Niet aangelijnd?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb CL dit weekend nog in het wild zien rondlopen.
Ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen fokker gezien dit weekend iig.
Ach, vorig weekend waren er opeens 5quote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik welTwee zelfs!
(Goed, 1 is mijn broer en de andere een vriend die ik al lang voor FOK! kende, maar toch)
Klinkt idd niet echt als een bepaald snuggere actie.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:19 schreef Tally het volgende:
Die nieuwe (die mij komt overnemen) die belde net al af voor vandaag. Of hij morgen kon beginnen
Op zich geen probleem aan de andere kant heb ik zoiets van: Lekker signaal geef je af
Het kunnen er trouwens meer zijn, maar weet niet of er neven/nichten op FOK! zitten (verjaardag oma, het was drukquote:Op maandag 28 februari 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vorig weekend waren er opeens 5.
Vrijdag tweequote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
De reden en zo snap ik wel. Verhuizing. Maar is toch een tekortkoming van zijn kant lijkt mequote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt idd niet echt als een bepaald snuggere actie.
Ik heb altijd met GPS op de telefoon dat hij blijft hangen en je er dus al grandioos voorbij bent gelopen, en ineens verspringt die klotespeld naar een kilometer verderop.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet dadelijk ergens heen fietsen waar ik nog nooit ben geweest, meestal geen probleem, maar google maps geeft hier nooit het goede adres, dus ik de hele tijd dat stomme oranje poppetje oppakken en ergens anders neergooien in de hoop dat ik de nummers kan lezen
Ik 4quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd met GPS op de telefoon dat hij blijft hangen en je er dus al grandioos voorbij bent gelopen, en ineens verspringt die klotespeld naar een kilometer verderop.
1 sowiesoquote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook nog overlap
Eigen schuldquote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Spannend, wie was het?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er 1 gezien, reuze interessant dit
Oude telefoonquote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als dat tijdens t lopen is, loopt die wel hopeloos achter
Dat gaat gelukkig wel goed hierquote:Op maandag 28 februari 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd met GPS op de telefoon dat hij blijft hangen en je er dus al grandioos voorbij bent gelopen, en ineens verspringt die klotespeld naar een kilometer verderop.
Daarom ook nooit 100% vertrouwen op die dingenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude telefoon
In Delft vorige week klopten ook niet alle straatnamen trouwens, terwijl die er daar al een paar honderd jaar zijn. En we kwamen langs zo'n winkelcentrum in onze zoektocht naar de bioscoop, en dachten: zou ie daar zijn? Nee, m'n telefoon zegt dat we er nog niet zijn. En ineens, floep, terug naar de winkelcentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |