Heel irritant...quote:
Oplossingen zoeken voor een probleem is te moeilijk, er over klagen is veel makkelijker.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn stiefvader krijgt binnenkort geen WW meer en dan hebben ze dus minder geld in de maand, allebei klagen (moeder en hij) maar totaal niet in hem opkomen dat ie ook kan gaan werken (desnoods deeltijd) voor wat extra geld.
Weet je zeker dat het geen FOK!ker is?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu kijkt ie tv, zit achter de pc, download films en slaapt.
Wat deed ie voor werk?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wil alleen bepaalde tijden, voelt zich te goed voor het meeste werk..
Nou, dan mag hij nu bepalen of hij ook te goed is voor de WWquote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wil alleen bepaalde tijden, voelt zich te goed voor het meeste werk..
Singles ontleent zijn bestaansrecht aan klagen.quote:
Hij viel onder onderwijs, dus heeft ook nog langer uitkering gehad dan normaal (4 jaar werkloos al) Was concierge.quote:
Zolang de PvdA er nog is en zolang er nog voedselbanken zijn, houdt 'ie het vast nog wel even uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Nou, dan mag hij nu bepalen of hij ook te goed is voor de WW
Het is allemaal de schuld van de Marokkanen dat hij geen WW meer krijgt.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Mja, hij zal toch moeten... lijkt mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel irritant...
Werken is net zo gemakkelijk en dan doe je tenminste nog iets. Nu kijkt ie tv, zit achter de pc, download films en slaapt. En doet t huishouden zo'n beetje.
Moeder werkt 26 uur. Ja, dan heb je niet zo heel veel inkomen..
In dat geval: Ik wil weer eens een trioquote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles ontleent zijn bestaansrecht aan klagen.
Niet om conciėrges nou belachelijk te maken, maar hoe kan je je als ex-conciėrge nou te goed voelen voor bepaalde beroepen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij viel onder onderwijs, dus heeft ook nog langer uitkering gehad dan normaal (4 jaar werkloos al) Was concierge.
KLB is een eindje terugquote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat geval: Ik wil weer eens een trioStomme niet trio hebben
Dat lijkt me evident!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Marokkanen dat hij geen WW meer krijgt.
Ik weet nog een oude kerel die binnenkort z'n WW kwijt raakt. Misschien wil die wel meedoen in ruil voor geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval: Ik wil weer eens een trioStomme niet trio hebben
Die is gewoon afgelopen nu, dus krijgt ie niets meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, het lijkt erop dat ie gewoon thuis wil blijven en dat ze (moeten) gaan leven van het inkomen dat mn moeder binnenbrengt. Ik heb geen woord gehoord over werken.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Mja, hij zal toch moeten... lijkt mij.
De laatste keren dat ik daar een topic opende was hij binnen 10 posts dicht. Je mag wel klagen, maar alleen als je je exact aan de 16 pagina's met regels houdt.quote:
Neh, mrs. stbabylon en ik willen alleen jonge mensenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog een oude kerel die binnenkort z'n WW kwijt raakt. Misschien wil die wel meedoen in ruil voor geld.
Hij vond die kinderen leuk en een beetje schilderijtjes ophangen en schroeven in speeltoestellen vastdraaien en kasten maken vindt ie wel prima, zeker omdat hij zo'n beetje zelf kon bepalen wat ie deed en wanneer.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om conciėrges nou belachelijk te maken, maar hoe kan je je als ex-conciėrge nou te goed voelen voor bepaalde beroepen?
Iets zegt mij dat dat soort mensen niet genoeg prikkels krijgen om op zoek te gaan naar een baan.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, het lijkt erop dat ie gewoon thuis wil blijven en dat ze (moeten) gaan leven van het inkomen dat mn moeder binnenbrengt. Ik heb geen woord gehoord over werken.
Hij heeft mn moeder ook, wat moet ie met jouquote:Op maandag 28 februari 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, mrs. stbabylon en ik willen alleen jonge mensen
Dan ben je inderdaad al snel te goed voor echt werk. Dan maar parasiteren op de maatschappij.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vond die kinderen leuk en een beetje schilderijtjes ophangen en schroeven in speeltoestellen vastdraaien en kasten maken vindt ie wel prima, zeker omdat hij zo'n beetje zelf kon bepalen wat ie deed en wanneer.
Weet je nog vroeger, toen je bij de linkse kerk hoorde?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Q. het volgende:
Iets zegt mij dat dat soort mensen niet genoeg prikkels krijgen om op zoek te gaan naar een baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |