quote:
quote:
Dan gaat hij maar op jou rekenenquote:
quote:
het is dat je het zelf zegtquote:
Nee. Amsterdam toch? Nee, lijkt me geen goed plan. Zeker omdat ik zaterdag misschien al naar Nijmegen ga.. Is een contactdag voor Autisten.quote:
Volgende keer beter dan..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam toch? Nee, lijkt me geen goed plan. Zeker omdat ik zaterdag misschien al naar Nijmegen ga.. Is een contactdag voor Autisten.
sorry dat ik het zeg, maar dit schreeuwt echt om een kutopmerking..:(quote:
Plaats hem dan maarquote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dit schreeuwt echt om een kutopmerking..:(
Een contactdag voor autisten tijdens carnaval? Dat meot wel een ramp worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam toch? Nee, lijkt me geen goed plan. Zeker omdat ik zaterdag misschien al naar Nijmegen ga.. Is een contactdag voor Autisten.
Is het dan druk in Nijmegen met Carnaval?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een contactdag voor autisten tijdens carnaval? Dat meot wel een ramp worden.
neequote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dit schreeuwt echt om een kutopmerking..:(
ik zeg toch ook niksquote:
dat weet ik niet, ik woon pas sinds een half jaar in Gelderland. Maar in Nijmegen en Arnhem wordt het ook gevierd. Misschien eens vragen in het Nijmegen topic?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het dan druk in Nijmegen met Carnaval?
Ik zal kijken. Ach misschien ga ik ook niet. Ben vorig jaar ook geweeest, en daar was het eigenlijk veel te druk voor me.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik woon pas sinds een half jaar in Gelderland. Maar in Nijmegen en Arnhem wordt het ook gevierd. Misschien eens vragen in het Nijmegen topic?
Ik weet niet hoeveel je kan hebben, maar denk neit dat het de handigste timing is voor jou.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal kijken. Ach misschien ga ik ook niet. Ben vorig jaar ook geweeest, en daar was het eigenlijk veel te druk voor me.
ik wil op zich wel billen zienquote:
Ik heb meer billen! Ik heb een grote bips en een voorbips!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb genoeg billen voor billenliefde
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb meer billen! Ik heb een grote bips en een voorbips!
Kijk maar in KPD.quote:
een vieze vuile natte glibberige KUT.quote:
mijn bips is groter.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt gelijkik heb alleen grote bips
Checkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk maar in KPD.
[..]
een vieze vuile natte glibberige KUT.
Ik denk dat het niet veel scheelt hoorquote:
hihihiquote:
ik denk het welquote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel scheelt hoor
klopt.quote:
Ik heb jullie konten bewonderd, maar zal zondag de definitieve uitslag geven...quote:
the difference between a white girl and a black girl is: when a black girl asks if her butt looks big, you say: hell yeah!quote:
goed idee, we willen zekerheidquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb jullie konten bewonderd, maar zal zondag de definitieve uitslag geven...
Ik had het gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
the difference between a white girl and a black girl is: when a black girl asks if her butt looks big, you say: hell yeah!
(toevallig deze week bij scrubs)
UHmmmmmmmmm..... ik ben sappig geworden van dwquote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja gezellig FOK!kennog sappige roddels?
ik word sappig van dit hele topicquote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef NBT het volgende:
[..]
UHmmmmmmmmm..... ik ben sappig geworden van dw
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik word sappig van dit hele topic
ja er zijn teveel leuke mensjes om er maar van 1 sappig te wordenquote:
Daar heb je ook weer gelijk in..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja er zijn teveel leuke mensjes om er maar van 1 sappig te worden
Ik en DW gaan kussen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
hij blijft grappigik wil wel dat er iets spannends gebeurt op de meet hoor
alweer? de hoeveelste keer van vandaag is het al?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alweer? de hoeveelste keer van vandaag is het al?
Nee, dan moet je een bepaald aantal uren werken, eerder dan een bepaald tijdstip beginnen en later dan een bepaald tijdstip eindigen. Daar voldoe ik allemaal niet aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow vervelendkan je daar niet avondeten dan?
owja dat is ook zoquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een bepaald aantal uren werken, eerder dan een bepaald tijdstip beginnen en later dan een bepaald tijdstip eindigen. Daar voldoe ik allemaal niet aan.
Okeequote:Op maandag 28 februari 2011 14:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vakkenvullen bij de Albert Heijn.
Ja, ik werkte een keer van 5 tot 9 en dan krijg je net geen pauze en ik krijg niks door mijn strot om half 3quote:
Ja, echt hè.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik werkte een keer van 5 tot 9 en dan krijg je net geen pauze en ik krijg niks door mijn strot om half 3
Als ik van half 5 tot 9 werk mag ik eten een half uur, waren ze mijn pauze vergeten dus ik bel om 8 uur, hallo ik heb nog geen pauze gehad, ging ik om 8 uur een half uur eten terwijl ik 9 uur klaar wasquote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, echt hè.
Ik had een keer een teamleider die enorm faalde omdat hij te sloom was. Moest hij iedereen pauze geven en van eten voorzien, terwijl dat bij anderen nooit gebeurt.
Ik heb ook nooit echt pauze. Ja als ik vergadering heb van de raad, ga ik wel mee eten met collega's (vergadering doe ik na het werk, staat er ook los van).quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen pauze, maar wel weer verse koffie
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik van half 5 tot 9 werk mag ik eten een half uur, waren ze mijn pauze vergeten dus ik bel om 8 uur, hallo ik heb nog geen pauze gehad, ging ik om 8 uur een half uur eten terwijl ik 9 uur klaar was
Vreemd.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werk echt of 4 uurtjes of 9 uurvan het ene tot het andere uiterste
Ja ik kan misschien wel meer uur aan dan die 2-3. Maar we moeten niet gaan forceren, iedere keer een klein beetje langer gaan werken.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werk echt of 4 uurtjes of 9 uurvan het ene tot het andere uiterste
Nou nogal, vanaf April zullen ze me toch minder gaan inplannen omdat ik dan duurder wordquote:
18quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou nogal, vanaf April zullen ze me toch minder gaan inplannen omdat ik dan duurder word
Hmm, echt onzin is dat. En dan twee extra 15-jarigen aannemen, omdat die 'goedkoper' zijn. Terwijl ze wel supersloom zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou nogal, vanaf April zullen ze me toch minder gaan inplannen omdat ik dan duurder word
Ik doe kassawerk en kan redelijk snel scannenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, echt onzin is dat. En dan twee extra 15-jarigen aannemen, omdat die 'goedkoper' zijn. Terwijl ze wel supersloom zijn.
Hoe lang loopt je contract nog?
Ah, oké.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe kassawerk en kan redelijk snel scannen
Tot Augustus
Hoin.quote:
dat is echt mjaaamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hihi, mijn smsjes zijn allemaal op
mjaaaamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja en morgen heb ik er weer 300
smakelijkquote:
hihi lik het er af mjaamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
slagroom mjaam? dubbelepunt dollar
oke, genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
hihi lik het er af mjaam
Sappige?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik dacht hetnog roddels?
vertel wat je wil wetenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef gianni61 het volgende:
ik ook! ik ook!
tenminste wat anders dan het debiele typwerk dat ik nu aant doen ben
ja noem een onderwerp anders weet ik niet waar ik moet beginnenquote:
Vertel over wat Angela en kimberly achter het Cs dedenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja noem een onderwerp anders weet ik niet waar ik moet beginnen
wie doet wat met wie vertelquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
Nee er is teveel info......... wat wil je weten en NBT de almachtige vertelt het..... (of verzint wat)
vertel eens iets meer over NBTquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
Nee er is teveel info......... wat wil je weten en NBT de almachtige vertelt het..... (of verzint wat)
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
NBT is een lekker wijf en iedereen zou een moord doen om iets met haar te doen
DW deed EZ, nu niet meer..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie doet wat met wie vertel
Meer weet je niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:21 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
DW deed EZ, nu niet meer..
GSK deed lipjes, nu niet meer...
meer weet ik stiekem niet.. maar fok relaties falen toch altijd.
Beetje jammer...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou alles wat ik weet schijn jij ook te weten![]()
ik weet nog iets sappigs maar dat hou ik voor mezelf
Dan was ik er zeker nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef gianni61 het volgende:
28, maar dat had ik hier al eens gezegt
Ja nou het is vrij genantquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Beetje jammer...Ik wil ook alles met jullie delen.........
maar ik weet even niet wat ik weet...
WLM danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan was ik er zeker niet
[..]
Ja nou het is vrij genant
Windows Live Messenger.quote:
Hoeft ook niet altijdquote:
Heb jij nog wat anders over jezelf te vertellen....... getrouwd, verloofd, verliefd?quote:
niet getrouwd, niet verloofd, geen vriendin. Ik schijn te verlegen te zijn om een vrouw te versierenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb jij nog wat anders over jezelf te vertellen....... getrouwd, verloofd, verliefd?
Verlegen, wat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet getrouwd, niet verloofd, geen vriendin. Ik schijn te verlegen te zijn om een vrouw te versieren
Dat zal wel meevallen toch!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet getrouwd, niet verloofd, geen vriendin. Ik schijn te verlegen te zijn om een vrouw te versieren
schijnbaar nietquote:
nouja wees jezelf en probeer uit te vinden of ze jou ook ziet zitten, drankjes aanbieden en gesprekken voeren over jezelf, presenteer jezelf, en met leugens hou je jezelf alleen maar voor de gekquote:
Maar vergeet niet ook naar haar te luisteren wat zij leuk vind, etc.....quote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja wees jezelf en probeer uit te vinden of ze jou ook ziet zitten, drankjes aanbieden en gesprekken voeren over jezelf, presenteer jezelf, en met leugens hou je jezelf alleen maar voor de gek
met een bierviltje op je hoofd lopen schijnt goed te zijn om het ijs te breken :pquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
klinkt logisch, het probleem is echter eerder om de stap te zetten om een leuke meid irl aan te spreken.
Of ijsklontjes op de grond gooienquote:Op maandag 28 februari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met een bierviltje op je hoofd lopen schijnt goed te zijn om het ijs te breken :p
owjaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of ijsklontjes op de grond gooien
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef gianni61 het volgende:
Ik zal het proberen als ik cc ooit tegen kom
hahahahahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met een bierviltje op je hoofd lopen schijnt goed te zijn om het ijs te breken :p
neeequote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ez zo doet gaat ie afzeggen
Ik ehm..quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ehm..Ben er zondag niet bij
Mijn neefje gaat voor een half a 3/4 jaar naar Noorwegen, en geeft een soort van afscheidsfeestje voor de familie. Ik weet nog niet precies hoe laat enzulks, dus òf ik ben er helemaal niet bij, òf mijn bezoek is van korte duur
Daarom zeg ik, ik weet nog niet precies hoelaat en alles.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Jammer, maar wel begrijpelijk... Ik hoop dat je toch even komt.....
![]()
Nou prima toch!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik weet nog niet precies hoelaat en alles.
En toch vind ik een minimeet ook nog een prima planquote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou prima toch!Je heb mijn nummer, dus ik hoor het wel!
Het is niet erg als je niet komt, dan proberen we het gewoon nog een andere keer toch!
Alleen mooi meegenomen als je toch wel even komt, maar dat weet je dus nog niet. Niks aan de hand.
![]()
Hooiquote:
Klopt ja, dat zei ik ook dat dat de A1 was en dat hij nog 4x zo groot moest worden. Maar alles zit met tape vast op de achterkant, dus kan ook weer los. Dat stuk dat jij leuk vindt bestaat ook uit 3 getapete delen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef gianni61 het volgende:
ja, dat was ik. Maar zag daarna dat het schilderij dat ik wilde een onderdeel was geworden van een grotere..
Vind ik ook oke.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En toch vind ik een minimeet ook nog een prima plan
Nou, ik heb m sowieso nog zaterdag a.s. nodig voor mijn beoordeling en ik weet niet zeker of ik m ook nog nodig heb voor mijn examen, dat denk ik eigenlijk wel, dus dan zou je hem pas eind juni kunnen overnemen (als ik het me goed herinner qua data) dus dat duurt nog wel even.quote:
Hooiquote:
Ik heb nog niet alles online staan, maar ben er wel mee bezig, stuur je dan wel het linkje van mn flickrquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef gianni61 het volgende:
oke, ik ben op zich wel eens geinterreseerd wat je allemaal maakt dan.
als dat ergens te zien is, pm dan de link dan aub ff door
ik mag nu naar huis!
tot ziens allen!
Dalequote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Dale. het volgende:
Ik heb wel iets te doen maar zeg gewoon even hoi![]()
Maar zondag gaan jullie meeten dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja natuurlijk, zondag wordt het duidelijk ofzo
jaa in Amsterdamquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
[..]
Ik heb nog niet alles online staan, maar ben er wel mee bezig, stuur je dan wel het linkje van mn flickr![]()
Daag
[..]
Dale![]()
[..]
Maar zondag gaan jullie meeten dus?
Oh oke tof, veel plezierquote:
Hij is een sfeermaker..quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ,altijd lachen, gieren en brullen met hem
ik heb gister teveel ijs gegetenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:07 schreef NBT het volgende:
Ik heb teveel lekkers gegeten laatste week..... echt totaal 0,0 gezond op, ik denk dat ik ben aangekomen
Ohwjeeeeeeeeee...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb gister teveel ijs gegeten
geenidee, waarom doen ze dat nouquote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwjeeeeeeeeee...
waarom is al het ongezonde zo lekker...........
Stomme eten makers...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, waarom doen ze dat nou
mazzelpik wel jijquote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef tdrone het volgende:
gelukkig hoef ik daar niet zo erg op te letten
quote:
Mooizo...quote:
Best welquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Mooizo...Nog wat bijzonders meegemaakt?
je bent een beetje tettigquote:
De inhoud, niet de portomonnee...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dus jij geeft je hele portemonnee aan collectebusmensen?
een beetje maarquote:
ooow okquote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De inhoud, niet de portomonnee...
Hangt er wel vanaf welk goed doel. Jantje Beton niet. Die kinderen kunnen ook wel zonder speeltuintje spelenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een beetje maarklopt
[..]
ooow ok
Me 2quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf welk goed doel. Jantje Beton niet. Die kinderen kunnen ook wel zonder speeltuintje spelenMaar kankerbestrijding geef ik heel erg gul aan.
Ja, en boodschappen doen enzo, en dan vanavond weer werken..quote:
Ik geef alleen aan kankerbestrijding en nog iets maar wat weet ik even niet meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf welk goed doel. Jantje Beton niet. Die kinderen kunnen ook wel zonder speeltuintje spelenMaar kankerbestrijding geef ik heel erg gul aan.
vanavond weer werken? met je vent ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, en boodschappen doen enzo, en dan vanavond weer werken..
hahaha dan misschien ook wel ja..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan kankerbestrijding en nog iets maar wat weet ik even niet meer.
[..]
vanavond weer werken? met je vent ofzo?
oowquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha dan misschien ook wel ja..Maar ik moet een poster ontwerpen.........
Jawelquote:
Ik heb nog niet naar de deadline gekeken...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer moet ie af zijn dan?
Sterkte, pas dan wel in de volgende OP aan dat EZ waarschijnlijk niet komt op de meetquote:
oow boefjequote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nog niet naar de deadline gekeken...
Ik snap het niet, HT is toch lapohunter?quote:
Spannendquote:Op maandag 28 februari 2011 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Vanuit vaders huis, waar ik vandaag blijf slapen
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik snap het niet, HT is toch lapohunter?
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Spannend![]()
CC denkt nu aan een plaatje
Ik hunt niet meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:25 schreef tdrone het volgende:
HT we need you!
zorg ff dat dale de lapo niet krijgt ?
Ik stiekem ook..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja sorry maar ik blijf erom lachen
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem is het gewoon grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |