Ja, zet het maar op mijn rekening, dan pas ik er wel opquote:
Jaja. Jij wil altijd heel veel hebben-hebben-hebben. Volgens mij is dat zo op.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, zet het maar op mijn rekening, dan pas ik er wel op
Ja? ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet ook nog een Lada 111 te koop.
Ja, koopt auto's met een waslijst aan ellende en het hele dash oplichtend als een kerstboom voor de vraagprijs enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Pff, slechte handelaar ben jij.
Niet? Oh, dan ik ook nietquote:
Welnee, ik heb al maanden geen onnodige zooi gekochtquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Jij wil altijd heel veel hebben-hebben-hebben. Volgens mij is dat zo op.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, koopt auto's met een waslijst aan ellende en het hele dash oplichtend als een kerstboom voor de vraagprijs enzo
Lijkt me wel ruig ja om hier ook mee door de polder te raggenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe brommerts heur, ga maar eens proefrijden
Jawel! Je moet een of andere Russische server inladen in het begin...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Anne het volgende:
Spotnet werkt goed btw, Bara. Alleen nog niet zoveel content als FTD.
300000 postsquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/35562256#35562256
Ow? Gratis server oid? Ik heb in ieder geval een betaalde server.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel! Je moet een of andere Russische server inladen in het begin...
ff kijken of ik dat ergens kan vinden nog
Ja gratis server om oudere posts binnen te halen... Daarna kun je je eigen server weer gebruiken.. dan moet je iets aanpassen in een file...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow? Gratis server oid? Ik heb in ieder geval een betaalde server.
3,50 euro per maand. Is wel te doen.
Oke. Ff hier proberen bij mijn oudersquote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
FTD-drama is tot in vele huiskamers te voelen Dit heb ik toen precies gedaan
Ik download nog steeds gewoon via grabit. Vind het via Spotnet kut. Je ziet niet wat er gebeurd en je kan ook niet zeggen dat je PC moet afsluiten als hij klaar is.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Ff hier proberen bij mijn ouders.
Oh? Vaag, misschien dat ze dat hebben aangepast laatste week ofzo? Omdat half spotnet dat gebruikt heeft natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Ff hier proberen bij mijn ouders.
Ik moet per se accountgegevens invullen..
Ach ja, geeft niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh? Vaag, misschien dat ze dat hebben aangepast laatste week ofzo? Omdat half spotnet dat gebruikt heeft natuurlijk
http://members.multimania(...)erNorsemanJM-W13.docquote:
Is normaal hoor in de UK, zelfs bij de meest succesvolle seriesquote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
Season final van topgear gisteravond al?6 afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |