Anders lees je even waarom ik de 2X niet goed genoeg vond. En de Meizu M9 is moeiijk een gaar Chinees toestel zonder enige support te noemen. De M9 kreeg updates van 2.1 naar 2.2 sneller binnen dan de Galaxy S, dus waar haal je vandaan dat er geen support is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:38 schreef 16meter het volgende:
Ja.. als je de 2X niet goed genoeg vond gaat zo'n gaar Chinees toestel zonder enige support je wel goed bevallen.
Nexus S/Galaxy II/Atrix
je schrijft een OS (WP7) af, omdat je er niks mee hebt..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb 8 eisen. Ik ben geen wiskundig genie, maar 8 =/= 1.000.000.000
Verder zou het toch alleen maar een pluspunt moeten zijn dat ik al redelijk op de hoogte ben, zodat je niet keer op keer hetzelfde moet uitleggen? Als je constant aan een n00b moet uitleggen waarom een toestel goed is, krijg je dezelfde eindeloze discussies, wat altijd uitloopt op iOS vs. al het andere.
Alle toestellen die ik genoemd heb zijn goede toestellen. Ik heb aangegeven waar mijn voorkeur naar uitgaat, en vraag nu om aanvullende informatie, liefst van gebruikers zelf. En met aanvullende informatie bedoel ik dus niet "Ik heb de Desire HD en ik vind hem niet te groot", maar "Ik vind x toestel beter werken dan z toestel, omdat -insert reden-".
mijn moeder heeft er 1 en daar verliest de GPS erg snel z'n positie zodra je in de stad rijdtquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een Galaxy s en dat is echt een heel fijn toestel. De plastic-feel vind ik onzin, het is namelijk een degelijk en licht toestel met een erg mooi scherm.
Ik heb er alternatieve software op draaien (Doc's Rom uit de RomKitchen) en dat draait als een trein. Als je die voor 250-200 eu kan scoren zou ik dat doen.
Dat heb ik gedaan, en zoals ik al in de OP heb gezegd, heb ik niets met WP7. Geen copy/paste, en de manier waarop de integratie met sociale netwerken geregeld is, vind ik niets. Daarnaast doet het uiterlijk en de algehele feel mij niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je schrijft een OS (WP7) af, omdat je er niks mee hebt..
Windows phone is totaal verschillend van WM6.x en eerder
lees je daar eerst eens op in voordat je keuzes denkt te gaan maken.. (want ik lees nergens dat je dat daadwerkelijk gedaan hebt..)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je schrijft een OS (WP7) af, omdat je er niks mee hebt..
Windows phone is totaal verschillend van WM6.x en eerder
lees je daar eerst eens op in voordat je keuzes denkt te gaan maken.. (want ik lees nergens dat je dat daadwerkelijk gedaan hebt..)
Het is inderdaad iets compleet anders. Ik denk dat het wel zo simpel is dat het veel mensen die eigenlijk geen smartphone hoeven, toch zal aanspreken. Maar momenteel is het gewoon vreemd om als smartphone-liefhebber een WP7 telefoon te nemen. Pas vanaf juni/juli kun je ermee aan de gang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat heb ik gedaan, en zoals ik al in de OP heb gezegd, heb ik niets met WP7. Geen copy/paste, en de manier waarop de integratie met sociale netwerken geregeld is, vind ik niets. Daarnaast doet het uiterlijk en de algehele feel mij niets.
Kun je hier wat meer over zeggen. Hij is nu redelijk goedkoop, dus voor veel mensen is het best een aardige optie. Maar ik blijf maar mensen horen over problemen met de GPS van de Galaxy S/Captivate (=hetzelfde toestel, toch?).quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef Catch22- het volgende:
ligt compleet aan je softwareDaar zijn wel fixes voor
Yes zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Kun je hier wat meer over zeggen. Hij is nu redelijk goedkoop, dus voor veel mensen is het best een aardige optie. Maar ik blijf maar mensen horen over problemen met de GPS van de Galaxy S/Captivate (=hetzelfde toestel, toch?).
De Desire Z is geclockt op 800MHz en de andere twee Desires op 1GHz.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:04 schreef Roolio het volgende:
Waarom noem je de Desire Z langzaam, en de normale en de HD niet? En al die grafische schillen kan je gewoon uitzetten of er andere voor in de plaats doen.
Wat de multimediadingen die je toestel moet hebben, dat ligt gewoon 100% aan de apps. Dus wat dat betreft maakt het geen klap uit welk toestel je neemt.
Voor iemand die zich zo goed ingelezen heeft vertrouw je nu wel erg veel op kloksnelheden. Kijk hier eens. De Z doet nauwelijks onder voor de HD en is veel sneller dan de normale Desire.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Desire Z is geclockt op 800MHz en de andere twee Desires op 1GHz.
Verder is lang niet elk toestel hetzelfde qua multimediafunctionaliteit, en kun je niet alles compenseren met apps.
De HD en de normale Desire zijn dan beiden ook geen toestellen die ik wil.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:19 schreef Roolio het volgende:
Voor iemand die zich zo goed ingelezen heeft vertrouw je nu wel erg veel op kloksnelheden. Kijk hier eens. De Z doet nauwelijks onder voor de HD en is veel sneller dan de normale Desire.
Maar de geluidskwaliteit en de HD-support is niet hetzelfde.quote:En de multimediafunctionalteit is bij elk toestel hetzelfde, tenzij de ene bijvoorbeeld ene HDMI-uitgang heeft. Misschien dat de fabrikant met hun schil nog wat functionaliteiten heeft veranderd/toegevoegd, maar elk android toestel is in essentie hetzelfde.
Prima, maar hij is dus niet traag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De HD en de normale Desire zijn dan beiden ook geen toestellen die ik wil.
[..]
Maar de geluidskwaliteit en de HD-support is niet hetzelfde.
Dat is gewoon voor elk androidtoestel hetzelfde, en afhankelijk van de apps die je gebruikt. Ik denk dat de meeste fabrikanten wel een eigen muziek-app meeleveren in de schil, maar of die nou beter zijn dan die in de market is de vraag, en ook of die net deze specifieke dingen kunnen.quote:- bookmarking voor audioboeken,
- playlists moeten synchroniseerbaar zijn,
- metadata moet aanpasbaar zijn en door de telefoon herkend worden
- audioboeken/podcasts moeten herkend worden en NIET meegenomen worden als ik de speler op shuffle zet.
- video's moeten gesorteerd kunnen worden op films, tv-series, podcasts en hoorcolleges
Wel vergeleken met de huidige high end-modellen.quote:
In de OP staan dan ook niet alleen android-toestellen.quote:En het ging me meer om dit stukje eisenpakket:
[..]
Dat is gewoon voor elk androidtoestel hetzelfde, en afhankelijk van de apps die je gebruikt. Ik denk dat de meeste fabrikanten wel een eigen muziek-app meeleveren in de schil, maar of die nou beter zijn dan die in de market is de vraag, en ook of die net deze specifieke dingen kunnen.
Nog altijd een stuk sneller dan de galaxy S die je wel overweegt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel vergeleken met de huidige high end-modellen.
Klopt, maar op de OP na heb je alleen nog maar androidtoestellen overwogen, die wat dat betreft dus allemaal hetzelfde zijn.quote:[..]
In de OP staan dan ook niet alleen android-toestellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |