het volgende:
Welke piemels hebben hier jingles doorheen gegooid?
Daar ben je een jongetje voor he'? Blijven proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Viro het volgende:
[..]
hallo sharr![]()
![]()
![]()
[..]
weet ik, maar kon het niet laten
Rippen van youtube werkt nog beter dan limewirequote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef sharr het volgende:
Sorry, downloaden werkt niet via Limewire nuHij kan niets vinden. Denk doordat teveel open staat ofzo.
MoH radio dusch.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klonk als die gasten van Q-Dance Radio
Daar gaat het op zich niet om. Het zo melodieloos als de pest, klinkt als Amerikaanse highschoolbandjes neprock. Ik vind het zo'n walgelijk genre. Pretentieloze nietszeggen 3FM kutbandjesmuziek. Ik hoor serieus nog liever een uur ACDC dan 5 minuten van die baggerbandjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het is nog wel 1 vd rustige nummers
Mjah.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar gaat het op zich niet om. Het zo melodieloos als de pest, klinkt als Amerikaanse highschoolbandjes neprock. Ik vind het zo'n walgelijk genre. Pretentieloze nietszeggen 3FM kutbandjesmuziek. Ik hoor serieus nog liever een uur ACDC dan 5 minuten van die baggerbandjes.
Kwaliteit van youtubequote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Rippen van youtube werkt nog beter dan limewire![]()
![]()
Ik snapte soulseek niet zoquote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwaliteit van youtube
Soulseek ontdekt dankzij sinterklaaskapoentje, daar haal ik nu alles van
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ben je een jongetje voor he'? Blijven proberen![]()
dacht ik ook gelijk aanquote:
Soulseek ontdekt dankzij jou dankzij sinterklaaskapoentje, ik ga het nu installerenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwaliteit van youtube
Ik begrijp je punt. Ik ben zo blij dat meningen verschillen...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar gaat het op zich niet om. Het zo melodieloos als de pest, klinkt als Amerikaanse highschoolbandjes neprock. Ik vind het zo'n walgelijk genre. Pretentieloze nietszeggen 3FM kutbandjesmuziek. Ik hoor serieus nog liever een uur ACDC dan 5 minuten van die baggerbandjes.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen we voor de dj's geen unlimited spotify account regelen?
http://www.slsknet.org/slsk157NS13e.exequote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan langs een 'mebership choices' pagina?
Online bestellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve piepels ik ga er zo van tussen.... opzoek naar een nieuwe stijltang
Dankquote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://www.slsknet.org/slsk157NS13e.exe
http://www.slsknet.org/download.htmlquote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan langs een 'mebership choices' pagina?
Welke poort?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
soulseek:
poortje open zetten (pnp router hoeft het niet)
klik search files
type bijvoorbeeld: highway to hell
sorteer op IN QUEUE, minste boven
pak degene met de juiste artiest/titel met de hoogste bitrate, hoogste D/L en laagste queue
rechtermuis: download file![]()
Zie je een heel album? rechter muis > download containing folder
gek genoeg hou ik er wel van om buiten te komenquote:
Soulseekquote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwaliteit van youtube
Zet het raam openquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gek genoeg hou ik er wel van om buiten te komen
ik hou ook van frisse lucht.. maar ik hou er ook van om daadwerkelijk in de bewoonde wereld te lopenquote:
mooi prog idd, was het helemaal uit het oog verloren na overstap naar usenet. Nu maar ook weer eens gaan gebruiken naast usenetquote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://www.slsknet.org/slsk157NS13e.exe
Oh oke danquote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Verzoekje! Chemical brothers, enige die ik had
enrique iglesias met Tonight (i'm fucking you)quote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Verzoekje! Chemical brothers, enige die ik had
Werkt AC\/DC ook niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
Let wel op hoe je zoekt he, AC/DC gaat niet werken omdat een filenaam geen / mag hebben en de een doet ACDC, de volgende AC_DC, weer een ander AC-DC, dus zoek op de termen die het meest opvallen, bij deze de band.
Gerg Parys zoek ik zo: parys just fuck
fripside: fripside railgun
etc.
oh als die komt dan blijf ik nog ffquote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Viro het volgende:
[..]
enrique iglesias met Tonight (i'm fucking you)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |