Ik gun je van harte dat je collega's, klanten en leveranciers je het extra moeilijk maken vandaag.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik wil niet met jou neukenDat wil ik met iemand die dat niet met mij wil... stomme hork
Ik begon altijd later dan de rest, gelukkig begon mijn collega altijd eerder, dus hij zorgde er altijd voor dat niemand aan mijn stoel kwam, andersom deed ik dat voor de avond ploeg, die ik meestal ook nog zag, omdat ik dus later begonquote:Op maandag 28 februari 2011 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet met jou neukenDat wil ik met iemand die dat niet met mij wil... stomme hork
[..]
Haaa, ja hier hebben ze ook alles instelbaar... maar dat is zooon gedoe altijd. Superirritant ook als er iemand anders op "mijn" plek heeft gezetenEtters zijn het, allemaal!!
Damnit daar ging mn goede humeur
Hoezo dat? Wat doe jij dan verkeerd dat je wel aan t werk bent?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:18 schreef JoeBravo het volgende:
Eigen werkplek
3/3 collega's afwezig
Jij hebt straks seks... dat is straf genoeg voor mijquote:Op maandag 28 februari 2011 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun je van harte dat je collega's, klanten en leveranciers je het extra moeilijk maken vandaag.
Als het om straf gaat dan zijn mensen van nature geneigd om zichzelf te ontzien. Vandaar dat ik je meer straf gun dan dat.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Jij hebt straks seks... dat is straf genoeg voor mij
In principe hebben we nog vaste plekken maar als je (te) laat bent zit er gewoon een ander op je eigen vaste plek en die mag / ga je natuurlijk niet verjagen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan wel snel schakelen als dat nodig is, maar het werkt meestal vooral vermoeiend inderdaad. Gelukkig hadden we daar nog wel half hoge afscheidingen, dus je hoorde niet je collega's van de andere kant van de ruimte.
Ik heb ook een tijdje zo gezeten dat vrijwel de hele afdeling op mn scherm mee kon kijkenJullie hebben wel vaste plekken? Wij kregen een of meerdere eilanden aangewezen waar we uit mochten kiezen. Afhankelijk van t project waar je aan werkte.
Maar ik word veel depriėrderder door de gedachte aan geen seks dan vervlende mensenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om straf gaat dan zijn mensen van nature geneigd om zichzelf te ontzien. Vandaar dat ik je meer straf gun dan dat.
Gewoon overslaan en direct naar de vrijdagmiddag 16:00 gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Pffffff, dat valt zwaar, dat maandaggedoe.
Heb je ze weggejaagd?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:18 schreef JoeBravo het volgende:
Eigen werkplek
3/3 collega's afwezig
Ooh dat verjagen had ik al heel snel geen moeite meequote:Op maandag 28 februari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
In principe hebben we nog vaste plekken maar als je (te) laat bent zit er gewoon een ander op je eigen vaste plek en die mag / ga je natuurlijk niet verjagen.Gelukkig ben ik vroeg en kan ik bijna altijd wel op mn eigen vaste plek zitten.
Opzich doe ik dat ook, mentaal dan, daarom zit ik doordeweeks op FOK!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon overslaan en direct naar de vrijdagmiddag 16:00 gaan.
afgelopen vrijdagmiddag vrij hebben wssquote:Op maandag 28 februari 2011 09:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat doe jij dan verkeerd dat je wel aan t werk bent?
Ik zie het zomaar gebeuren dat mijn vrouw en ik het grootste deel van de dag in bed doorbrengen en zelfs meerdere keren seks hebben. In de eerste plaats omdat het weer niet uitnodigt om naar buiten te gaan, maar ook om jou te tergen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik word veel depriėrderder door de gedachte aan geen seks dan vervlende mensenOp vervelende mensen kan ik me nog lekker afreageren...
Teh horror, waarom?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Facebook nieuws: ik denk dat ik binnenkort 2 minder fb-vrienden heb...
Och nee toch zeker!!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Vorige week een parasiet uitgepoept en nu al met z'n 2en zo'n 20 verschillende FB updates over dat ding (waarvan minstens de helft met superschattige foto's van hun bijzondere wonderquote:
Ga je dan ook na iedere beurt een uitgebreid verslag hier posten?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het zomaar gebeuren dat mijn vrouw en ik het grootste deel van de dag in bed doorbrengen en zelfs meerdere keren seks hebben. In de eerste plaats omdat het weer niet uitnodigt om naar buiten te gaan, maar ook om jou te tergen.
Neeeeeeee!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Dat is pas echte horror ja. Zulke vrienden heb ik gelukkig (nog) niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Vorige week een parasiet uitgepoept en nu al met z'n 2en zo'n 20 verschillende FB updates over dat ding (waarvan minstens de helft met superschattige foto's van hun bijzondere wonder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |