Maandags zou ook kunnen hoor. ik kan overal parkingen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:43 schreef Inu het volgende:
We komen maandagochtend pas terug, maar toch bedankt
Ik hou het in mn achterhoofd, tenksquote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maandags zou ook kunnen hoor. ik kan overal parkingen.
zie maar.
you hef mijn nummer als het goed is mocht je meer info willen.quote:
echt waarquote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef FUFR het volgende:
zo 3 kaartjes gekocht voor zwemmen zondag.... 42 euro
klote kempervennen...
en dat allemaal omdat ze een wildwaterbaan hebben waar ik dan die dag ongeveer 47x in mag met de dochterquote:
MMm als de kleine het maar leuk vindt toch!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat ze een wildwaterbaan hebben waar ik dan die dag ongeveer 47x in mag met de dochter
laatste keer had ze dr hoofd nog tot bloedens toe openliggen...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
MMm als de kleine het maar leuk vindt toch!
Hmmm maar dan nog... als ze het maar leuk vind.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
laatste keer had ze dr hoofd nog tot bloedens toe openliggen...
Zaterdag ook al de halve dag in het Ottenbad gelegen met dr.
ze heb wat met water "
oh ja, vandaag moet ze ook weer zwemmenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm maar dan nog... als ze het maar leuk vind.
Al moet ze vandaag niet teveel de kant koppen...
Hoppa! Gaat hard.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ja, vandaag moet ze ook weer zwemmen
eind van de maand op voor Zwemvaardigheid 3 ofwel F
Geen idee!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoppa! Gaat hard.
Een echte waterrat eigenlijk!
Tot hoever gaat dat?
Mits ze dat wil dan..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:47 schreef FUFR het volgende:
Zodra ze echter wat ouder is, ik dacht 10-12 mag ze gaan duiken.
uiteraard maar dat wil ze ook wel, visjes van dichtbij bekijken enzo.quote:
Verbaast me niets. Ik ben ook ooit flink ziek geworden nadat ik bij de Quick gegeten had. Dat was 1 keer en nooit meer!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:58 schreef FUFR het volgende:
BRUSSEL - De hamburgerketen Quick trekt minder klanten in België en Luxemburg na de dood van een tiener die in een Frans filiaal had gegeten. Quick voelt ook een omzetdaling in België en Luxemburg, bevestigde de directie maandag.
De daling zou wel minder zijn dan in Frankrijk. Daar was een 14-jarige jongen aan voedselvergiftiging overleden, een dag nadat hij in een Quickrestaurant had gegeten. Dat restaurant in Cap Sud d'Avignon trekt tot 30 procent minder klanten. De directie gaf geen cijfers voor België en Luxemburg.
De fastfoodketen kondigde al aan de kwaliteitscontrole aan te scherpen, met meer aandacht voor hygiëne en veiligheid.
van die tofu burgers zeker?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef Inu het volgende:
Ik eet alleen soms bij de Burger King en dan heb ik de dag erna al vet last van mn maag
Zelf hamburgers maken
ir. Ottenbad kom ik niet meer, wat een saaie simpele bedoening daar. Tevens zijn de tegels bij de schuifdeuren naar de toegang tot het "grote" bad spekglad als ze nat zijn (wat kan gebeuren in een zwembadquote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
laatste keer had ze dr hoofd nog tot bloedens toe openliggen...
Zaterdag ook al de halve dag in het Ottenbad gelegen met dr.
ze heb wat met water "
R U S T I G lopen in een zwembad...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
ir. Ottenbad kom ik niet meer, wat een saaie simpele bedoening daar. Tevens zijn de tegels bij de schuifdeuren naar de toegang tot het "grote" bad spekglad als ze nat zijn (wat kan gebeuren in een zwembad). Liep daar 2 maanden geleden met Evi op mijn arm en gleed uit, kon met veel moeite mijn evenwicht houden anders waren wij gevallen. Dat ik val is niet erg en ik zal altijd proberen Evi's val te breken dan, maar dat de kleine misschien op de grond stuitert daar houd ik niet van.
je tietens! ze worden geplet!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
Hoi, shitdag! Had gehoopt dat corset effecaf mocht maar ik moet eerst afwachten wat meneer de therapeut donderdag zegt!
arme meidquote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef -moppie- het volgende:
Zijn ze al lang! Heb vandaag wel toffe foto's gezien waar ik nog wel een bh droeg en de beugels ervan goed zichtbaar waren![]()
Ook mijn vullingen. Sieraden etc
hoera! ze zijn er nogquote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef -moppie- het volgende:
Waarom? Ik heb stiekum onder het ding nog wel tietjes![]()
Of heb je het over de foto's?
oh diequote:
Beter zoeken, is uit te schakelen voor zover ik weetquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Inu het volgende:
Hoe geweldig Android ook mag zijn, ik vind het vaak niet heel gebruiksvriendelijk.. Stom ding pakt ineens de Facebookprofielfotos van mn contacten ipv mijn ingestelde fotos en ik kan het nergens terugzetten...
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef -moppie- het volgende:
Heb vandaag wel toffe foto's gezien waar ik nog wel een bh droeg en de beugels ervan goed zichtbaar waren![]()
Doe eens plaatjes plaatsen van voor en tijdens/na het corset?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef -moppie- het volgende:
Waarom? Ik heb stiekum onder het ding nog wel tietjes![]()
Of heb je het over de foto's?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Zet contacten syncen in facebook dan ook uit
Dat je te lui bent om je synchonisaties fatsoenlijk in te stellen betekend niet dat iets niet gebruiksvriendelijk is.
Ik heb alles uitgezet hoor. Hij update niks automatisch, achtergrondinformatie ophalen staat uit en hij toont alleen mn telefooncontacten en geen Facebook of Gmail info.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Dat je te lui bent om je synchonisaties fatsoenlijk in te stellen betekend niet dat iets niet gebruiksvriendelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door FUFR op 01-03-2011 16:19:42 ]Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Dat je te lui bent om je synchonisaties fatsoenlijk in te stellen betekent niet dat iets niet gebruiksvriendelijk is.
je hebt er een gemistquote:
en ik al een uur in Woerden, dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:38 schreef febster het volgende:
Wakker wordenn!!! Ik ben al bijna in het altijd mooie Odilliapeel.
Niks, chagerijnquote:
daar werk ik al 3 jaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:51 schreef febster het volgende:
[..]
Niks, chagerijn. Wat brengt je in het altijd mooie Woerden?
Hehehequote:
moet je vaker eens op tijd uit bed komenquote:
ik lees hier 's ochtends meestal ook niet maar nu zit ik toch maar te wachten tot er 30GB aan data overgezet isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:11 schreef febster het volgende:
Dat doe ik wel, maar dan las ik niet zo vaak hier. En geef toe zonder ons twee is het best rustig
.
Ik sta naast een weiland in Boekel, ruilen? Geen koffie hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik lees hier 's ochtends meestal ook niet maar nu zit ik toch maar te wachten tot er 30GB aan data overgezet is
Oh wat tof!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:29 schreef febster het volgende:
[..]
Ik sta naast een weiland in Boekel, ruilen? Geen koffie hier.
ik drink spul wat wel uit een koffieautomaat komt maar ik durf het geen koffie te noemen...verwendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:29 schreef febster het volgende:
[..]
Ik sta naast een weiland in Boekel, ruilen? Geen koffie hier.
over de kuusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh wat tof!
Ga je een rapportage maken over de koe?
kijk straks maar eens in je brievenbusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:37 schreef Blueman het volgende:
Ik zit nu te wachten tot de kerel van de CV ketel klaar is zodat ik zo richting mijn werk kan. Komt hij mooi om 8.00u binnen, belt een collega en moet hij weer naar beneden wat afgeven.. belt hij weer aan, duurt het 15 minuten voordat hij weer hier is. Dacht wtf, is die aan het doen...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef -moppie- het volgende:
En vooral mijn hoofd bewegen is kut, zo komt de a r b o arts en daarna duik ik mijn bed weer in
Klaagzang uit......
Wordt jij ooit nog beter?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
Stom hoofd heb ik, gisteren en vandaag niet goed opgestaan ofzo en dan ben ik duizelig, misselijk en loop ik alsof ik dronken ben!
Beter worden wel, maar nooit meer werken? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoop het, werken in ieder geval niet!
je kunt ook tegen de arbo zeggen dat ze je telefonisch maar moeten benaderen wegens duizeligheid en koppijn en dat je niet tegen bezoek kan nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoop het, werken in ieder geval niet!
geen staartjes meer afknippen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:23 schreef febster het volgende:
Pfft, filmen bij de gewone varkenshouder was heftig. Dode biggetjes en biggetjes die gecastereerd werden. En dan sta je opeens in een stal waarin rij na rij na rij alleen maar varkens liggen terwijl ze worden vetgemest..
Nu nog niet werken! Gelukkig niet meer werkn dan ga ik gek worden!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter worden wel, maar nooit meer werken? Of begrijp ik het verkeerd?
vreselijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
http://prezi.com/4jrranugjj6p/powerpoint-prezi-prometisdesigncom/
Ik vind dit toch best wel leuker dan die suffer Powerpoint, BB...
Ik vind die aanvliegslides van Powerpoint ook altijd erg vervelend, maar ik vind wel leuk. Ziet er gewoon netjes en overzichtelijk uit ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
vreselijk!
Ik heb zo'n hekel aan "leuke" presentaties. Gewoon facts, geen geneuzel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
vreselijk!
Ik heb zo'n hekel aan "leuke" presentaties. Gewoon facts, geen geneuzel.
Ik werd draaierig van Inu's link.quote:
kelder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef Juup© het volgende:
Iemand die voor de komende 3 uur bij een irritant klein kind wil oppassen, zodat ik wat kan gaan klussen? Kleine heeft veel last van doorkomende tanden en peuterpuberteit
Peterquote:
Crechequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef Juup© het volgende:
Iemand die voor de komende 3 uur bij een irritant klein kind wil oppassen, zodat ik wat kan gaan klussen? Kleine heeft veel last van doorkomende tanden en peuterpuberteit
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:28 schreef FUFR het volgende:
300 g reuzengarnalen (zak 500 g, diepvries), ontdooid
ONZIN, gewoon de hele 500gram nemen!
Geld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:20 schreef Inu het volgende:
Wij gaan vanavond dit eten
http://allerhande.ah.nl/?(...)/data/recipe/697338/
[..]
Creche
Gaat zij ook heen over een aantal maanden, maar dan nog moeten wij betalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Peuterspeelzaal? Dat is toch veel goedkoper?
De Paksoipakketjes waren echt heerlijk
ik stuur direct een telegramquote:
Ik zou het met rooksignalen proberen.quote:
Pfff gelukkig dat het de server was die het probleem veroorzaakt. Was al bang dat het de bespanning van de tamtam was!quote:
stel je je eisen niet te hoog?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef FUFR het volgende:
ik word een beetje interview moe, zoek een administratief persoon en een commerciele binnendienstmens maar wat er allemaal reageert...
Nee, maar das net het probleem, zoals ik ze wil mag ik niet zeggen bij het UWV.quote:
Dan vraag je toch allerlei uberhippe computerskills?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar das net het probleem, zoals ik ze wil mag ik niet zeggen bij het UWV.
commerciele moet meisje zijn tussen 20-30
admini mag ouder zijn maar geen 60!
die ze dan niet nodig hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan vraag je toch allerlei uberhippe computerskills?
Dan krijg je allemaal lillike wijvenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan vraag je toch allerlei uberhippe computerskills?
Nog linkscher dan ik benquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
mijn top 5 van de stemwijzer:
1. Groen links
2. SP
3. Brabant nu
4. Partij voor de dieren
5. PvdA
ik ben een linkse rakker geworden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
1. Groen links
2. SP
3. Brabant nu
4. Partij voor de dieren
5. PvdA
ik geef toe, ik heb bij alle kandidaten even op Hyves en Partyflock gekekenquote:
Brabant nu. Nee dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
1. Groen links
2. SP
3. Brabant nu
4. Partij voor de dieren
5. PvdA
OMFG jij ReliLeviquote:
Ga ik dus principeel niet op stemmen. Die SGP'ers zijn me net ff teveel van anderen hun wil op leggen. Als ik zondag wil winkelen dan ga ik $#@%^#%^ zondag winkelen.quote:
PSIES!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga ik dus principeel niet op stemmen. Die SGP'ers zijn me net ff teveel van anderen hun wil op leggen. Als ik zondag wil winkelen dan ga ik $#@%^#%^ zondag winkelen.
Ik vind dit een k*t kabinet. Stelletje prutsers met symboolpolitiek. Hebben we net zo weinig aan als aan geen vleugellam kabinet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik stem op de 2de kamer. Nederland kan imho een splitsing tussen eerste en tweede kamer niet gebruiken. Er moet nu actie ondernomen worden. Het dondert niet waar er bezuinigd wordt, als er maar bezuinigd wordt. Niet dat half slappe gezemel waardoor er weer 4 jaar geen fuck gebeurd.
Dat heb ik van de week nog tegen de gebouwbeheerder gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef Levitation het volgende:
Ja, sjaaltjes zijn vreselijk! Vooral bij mannen vind ik het zo gay.
dat noemen ze toch tautologie? Symboolpolitiek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind dit een k*t kabinet. Stelletje prutsers met symboolpolitiek. Hebben we net zo weinig aan als aan geen vleugellam kabinet.
Ik vind 90's Now altijd heel leuk juistquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef FUFR het volgende:
Je krijgt dit mailtje omdat je kaarten hebt gekocht voor het concert van Faithless op vrijdag 25 maart in het Klokgebouw in Eindhoven.
Goed nieuws: na dit concert hoef je nog niet naar huis!
Nadat jij je tijdens dit energieke en maar liefst een uur en driekwartier durende concert helemaal hebt gegeven bij succesnummers als Salva Mea, God is a DJ, Insomnia en We Come One, pakt 90's NOW! het stokje van Faithless over. Direct na het concert, circa 22.45 uur, laten Gary Global en zijn extended AllStar Hitsystem je schudden, mixen, stampen en roeren dwars door alle stijlen uit de jaren negentig: dance, rock, pop, hiphop, R&B, happy hardcore: alles komt voorbij.
90's NOW! = absolute HitGuarantee!
oftewel: snel naar huis en daar afteren...
das dus een soort van racistquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind 90's Now altijd heel leuk juist
Mn collega had vanochtend bijna SGP gestemd ipv SP omdat ze nog niet helemaal wakker wasZe wil alleen altijd op een vrouw stemmen en die stond er niet bij, dus daarom viel het er op
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef ArTiC het volgende:
loop ik net het stembureau binnen, ik naar die kerels achter dat bureau toe en ik leg mijn gitaar daar neer. Vraagt die ene kerel: wat is de bedoeling?
ik: ik kom stemmen!
nog 1 dag werken, ook moe, ook blughquote:
OMG een kampvuur type!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef ArTiC het volgende:
loop ik net het stembureau binnen, ik naar die kerels achter dat bureau toe en ik leg mijn gitaar daar neer. Vraagt die ene kerel: wat is de bedoeling?
ik: ik kom stemmen!
je moet wat als je geen verwarming in je woonwagen hebtquote:
Haaaaaiquote:
kei gaaaaaaaafquote:
so troequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet wat als je geen verwarming in je woonwagen hebt
mijn fietsen staan sowieso binnen in huisquote:
ik wed zelfs in de hauszimmerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn fietsen staan sowieso binnen in huis
zou er dan niet iets anders mis zijn dat je accu's sloopt? voeding? flaptop zelf?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef FUFR het volgende:
Laptop accus sterven bij bosjes hier...
Gelukkig ben ik zelf dielert, maar toch kost de Dell accu al een 70 euro en die van mijn Zepto ook
soms...als ik te bekaf ben om desbetreffende fiets weer de trap op te sleurenquote:
Hoe ga je verkleed met carnaval?quote:
Weet nog niet of ik überhaupt carnaval ga vieren.quote:
mja hangen, als ik ze gebruik, wel aan de lader incl accu..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou er dan niet iets anders mis zijn dat je accu's sloopt? voeding? flaptop zelf?
Aai nieuw it!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
soms...als ik te bekaf ben om desbetreffende fiets weer de trap op te sleuren
meestal staan ze op mijn 'kantoor'
1 staat er nu recht achter me
Je moet wel een beetje inburgeren hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik überhaupt carnaval ga vieren.Moet superveel bijwerken met school en heb eigenlijk alleen in de vakantie tijd.
daar heb ik nou een iPad voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
mja hangen, als ik ze gebruik, wel aan de lader incl accu..
Tis wel triest want nu moet ik mijn lader ook mee naar bed nemen
(doe de hele voyager serie kijken in bed, ben op de helft)
Ik kan amper 1 aflevering zien op de dell accu
ik heb een epad en die kan het ook handig.quote:
zonder prikkels!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje inburgeren he![]()
iedereen hier verkleed zich met carnaval
FUFR gaat als Bassie
Febster als Steve Jobs
SQ gaat als bb
bb als SQ
Alleen Juup gaat niet verkleed, die trekt zijn kostuum juist uit en is 4 dagen volstrekt normaal
wat copy?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een epad en die kan het ook handig.
Maar al dat gecopy heb ik geen zin an
Ja opleiding gaat even voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje inburgeren he![]()
iedereen hier verkleed zich met carnaval
FUFR gaat als Bassie
Febster als Steve Jobs
SQ gaat als bb
bb als SQ
Alleen Juup gaat niet verkleed, die trekt zijn kostuum juist uit en is 4 dagen volstrekt normaal
1. VVD 2. PvdA 3. CDA maar wss geen meerderheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef FUFR het volgende:
Wat is de tussenstand?
Wint de Grote Witte Leider een beetje?
ja da ken ok!quote:
ah de pvv stemmen lagen bovenop in de tonquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1. VVD 2. PvdA 3. CDA maar wss geen meerderheid
Houdoe!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja opleiding gaat even voorIk wilde wel graag maar heb mijn tentamens onwillend verkloot.
Ik zeg wel houdoe tegenwoordig!
Dat waren al die werkloze autochtone prutsers die niet hoeven te werken en daardoor overdag kunnen stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah de pvv stemmen lagen bovenop in de ton
die ene blonde heeft ergens in Den Haag een baantje..beetje schreeuwen enzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef bleiblei het volgende:
En Limburgers!
Al zijn dat op die paar man die bij Chemalot werken na, allemaal werkloze ... autochtone? prutsers.
Als dat geen nationale feestdag gaat worden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jullie kunnen me 5 mei spotten in de Effenaar.
Oh jottum!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jullie kunnen me 5 mei spotten in de Effenaar.
kei leuk!quote:
ik ook, Bob is nog steeds rondjes aan het rijden op Indyquote:
en dat doet ie goed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die ene blonde heeft ergens in Den Haag een baantje..beetje schreeuwen enzo
quote:"I was banging seven-gram rocks, because that's how I roll. I have one speed, I have one gear: GO!"
Ja, gelukkig zijn ze in een jaar tijd geen 100 miljard meer waard geworden dan bv MSquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:06 schreef bleiblei het volgende:
Nee, Apple is op z'n retour (al een jaar of 8).
Tot Jobs er mee op houdtquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn ze in een jaar tijd geen 100 miljard meer waard geworden dan bv MS.
Ze zijn er ook in het leer, voor extra gaynessquote:
Aandeel Apple stond na 2 weken weer op het niveau van voor het ziekteverlof van Jobsquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tot Jobs er mee op houdt.
En facebook is ook tig miljard waard.
For it's worth zeg maar. Als je drijft op een bubble ben je waard wat de gek ervoor geeft tot de bubble knapt.
Zolang fanboyishm zich laat gelden blijft de bubble intact denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:14 schreef febster het volgende:
[..]
Aandeel Apple stond na 2 weken weer op het niveau van voor het ziekteverlof van Jobs. Maar tis idd een bubbel. Van 80 dollar 2 jaar geleden naar 360 dollar nu, een na grootste bedrijf ter wereld. En dat in de grootste economische crisis evah, iets klopt er iig niet
. Maar ik wil een iPad2
, en de nieuwe MBP's en Apple TV just for fun
.
Sorry mijn fanboyishm liet zich weer even gaan.
Het gaat wel okequote:Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef bleiblei het volgende:
Maar hoest verders? Ga je nog veel de kroeg in?
van die ouwe lullen kroegenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:23 schreef febster het volgende:
[..]
Het gaat wel oke. Met jou? Kroeg, niet weinig, niet veel
. Nooit meer op zaterdag iig (op afgelopen weekend in Ehv na), maar met de vereniging en zo af en toe op woensdag (de stapavond in Tilburg). Meer thuis 'feestjes' en techno feestjes enzo
. Jij nog een kroeg van binnen gezien?
het heeft gevroord, mijn vrouw moest mijn auto krabbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef Blueman het volgende:
The sun is shining! Whoehoe! Alleen is het nog koud buiten...
Ja klopt, had ik gisteravond ook toen ik naar huis reed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
het heeft gevroord, mijn vrouw moest mijn auto krabben
-20 koud? Op de zuidpool is -40 normaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef Juup© het volgende:
Koud![]()
Vorig jaar met -20 graden Celsius, toen was het pas koud. Die paar graden onder nul van nu stellen niets voor.
Mietjes
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
-20 koud? Op de zuidpool is -40 normaal.
Zo kun je altijd wel iets ergers verzinnen.
Ik vind het ook te koud. Ik wil voorjaar en wel NU!
daarvoor hoef je niet naar de NP.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
-20 koud? Op de zuidpool is -40 normaal.
Zo kun je altijd wel iets ergers verzinnen.
Ik vind het ook te koud. Ik wil voorjaar en wel NU!
In Nieuw Zeeland zijn ze ook stoerder, daar liepen ze bij nul graden met korte broek. En ook de gids op de gletcher liep in korte broek. brrr...quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
daarvoor hoef je niet naar de NP.
ik heb in Noord-Noorwegen gestaan, daar was het ook -40.
Dan zijn wij hollanders gewoon klaar, niets werkt meer aan je lichaam, handen bevriezen a la minuut..en die stomme Noren vinden het frisjes..
Klinkt als een heel goed plan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik vanmiddag vrij pak en ga slapen
marmotje!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Laf hoor. Savonds een vent, moet je de volgende dag ook een vent zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft dan weer het geluk dat ze nooit een vent hoeft te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laf hoor. Savonds een vent, moet je de volgende dag ook een vent zijn.
Want?... Bij ons is die goedkeuring vooral een formaliteit, hij is nog nooit geweigerd...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
het slapen gaat niet door, ik krijg geen goedkeuring
tegen wie heb je het?quote:
paar ton...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef bleiblei het volgende:
Wel lief van ons hollanders, die arme kaddafi zit met al dat gare vliegspul daar en probeert zijn volk daarmee onder controle te krijgen. Doneren we gewoon een prachtige Lynx met bemanning!
Hoe duur zou zoon ding zijn?
fuck BB ga naar bed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
het slapen gaat niet door, ik krijg geen goedkeuring
ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:25 schreef -moppie- het volgende:
Hoi, ben net uit bed gerold! Nog 2,5 uur en dan naar meneer de therpeut! Hopen dat afgelopen nacht de laatste met dat gipsen scheisse ding is geweest maar dat zal wel weer niet!
vagina monologen by BBquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef Levitation het volgende:
Ik vind de monoloog van BB wel leuk.
ik vind het beschamend, ze zaten er echt 1 meter vanaf, maar de heren durfden niet TADAAA! uit de aanhangert te springen. En dat terwijl het machinepistool toch echt leeg is na zo'n actie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:24 schreef bleiblei het volgende:
En dat verhaal van die Hillis is ook prachtig.
Politie hangt met een helikopter boven plaats delict, er zitten 2 rechercheurs verstopt naast de auto van Hillis, maar ze hadden dit niet verwacht.
Prutsers.
fixedquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
Ik slaap de hele week al als een koe, maar wordt ook doodmoe wakker. Misschien is het de tijd van het jaar.
Ons matras is al heel lang opquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef FUFR het volgende:
jullie matras is gewoon op
koop een nieuwe!
/matrasreklame
Doe eens, overigens denk ik dat ik aan 1 glas genoeg heb!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben benieuwd!
zal ik alvast champagne koud zetten?
Ons volgende bed wil ik ook zelf makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ons matras is al heel lang opMaar er moet een heel nieuw bed komen en dat gaat J. zelf maken met een vriend, dus dat duurt nog wel ff...
Are you sure?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ons volgende bed wil ik ook zelf maken.
Maar dat komt over een jaar of wat wel.
muts. dan bel je me toch gewoon, ik kon je toch brengen ophalen en onderzoeken ook trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe eens, overigens denk ik dat ik aan 1 glas genoeg heb!
Dit gaat wel mijn 1 e tocht na 7 weken thuis, alleen op straat worden! Brrr
bielzen SQ, bielzenquote:
Ik heb een zaag voor het gipsquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
muts. dan bel je me toch gewoon, ik kon je toch brengen ophalen en onderzoeken ook trouwens
ben je gevalt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef -moppie- het volgende:
Wacht nog kaar evyen met de champagne!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef -moppie- het volgende:
kudtquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef -moppie- het volgende:
voorheen zou ik hier een seksueel getint grapje bij makenquote:
En waarom nu niet meer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voorheen zou ik hier een seksueel getint grapje bij maken
omdat ik het niet mee leuk vindquote:
Lekker hoor, ga je nog iets doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef ArTiC het volgende:
Had ik al gezegd dat ik weekend heb? tot dinsdag?
sporten, shoppen, carnaval, slapen, hobbiën, darten en jullie vervelenquote:
Jij!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef -moppie- het volgende:
Oh ja carnaval! Ik vergeet het steeds!
Nog meer mensen hier die daar aan doen?
Het jeukt wel enorm ja....quote:
echt nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef -moppie- het volgende:
Oh ja carnaval! Ik vergeet het steeds!
Nog meer mensen hier die daar aan doen?
Dat klopt maar meneer heeft vanmiddag gezegd dat ik dit jaar niet zou gaan, alsof ik anders wel zou meedoenquote:
Nee, jij trekt dit weekend je megamindy pak eens een keer NIET aanquote:
Wie is meneer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat klopt maar meneer heeft vanmiddag gezegd dat ik dit jaar niet zou gaan, alsof ik anders wel zou meedoen
Je bedoeld dat je geen gejatte outfit hebt kunnen scoren?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde carnavallen en had een supergoed idee voor een outfit maarehhhh ja geen tijd enzo.
eh wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je geen gejatte outfit hebt kunnen scoren?
misschien morgen als verrassing....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, jij trekt dit weekend je megamindy pak eens een keer NIET aan
ik loldequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je geen gejatte outfit hebt kunnen scoren?
Idd...wat een fail...er zijn nauwelijk innoverende vebeteringen doorgevoerd in de iPad2quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef FUFR het volgende:
Al die applelosers die zn aaipad nu dumpen om v2 te kunnen kopen :
Hilarisch!
Heb je al een fiets?quote:
Ik luldequote:
Had ik al gezegd dat ik een hekel aan carnaval heb? Altijd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef ArTiC het volgende:
Had ik al gezegd dat ik weekend heb? tot dinsdag?
Dat is echt wat voor jou, al die vrolijke kleurtjes, muziek en gezellige drukte.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een hekel aan carnaval heb? Altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |