quote:
quote:
Dan gaat hij maar op jou rekenenquote:
quote:
het is dat je het zelf zegtquote:
Nee. Amsterdam toch? Nee, lijkt me geen goed plan. Zeker omdat ik zaterdag misschien al naar Nijmegen ga.. Is een contactdag voor Autisten.quote:
Volgende keer beter dan..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam toch? Nee, lijkt me geen goed plan. Zeker omdat ik zaterdag misschien al naar Nijmegen ga.. Is een contactdag voor Autisten.
sorry dat ik het zeg, maar dit schreeuwt echt om een kutopmerking..:(quote:
Plaats hem dan maarquote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dit schreeuwt echt om een kutopmerking..:(
Een contactdag voor autisten tijdens carnaval? Dat meot wel een ramp worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam toch? Nee, lijkt me geen goed plan. Zeker omdat ik zaterdag misschien al naar Nijmegen ga.. Is een contactdag voor Autisten.
Is het dan druk in Nijmegen met Carnaval?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een contactdag voor autisten tijdens carnaval? Dat meot wel een ramp worden.
neequote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dit schreeuwt echt om een kutopmerking..:(
ik zeg toch ook niksquote:
dat weet ik niet, ik woon pas sinds een half jaar in Gelderland. Maar in Nijmegen en Arnhem wordt het ook gevierd. Misschien eens vragen in het Nijmegen topic?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het dan druk in Nijmegen met Carnaval?
Ik zal kijken. Ach misschien ga ik ook niet. Ben vorig jaar ook geweeest, en daar was het eigenlijk veel te druk voor me.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik woon pas sinds een half jaar in Gelderland. Maar in Nijmegen en Arnhem wordt het ook gevierd. Misschien eens vragen in het Nijmegen topic?
Ik weet niet hoeveel je kan hebben, maar denk neit dat het de handigste timing is voor jou.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal kijken. Ach misschien ga ik ook niet. Ben vorig jaar ook geweeest, en daar was het eigenlijk veel te druk voor me.
ik wil op zich wel billen zienquote:
Ik heb meer billen! Ik heb een grote bips en een voorbips!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb genoeg billen voor billenliefde
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb meer billen! Ik heb een grote bips en een voorbips!
Kijk maar in KPD.quote:
een vieze vuile natte glibberige KUT.quote:
mijn bips is groter.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt gelijkik heb alleen grote bips
Checkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk maar in KPD.
[..]
een vieze vuile natte glibberige KUT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |