Doe ik ook wel eens, maar wij gaan meestal winkelen ofzo, en wonen in andere steden, dus dan spreken we bij t station af ofzo. Maar meestal komt dat niet zo precies, en dan pak ik idd een kop koffie of loop vast een rondje ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, ik spreek eigenlijk zelden met iemand buiten afAnders duik je ff de dichstbij zijnde kroeg/restaurant in en drink je een kop koffie
Zolang het boven de grond is, kunnen we alles met waterquote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Een schande is het voor nederland.
Het land van de dijken, de deltawerken, de polders en de afsluitdijk kunnen geen metro lijn maken.
Ik meen het dat het echt een schande is.
Je kunt het combineren!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik moet plassen!
Mag ik goldenshowerwoensdag inruilen voor rimmaandag?
Ik niet eensquote:
Top Gear gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet eensNormaal wel, maar moest vanmorgen redelijk op tijd in Tilburg zijn, dus dat werd 'm niet.
Overigens wel Top Gear gekeken, die nieuwe Aston Martin is echt
Zie autoblog.nlquote:Op maandag 28 februari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Top Gear gemist![]()
En kan ook nog geen streams vinden/..
+1. Ook vaak structureel een half uur te laat, bij sommige mensen spreek ik dan gewoon een half uur eerder af, dan zijn ze tenminste op tijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, heb ik er een bloedhekel aan als mensen te laat komen voor een prive-afspraak. Ik ben zelf altijd op tijd, misschien dat het daar aan ligt. Maar als je gewoon op de fiets of lopend bent, hoe moeilijk kan het dan zijn om te laat te komen. Helaas heb ik een paar vrienden die gewoon standaard te laat thuis weg gaan.
Ohw dat wist ik niet, zit op mijn werk en daar kan ik uberhaupt geen feeds laden. En meestal werkt die van autoblog altijd wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die videofeed wil niet
Nevermind, andere feed gepakt![]()
Klagen is makkelijkerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn stiefvader krijgt binnenkort geen WW meer en dan hebben ze dus minder geld in de maand, allebei klagen (moeder en hij) maar totaal niet in hem opkomen dat ie ook kan gaan werken (desnoods deeltijd) voor wat extra geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |