abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93424600
Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?

Is het afstotelijk als een meisje maagd is?

En bij jongens? Ligt dat dan anders...?

En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?'
pi_93424645
*Zucht gewoon zucht
pi_93424691
Niet afstotelijk, integendeel.
En niets om je voor te schamen.
pi_93424715
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef gamezz het volgende:
Niet afstotelijk, integendeel.
En niets om je voor te schamen.
wat bedoel je met "integendeel"? :)
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 01:13:49 #5
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_93424751
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:

Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Daar staat geen leeftijd op.

Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?
Zeker niet
Zeker niet
Zeker niet

En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?' Nog steeds maagd, sorry.
Are you fokking to me?
  maandag 28 februari 2011 @ 01:14:15 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_93424760
Egeltje is 19 jaar en nog maagd. Ze hoort echter al jaren van vriendinnetjes dat ze al op hun 15de zijn ontmaagd door 'n lutsertje waar ze achteraf toch spijt van hebben. Egeltje is daarentegen op een leeftijd dat ze er een meer volwassen overweging van kan maken, omdat de eerste keer toch een bijzondere keer zou moeten zijn.

Het lijkt mij dat Egeltje zich daarom nergens voor hoeft te schamen. Sowieso hoeft dat niet, want ze is aan niemand verantwoording schuldig behalve aan zichzelf.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_93424775
Als het meisje wel mooi is en ze is op haar 18 nog maagd zou ik het niet als slecht zien, juist als goed beschouwen. Al die meisjes van tegenwoordig zijn sletten en zijn allemaal op hun 15e jaar al ontmaagd, best wel vroeg dus.
pi_93424879
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

wat bedoel je met "integendeel"? :)
Ik vind het wel aantrekkelijk juist

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
Als het meisje wel mooi is en ze is op haar 18 nog maagd zou ik het niet als slecht zien, juist als goed beschouwen. Al die meisjes van tegenwoordig zijn sletten en zijn allemaal op hun 15e jaar al ontmaagd, best wel vroeg dus.
En dit.
pi_93424920
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef gamezz het volgende:

[..]

[..]

En dit.
:) maar wat is er aantrekkelijk aan dan?
pi_93424939
quote:

[..]

^O^
Met je eens! Het is aantrekkelijk dat jij de eerste mag zijn die haar mag ontmaagden en ze is dan een volwassen vrouw en niet een 16jarige foutje
With all due respect. F*ck you, Sir!
  maandag 28 februari 2011 @ 01:19:46 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93424940
quote:

[..]

[..]

En dit.
Maar wat is er aantrekkelijk, de gedachte dat ze haar maagdelijkheid bewaard voor een bijzonder persoon of het idee dat jij misschien wel de eerste mag zijn die hem erin mag hangen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 28 februari 2011 @ 01:22:24 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425000
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:
Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?

Er is geen leeftijd waarop je het gedaan hoort te hebben, dat bepaald eenieder voor zichzelf. Al gebeurd het nooit.

Voor de ene wel, voor de andere juist niet. Ik denk dat het de meeste mensen niet uitmaakt.

In een goede wereld niet ;)

En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?'

Zo maagd als maar kan. Je kan er van alles in hebben gehad en je kan zoveel geprobeerd hebben en doen, zolang er geen penis in is geweest, ben je maagd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_93425009
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

:) maar wat is er aantrekkelijk aan dan?
Dat ze haar maagdelijkheid niet zomaar aan de eerste de beste opgeeft maar dit bewaart voor iemand die wel geschikt is. En dat er niet al allerlei jongens overheen zijn gegaan, dat geeft een betere gedachte.
pi_93425030
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar wat is er aantrekkelijk, de gedachte dat ze haar maagdelijkheid bewaard voor een bijzonder persoon of het idee dat jij misschien wel de eerste mag zijn die hem erin mag hangen?
Dat eerste is het. :)

En dat het geen slet is natuurlijk waar al 17 jongens overheen zijn gegaan. Maar dat heeft ermee te maken.
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat ze haar maagdelijkheid niet zomaar aan de eerste de beste opgeeft maar dit bewaart voor iemand die wel geschikt is. En dat er niet al allerlei jongens overheen zijn gegaan, dat geeft een betere gedachte.
Dit dus.
pi_93425087
:) voel me een stuk beter. Ik voelde me een tijdje best preuts, als ik niet met iemand naar bed wilde of gelijk durfde (omdat het geen relatie was en dat is natuurlijk zonde en achteraf pijnllijk als je dan met zo'n jongen naar bed gaat.)
  maandag 28 februari 2011 @ 01:30:25 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_93425181
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Egeltje92 het volgende:
:) voel me een stuk beter. Ik voelde me een tijdje best preuts, als ik niet met iemand naar bed wilde of gelijk durfde (omdat het geen relatie was en dat is natuurlijk zonde en achteraf pijnllijk als je dan met zo'n jongen naar bed gaat.)
Ik denk dat je je vooral niet aan moet trekken van wat anderen vinden en zelf moet bepalen wanneer dat moment er is, met de juiste persoon enz., zodat je er ook op terug kan zien als een herinneringswaardige gebeurtenis en niet als een foutje, zoals hierboven ook al werd geroepen. Zelf kijk ik er ook zo op terug... en gelukkig maar.
  maandag 28 februari 2011 @ 01:32:21 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425223
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vooral niet aan moet trekken van wat anderen vinden en zelf moet bepalen wanneer dat moment er is, met de juiste persoon enz., zodat je er ook op terug kan zien als een herinneringswaardige gebeurtenis en niet als een foutje, zoals hierboven ook al werd geroepen. Zelf kijk ik er ook zo op terug... en gelukkig maar.
Is ook maar afhankelijk van de persoon. Zelf heb ik geen beste herinneringen aan het vriendinnetje waar ik voor het eerst mee naar bed ben gegaan maar om me dan rot te voelen omdat ik mijn lichaam voor het eerst gedeeld heb met niet het juiste meisje, dat was achteraf juist het minst pijnlijke.
pi_93425226
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik vind preutse meisjes juist wel spannend, voorzichtig proberen wat je meisje wilt en misschien laat ze het dan wel toe of wijst ze je misschien af.
Houd de relatie ook langer spannend en wordt het stapje voor stapje ook leuker. Meisjes waar je meteen de eerste keer overheen mag gaan zijn na de eerste keer ook minder leuk, heb zo'n relatie gehad en het was nog binnen een maand voorbij.
  maandag 28 februari 2011 @ 01:33:25 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_93425239
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Is ook maar afhankelijk van de persoon. Zelf heb ik geen beste herinneringen aan het vriendinnetje waar ik voor het eerst mee naar bed ben gegaan maar om me dan rot te voelen omdat ik mijn lichaam voor het eerst gedeeld heb met niet het juiste meisje, dat was achteraf juist het minst pijnlijke.
In mijn (professionele) ervaring is zoiets voor meisjes heel anders dan voor jongens. Ik begrijp dus wel dat je je daar niet in herkent, maar ik sprak dan ook vooral naar haar (latere) beleving toe.
pi_93425391
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds over eens dat het meisje waar ik voor het eerst het bed mee heb gedeeld wel goed was. Zij is er ook niet ontevreden over en heeft er ook geen spijt van. Ik was toen 17 jaar en mijn het meisje, wat toen mijn vriendin was, 15. Toch wel wat jong maar we hadden al 3 maanden een relatie en zij wilde het ook wel proberen.
Uiteindelijk is het niet echt gelukt en zijn we halverwege gestopt omdat ik te zenuwachtig was en hij omlaag ging staan, ook had ik mede lijden met mijn vriendin omdat het echt pijnlijk was voor haar.
Daarna hebben we nog een half jaar een relatie gehad en daarna is het verwaterd en is er een vriendschap uit ontstaan.
pi_93425550
Denk dat dat bij elke groep anders is.
Denk dat de gemiddelde vmbo-er op z'n 15e wel geneukt heeft of nog eerder.
Een vwo-er misschien pas 18 of 20.

Paar jaar geleden was de gemiddelde leeftijd in Nederland voor meisjes 16 en jongens 18.
  maandag 28 februari 2011 @ 02:04:59 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425898
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind preutse meisjes juist wel spannend, voorzichtig proberen wat je meisje wilt en misschien laat ze het dan wel toe of wijst ze je misschien af.
Houd de relatie ook langer spannend en wordt het stapje voor stapje ook leuker. Meisjes waar je meteen de eerste keer overheen mag gaan zijn na de eerste keer ook minder leuk, heb zo'n relatie gehad en het was nog binnen een maand voorbij.
Mwoah, ik ben twee jaar met een meisje samen geweest met wie ik de eerste dag al in bed lag.
  maandag 28 februari 2011 @ 02:06:05 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425917
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:33 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

In mijn (professionele) ervaring is zoiets voor meisjes heel anders dan voor jongens. Ik begrijp dus wel dat je je daar niet in herkent, maar ik sprak dan ook vooral naar haar (latere) beleving toe.
Voor vrouwen ligt het vaak wel iets gecompliceerder ja, al lijkt die tendens ook te dalen.
  maandag 28 februari 2011 @ 02:06:51 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425928
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:48 schreef captainkid het volgende:
Denk dat dat bij elke groep anders is.
Denk dat de gemiddelde vmbo-er op z'n 15e wel geneukt heeft of nog eerder.
Een vwo-er misschien pas 18 of 20.

Paar jaar geleden was de gemiddelde leeftijd in Nederland voor meisjes 16 en jongens 18.
Als ik zo rondom mij kijk geloof ik niet dat er heel veel verschil in zit..
  maandag 28 februari 2011 @ 02:39:44 #25
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93426441
ontopic: voor vrouwen maakt dat niet zo uit. Al heb je kort krullend grijs wit haar en ben je niet meer goed ter been. Voor mannen is dat natuurljk een ander verhaal.

[ Bericht 37% gewijzigd door Tally op 28-02-2011 09:14:50 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')