van wie was die ook al weer? en ik moet m'n batterij na laten kijken.. Een dagje internet gebruiken gaat niet.. Hij is nu alweer bijna leeg..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegâh had je zo een reclame van een man die in de wacht stond, dat duurde zolang dat hij ondertussen had geleerd te jongleren en vloeiend zweeds te praten.
ik weet het niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van wie was die ook al weer? en ik moet m'n batterij na laten kijken.. Een dagje internet gebruiken gaat niet.. Hij is nu alweer bijna leeg..
Je had gewoon beter hierheen kunnen komen, lekker warm en thee genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vliegt hij toch gewoon wat lager?.
Maar het zit er dus in dat je voor niks naar het noorden bent gereisd?
Lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch is alweer op![]()
bruin broodje kaas, een appeltje en een flesje optimel
What else is new?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
soms heb je er gewoon geen zin meer in....
niets eigenlijkquote:
sympquote:
quote:
Dus het is een aflopende zaak met je schoonpa, of je gaat naar een ander ziekenhuis?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus het is een aflopende zaak met je schoonpa, of je gaat naar een ander ziekenhuis?
OKee.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
* MPG joint de club.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
soms heb je er gewoon geen zin meer in....
Dank je, Jij ook succes dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee.
Sterkte.
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis (St. Anna in Geldrop).
Wat een naar nieuwsquote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
Matig, Grote moeite vaak om de deur uit te gaan. Zoals vanmorgen. Had eigenlijk om 10.00 op het werk moeten zijn, maar kon me er pas om 11.00 toe zetten om te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, Jij ook succes dan.
Hoe gaat het eigenlijk de laatste tijd met je ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
Begrijpelijk, hopelijk is het hem gegund om de resterende tijd in zijn eigen vertrouwde omgeving door te brengen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |