Slaat dat op hetgeen in de TT?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik haat het maken van een nieuwe
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy kijk de tijd hahaaha van onze post
Zitten we je op te hemelen, verziek je het voor jezelf
spelbrekerzitten wij jou goddelijke lichaam even op te hemelen kom je met van die vieze foto`s aan
Het zou zomaar kunnen, al meen ik me wel te herinneren dat je een tijdje beweerde dat je sexd maar gedoe vondquote:
Ik heb heul geen Goddelijk lichaam, ik krijg weer een vette pens van al die winterkostquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Toverheks het volgende:
spelbrekerzitten wij jou goddelijke lichaam even op te hemelen kom je met van die vieze foto`s aan
Seks is lekker, ik vind neuken erg banaal en primitief.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, al meen ik me wel te herinneren dat je een tijdje beweerde dat je sexd maar gedoe vond
en nu graag het antwoord, van zijn naaktheid in de kunstquote:Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
En daar dan een half uur over presenteren
Ik ben het met Teun eens, duidelijk teveel spek en rookworstquote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Disana het volgende:
Volgens Google is dit Teun:
[ afbeelding ]
Ik weet echt niet wat ik daarvan moet denken hoor.
Dat was in de tijd dat hij nog haar had.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Disana het volgende:
Volgens Google is dit Teun:
[ afbeelding ]
Ik weet echt niet wat ik daarvan moet denken hoor.
O dat was het vorige gedeelte dat ik moest behalen. Nu gaat het over dit schilderij.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
en nu graag het antwoord, van zijn naaktheid in de kunst
Dan vindt je mij ook een engerd, want ik heb wel ietsie pietsie van hem weg (als je het haar weg denkt)quote:
Dankzij de kooi kan ik dus nooit meer normaal kijken naar een zwarte hengstquote:Op maandag 28 februari 2011 13:21 schreef Disana het volgende:
En trouwens, Scrutinizer, wat doet een paard op Fok?
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je je in een afgelegen vakantiehuisje hebt verstopt!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan vindt je mij ook een engerd, want ik heb wel ietsie pietsie van hem weg (als je het haar weg denkt)
Beetje ontspannen tussen de races door.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:21 schreef Disana het volgende:
En trouwens, Scrutinizer, wat doet een paard op Fok?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |