Nee stuk. Moesten ze maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die was in de plomp gereden?
En er werd geen vervangend vervoer geregeld?quote:
En dan niet een andere sturen?quote:
Jawel. Ze hebben uur geprobeerd hem te maken en we hadden 4 uur gereden dus het duurde 4 uur voor het vervangend vervoer er was.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En er werd geen vervangend vervoer geregeld?Vijf uur... damn.
Oooh, ik dacht hier in NL, kon het me al niet voorstellenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel. Ze hebben uur geprobeerd hem te maken en we hadden 4 uur gereden dus het duurde 4 uur voor het vervangend vervoer er was.
Lang leven Laos.
Die heb ik niet meegemaakt omdat ik toen vast zat in Engeland omdat mijn vliegtuig niet vloogquote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen die winters zijn wel gruwelijk irritant. Heb vorig jaar en dit jaar een 'verplichte' trip een dag moeten opschuiven omdat t gesneeuwd had en er niets reed, dat is wel irritant. Had ik niet meegeteld btw.
Klopt. Het gaat vrij vaak stuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, in dat soort landen is dat gewoon de dienstregeling.
Dan moest je dus ook wachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegemaakt omdat ik toen vast zat in Engeland omdat mijn vliegtuig niet vloog
Daarom raad ik de OV-zeikerts ook vaak aan om eens een dagje te gaan treinen in België of Engeland. Zeur je nooit meer over de NSquote:Op maandag 28 februari 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat vrij vaak stuk.
Dus iedereen mag blij zijn met hoe het in Nederland is.
Vijf/tien minuten ga je niet dood aan.
Nogal, een heel weekend zelfs. Kutsneeuwquote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moest je dus ook wachten
Totdat je gaat treinen in Duitsland. Al was dat dit jaar ook niet al te best.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom raad ik de OV-zeikerts ook vaak aan om eens een dagje te gaan treinen in België of Engeland. Zeur je nooit meer over de NS
Aan de andere kant hadden we nog wat kunnen leren van de metro uit Parijs, Londen of Barcelona.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom raad ik de OV-zeikerts ook vaak aan om eens een dagje te gaan treinen in België of Engeland. Zeur je nooit meer over de NS
Heeft vriendje ook niet, das ook wel lekker, maar ik houd wel van treinen eigenlijk, lekker rustig.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga elke dag met de auto en zelden last van files
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
Aan de andere kant hadden we nog wat kunnen leren van de metro uit Parijs, Londen of Barcelona.
Dat hadden wij hier onder de hele randstad kunnen hebben.
Mwah, daar is het ook niet erg als je te laat komt, hier in NL moet je toch echt over het algemeen op tijd verschijnenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat vrij vaak stuk.
Dus iedereen mag blij zijn met hoe het in Nederland is.
Vijf/tien minuten ga je niet dood aan.
Het is niet zo dat het hele land daar niet werkt hoor. Ze doen daar ook dingen. Ze liggen echt niet de hele dag in hun hangmat.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, daar is het ook niet erg als je te laat komt, hier in NL moet je toch echt over het algemeen op tijd verschijnen.
In principe wel ja, had me wel wat geleken. Maar, het is iets lastiger hier he, doordat het 1 grote polder is.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan de andere kant hadden we nog wat kunnen leren van de metro uit Parijs, Londen of Barcelona.
Dat hadden wij hier onder de hele randstad kunnen hebben.
Tuurlijk, maar ze gaan niet janken als je er niet om 9:00 stipt bentquote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het hele land daar niet werkt hoor. Ze doen daar ook dingen. Ze liggen echt niet de hele dag in hun hangmat.
Ik houd er ALTIJD rekening mee dat er iets mis kan gaan onderweg. Dus ik zorg altijd dat ik eerder vertrek dan nodig, zodat ik speling heb. Ook als ik met de fiets, auto, te voet ga.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, daar is het ook niet erg als je te laat komt, hier in NL moet je toch echt over het algemeen op tijd verschijnen.
Toch zou een grootschalige herindeling theoretisch veel geld kunnen opleveren.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In principe wel ja, had me wel wat geleken. Maar, het is iets lastiger hier he, doordat het 1 grote polder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |