spannend hoor!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:25 schreef gianni61 het volgende:
zodra ik op mn werk weg mag heb ik genoeg te doen
hoe ging die test eigenlijk voor ONZ radio?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zometeen schoolMorgen sectorwerkstukpresentatie en morgen ook mijn solicitatieformulier inleveren.
Nog niet gebeurt, DJKoelkast had dit weekend tijd, maar ik niet :\quote:Op maandag 28 februari 2011 08:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe ging die test eigenlijk voor ONZ radio?
Gister Black Swan gezien.. wat een vage film is dat... blij dat ik er niet voor naar de bios ben gegaanquote:Op maandag 28 februari 2011 08:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ohja mensen, als ik een film mag aanraden, Drive Angry is een keigoeie film ;P
gaat het nog wel gebeuren of niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nog niet gebeurt, DJKoelkast had dit weekend tijd, maar ik niet :\
tieten waar waarquote:
Graag gedaanquote:
hahahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Hij stond zich om te kleden en ik moest gewoon meteen aan jou denken
nee, ik ben dan een optocht aant lopenquote:
owja carnavalquote:Op maandag 28 februari 2011 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben dan een optocht aant lopen
wel sturen he!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:59 schreef gianni61 het volgende:
die komen wel na de carnaval.
heb gisteren wel een foto van de wagen gemaakt, maar die staat op mn telefoon
Ja was tofquote:
Zo hoort hetquote:Op maandag 28 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was tof![]()
Heel gezellig, veel drank en weinig slaap
Hee kuikentje!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
was wel leuk hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi allemaal
Vandaag even wat ophalen op stage om bijna alles af te ronden![]()
Ben weer gezellig even op utrecht den bosch en rotterdam
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
En CC hoe was je etentje?
Heequote:Op maandag 28 februari 2011 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee kuikentje!
wat ik ga doen:
werken
eten bij mn ouders
naar de carnavalswagen (hoe voorspelbaar)
Oke, goedzo!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was wel leuk hoorsucces met ophalen
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:11 schreef NBT het volgende:
Zaterdag wel een carnaval feestje... Ik ga als koe
weten je collega's dat je ze zo noemt?quote:
met blote uiers??quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weten je collega's dat je ze zo noemt?
een koe zonder uiersquote:
Geilquote:
DW wilde 2 uur en ehm bij de bus 170?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Geil![]()
Maar, waar en hoelaat enzo zondag?
Waar is dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DW wilde 2 uur en ehm bij de bus 170?
vanaf centraal staan er bordjes met bus en dan kom je buiten en zie je een groot bord met alle bussen en daar staat de 170 er ook tussen en daar stap ik uitquote:Op maandag 28 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Waar is dat?Ik ken amsterdam niet..
Anders doe ik dw wel even vragen of we samen gaan reizen
Achja, komt wel goed denk ik dan.... heb dw al gesmstquote:Op maandag 28 februari 2011 09:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vanaf centraal staan er bordjes met bus en dan kom je buiten en zie je een groot bord met alle bussen en daar staat de 170 er ook tussen en daar stap ik uitken centraal van binnen helemaal niet
vast wel, je hebt mijn nummer dus weet me te bereikenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Achja, komt wel goed denk ik dan.... heb dw al gesmst
Ja ik bel jou gewoon als ik het niet weetquote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vast wel, je hebt mijn nummer dus weet me te bereiken
tja DW wilde niet te laat weer naar huisquote:Op maandag 28 februari 2011 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja ik bel jou gewoon als ik het niet weet![]()
maar 2 uur al?ik ga zaterdag stappen joh, dan moet ik om 12 uur in de trein zitten ofzo?
Hoelaat wouden we het maken dan? gewoon ff chillen dan hapje eten en dan weer fotsie ofzo toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja DW wilde niet te laat weer naar huisen ik moet de dag erna naar Barneveld
niet met de scooter?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Okayik om 1 uur de bus want die maakt in Amsterdam veel stops op haltes
gheghequote:Op maandag 28 februari 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Met de scooter weet ik centraal heul niet te vinden joh
Ja maar heb al bijna 3 weken helemaal geen contact meer.. En denk niet dat ie me wil sprekenquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 10:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Trek de stoute schoenen aan,bel die vent en zeg dat je je gewoon zorgen maakte en vraag of alles goed is, en wil hij niet praten prima maar dan weet je zeker dat er niks is
Yagh succes op schoolquote:Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lekker in de treinik zit nog op de bank, zometeen maar eens naar school
das niet zo gunstig qua reistijdquote:
Nee, dus ik ga solliciterenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
das niet zo gunstig qua reistijd
nog geen idee..quote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Voor wat ga je solliciteren??
CCquote:
treinseksertquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik had serieus weer een stomme FOK!droom
Ik niet.quote:
nachtmerrie?quote:
Ik en DWquote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee het was een beetje vaag maar 2 waren er aan het zoenen ofzo maar ik kon niet zien wie en toen schrok ik wakker
Okeee, ik geloof dat ik NBT maar moet zoenen dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee het was een beetje vaag maar 2 waren er aan het zoenen ofzo maar ik kon niet zien wie en toen schrok ik wakker
GMTAquote:
UHmmm Ez en DWquote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Neuh er was zeker een jongen bij betrokken
Oh. Ez komt toch? Ez kan goed zoenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Neuh er was zeker een jongen bij betrokken
AHAHAHAHAHAHAHAHquote:
heb ik ook weleens gedaan hoorquote:
zeg dat nou niet, ik heb gister een foto van zijn buik op mijn telefoon mogen ontvangen...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Ez komt toch? Ez kan goed zoenen.
quote:
Zal ik dan ook maar niet zeggen wat hij nog meer goed doet?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef NBT het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, ik heb gister een foto van zijn buik op mijn telefoon mogen ontvangen...![]()
Met mij wel toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik mag toch niet van mijn vriend
Mogguh Omdatappelquote:
Waarom niet?quote:
ja ik mag zelfs met jou seksenquote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar niet zeggen wat hij nog meer goed doet?
ik heb aan zijn buik gezeten
quote:
Doen dan!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja ik mag zelfs met jou seksen
Jij mag dat ook welquote:
Waarom niet?quote:
zekers, en met jou?quote:
ik durf nietquote:
Mooi. Jewel.quote:
quote:
OmdatAppel Mede veense!quote:
nee maar iemand zoenen durf ik echt niet hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ga jij zondag niet zo verlegen zijn?
Ik stiekem ook nog niet, maar misschien na bier als ik los kom welquote:
Ja gek hequote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi! Zo dicht in de buurt, maar ik heb je nog nooit gezien volgens mij.
Vertellen wat me dwars zit voor een behandeling tegen depressie.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef gianni61 het volgende:
intake bij een therapeut? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Best wel. Ik heb altijd het idee dat Veenendaal best klein is en dat ik best veel mensen ken hier, maar dat is dus niet zo.quote:
okee dan zoen ik jou welquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar iemand zoenen durf ik echt niet hoor
hihihihiquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik stiekem ook nog niet, maar misschien na bier als ik los kom wel
je bent in amsterdam. Jij wordt stoned.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf alleen mensen zomaar te zoenen als ik stoned ben
haha, ja dat heb ik ook altijd, maar het valt inderdaad nog tegen....quote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Best wel. Ik heb altijd het idee dat Veenendaal best klein is en dat ik best veel mensen ken hier, maar dat is dus niet zo.
Als ik wat op heb pak ik je gewoon...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
okee dan zoen ik jou wel
dat durf ik toch niet
[..]
hihihihi
waarom moet dat perse dan? Voor de roddels?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je bent in amsterdam. Jij wordt stoned.
Natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik wat op heb pak ik je gewoon...![]()
![]()
doe je dan wel mee?![]()
En dan hopen dat het wat meer bij jou in de buurt is zeker?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
GRTD meet: Bier drinken, wiet roken en elkaar zoenen..
volgende keer ga ik mee
volgende word BBQ meet in mijn tuinquote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
En dan hopen dat het wat meer bij jou in de buurt is zeker?
nee, dan hebben wij iets om naar te kijken. En foto's van te maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom moet dat perse dan? Voor de roddels?
Veeeeenendaaaalllllquote:
ja, bezopen en stoned 2,5 uur terug naar het zuiden rijden is niet aan te radenquote:[b] Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
En dan hopen dat het wat meer bij jou in de buurt is zeker?
ja doei, ga jij maar lekker met vinnie of NBT zoenen dan maken wij wel foto'squote:Op maandag 28 februari 2011 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee, dan hebben wij iets om naar te kijken. En foto's van te maken.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bezopen en stoned 2,5 uur terug naar het zuiden rijden is niet aan te raden
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja doei, ga jij maar lekker met vinnie of NBT zoenen dan maken wij wel foto's
Ja, kom je ook?quote:
in arnhem kom ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
ZULLEN WE MAAR IN ARNHEM MEETEN DAN?
[..]
Waarom kom je niet in Arnhem?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in arnhem kom ik nieten ik wil niet zoenen
als ik 18 ben vind ik het bestquote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom kom je niet in Arnhem?Ik kom toch ook naar Amsterdam voor jou.
Waarom niet?quote:
Het kost mij toch ook geld?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik 18 ben vind ik het bestgratis OV
geen zorgen, ik ben er nietquote:
ja maar...maar ik verdien minderquote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Het kost mij toch ook geld?
GRTD is ook wel stiekem een beetje sex.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef tripack het volgende:
je zou denken dat dit eigenlijk een meet is van sex
Zo eng zijn we nietquote:
zoveel verdien ik de laatste tijd ook niet meer hoor.. Maar ik werk deze week 4 dagen (quote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar...maar ik verdien minder
En daarna met mijquote:
ja volgens mij welquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef NBT het volgende:
[..]
GRTD is ook wel stiekem een beetje sex.
Ja, dat wel.quote:
Ahgos, met wie moet je zoenen onder dwang dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf ook niet meer want DW wil dat ik ga zoenen terwijl ik dat niet durf en er foto's van makenmaar ik urf niet dus dat gebeurt niet en dan wilt ze me stoned voeren.
Nee joh, ik ben lief.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf ook niet meer want DW wil dat ik ga zoenen terwijl ik dat niet durf en er foto's van makenmaar ik urf niet dus dat gebeurt niet en dan wilt ze me stoned voeren.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik stoned ben zoen ik met iemand die ik in mijn onderbewustzijn leuk vind dus ik weet het niet
geen kans voor mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik stoned ben zoen ik met iemand die ik in mijn onderbewustzijn leuk vind dus ik weet het niet
niemand heeft kansquote:Op maandag 28 februari 2011 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
geen kans voor mij.
Ik ga ook maar eens douchen.
Hè watwat.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niemand heeft kansiemand weet nog niet of ie komt
goed gluren welk topic hij komtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Er zit een fokker bij me in de trein, kan niet zien wie het is
Maar zag fok nieuwe topics op zijn laptop
Gewoon aanspreken.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Er zit een fokker bij me in de trein, kan niet zien wie het is
Maar zag fok nieuwe topics op zijn laptop
Zeg gewoon iets van 'Hé, zit jij ook op FOK!?'quote:Op maandag 28 februari 2011 12:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hij zit nu aandachtig film te kijken![]()
Comedy central iets weet even niet hoe het heet
Ik ben daarin niet zon held, spreek eerder mensen aan op straat dan in de trein waar letterlijk niemand iets zegt
Hoe heb je dat ontdekt?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nieuws : Hij komt uit tilburg
als ik het niet vergeetquote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nou doe maar andere keer dan.
vraag nou of ie FOK!tquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
is het crazy-m??quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
roep crazy-eeeeem !?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
is het crazy-m??
enige fok!er die ik ken uit tilburg
hij is gek genoeg om erop te reagerenquote:
weet ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 12:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Heeft crazyM een zwarte muts en kijkt american dad
wait whut? :d misschien met carnavalquote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Crazy-m heeft rood haar volgens mij
M en zijn dikke pikquote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Crazy-m heeft rood haar volgens mij
ik had een foto gezien en toen leek het roodachtigquote:Op maandag 28 februari 2011 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
wait whut? :d misschien met carnaval
ach jah kan welquote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had een foto gezien en toen leek het roodachtig
ik geloof dat hij donkerblond is.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had een foto gezien en toen leek het roodachtig
Helpquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zo wat ik nu kan zien is t hem niet.
Edit: ik heb toen ik uitstapte gevraagt of hij een fokker was, welke wilde hij niet zeggenhij zei dat ik hem moest opgaan zoeken, nou dat word wat
of GSK opent een topic: ik kwam een fokker tegen in de trein..quote:Op maandag 28 februari 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
nu afwachten wie een topic opent dat hij in de trein wordt aangesproken over zn fokgedrag
Kijk gewoon in het tilburg topic.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zo wat ik nu kan zien is t hem niet.
Edit: ik heb toen ik uitstapte gevraagt of hij een fokker was, welke wilde hij niet zeggenhij zei dat ik hem moest opgaan zoeken, nou dat word wat
quote:
open een topic: welke gast van fok lijkt op tim van new kidsquote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hij lijkt op die gast van new kids eentje
Dacht dat hij hij tim heette, hij ziet er dan wel zo uit als die gast gewoon zichzelf is van nieuw kids.
Anticlimax. Maar hoe gaat 't verhaal dat erachter zit?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ze zat bij een fokker in de trein
quote:
quote:
Hoi! Hoe is je nieuwe baan?quote:
ik heb zondag een gesprekquote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anticlimax. Maar hoe gaat 't verhaal dat erachter zit?
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Hoi! Hoe is je nieuwe baan?
Zondag?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zondag een gesprek
Wattiser?quote:
Oeh spannend! weet je al hoeveel je gaat verdienen, en hoe vaak je moet werken?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zondag een gesprek
ja maar de meet...quote:
Ik meot met je zoenen van CCquote:
nee dat zal ik zondag wel horenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oeh spannend! weet je al hoeveel je gaat verdienen, en hoe vaak je moet werken?
Bron?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar de meet...
[..]
Ik meot met je zoenen van CC
Waar ga je werken dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat zal ik zondag wel horen
Spannund!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat zal ik zondag wel horen
Ik heb het nu gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat heb ik letterlijk gezegd
Dat zou ik echt nooit zeggen over mijn baasquote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, de baas schijnt een schatje te zijn
nee maar deze is wel heel liefquote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit zeggen over mijn baas
Haar droom en een paar pagina's terug?quote:
ik ook niet, maar heb vandaag geen last van hem, hij ligt thuis zn kater uit te slapenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit zeggen over mijn baas
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb vandaag geen last van hem, hij ligt thuis zn kater uit te slapen
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haar droom en een paar pagina's terug?
Over ons dromenquote:
Dat is dan wel weer positief.quote:
Ik heb 't allang gelezen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou wie weet was jij dat wel
tja ik heb wel vaker voorspellende dromen gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 't allang gelezen hoor
Dat moet ik nog maar zienquote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik heb wel vaker voorspellende dromen gehad
sexytimequote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer positief.
Oei, klinkt spannund!quote:
Ja, lijkt me een goed ideequote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik neem mn camera mee voor foto's van jullie zoenend
Omdatappelquote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom dat huilpoppetje erbij?
jij gaat een kusje van me krijgen!quote:
OA heeft er niks mee te maken!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdatappel
En ik ga nu weer werken
je wilt wel DW zoenenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdatappel
En ik ga nu weer werken
Boeren en carnavalswagensquote:
Ik kan niet w88!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij gaat een kusje van me krijgen!
sow, vinnie is het hele topic terug aant lezen.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, vinnie is het hele topic terug aant lezen.
en ik ben helaas geen boer
Weet ik.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb ik met de meet ook nog wat te bekijken
nu pas?quote:
Zondag pas.quote:
Ik ga gewoon mijn labjas verneukenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef tdrone het volgende:
ik begin al helemaal in de carnavalsstemming te komenmoet alleen nog iets vinden om aan te doen heb wel al een glitterjas maar dat is ook zo karig
Weet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |