quote:
Dus het is een aflopende zaak met je schoonpa, of je gaat naar een ander ziekenhuis?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus het is een aflopende zaak met je schoonpa, of je gaat naar een ander ziekenhuis?
OKee.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
* MPG joint de club.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
soms heb je er gewoon geen zin meer in....
Dank je, Jij ook succes dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee.
Sterkte.
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis (St. Anna in Geldrop).
Wat een naar nieuwsquote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
Matig, Grote moeite vaak om de deur uit te gaan. Zoals vanmorgen. Had eigenlijk om 10.00 op het werk moeten zijn, maar kon me er pas om 11.00 toe zetten om te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, Jij ook succes dan.
Hoe gaat het eigenlijk de laatste tijd met je ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
Begrijpelijk, hopelijk is het hem gegund om de resterende tijd in zijn eigen vertrouwde omgeving door te brengen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
hmm jammer, wel goed dat je er aan werkt. Kleine stapjes vooruit bos, met grote val je alleen maarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig, Grote moeite vaak om de deur uit te gaan. Zoals vanmorgen. Had eigenlijk om 10.00 op het werk moeten zijn, maar kon me er pas om 11.00 toe zetten om te gaan.
Maar daar wordt aan gewerkt, vanaf volgende week kom ik een groep terecht waar dit soort problemen worden besproken en aangepakt.
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..].
Klote zeg, maar waarschijnlijk wel het beste voor schoonpa. Wat zou je die man nog allemaal die toestanden aandoen...
[..]
Begrijpelijk, hopelijk is het hem gegund om de resterende tijd in zijn eigen vertrouwde omgeving door te brengen.
thanks flashquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver crvNare zaak. Sterkte ermee!
Precies. Als het toch al een aflopende zaak is, wat zou je dan nog aan zo'n circus beginnen waar alleen het ziekenhuis beter van wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)
De onderzoeken die ze wilde doen, zijn enkel geldvangers. Ze wilden CT-scan, Röntgen, hersen scan weet ik wat nog meer. En die man is al zo slecht. En zij vertelde dat je voor pijnmedicatie geen van deze onderzoeken nodig hebt want nagenoeg alles is uit bloed, urine, speeksel onderzoek te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |