U riep?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:00 schreef Chilled het volgende:
Apart dat er nog geen foto van Aafke is geplaatst..Die ziet me er toch een potje beroerd uit vanavond.. En dan ook nog die zwaar irritante tik van haar om constant aan dr zelf te zitten en op dr zelf te letten ipv te luisteren naar andere mensen. Heel vervelend mens.
(dat moest eruit)
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij zei het ook zo mooi: in dat gay en hoerenwereldje
Gaydo?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij zei het ook zo mooi: in dat gay en hoerenwereldje
Als je je leuter erin stopt lult het domweg doorquote:Op maandag 28 februari 2011 00:58 schreef Coos het volgende:
en weer die hand voor d'r muil![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij ligt met zijn hoofd op monique haar hoofd, dan ben je echt een creep zegquote:
jaquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef Chilled het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Aafke SST gebruikt als gratis afkickkliniek voor het 1 of het ander?
Het is ook niet mijn typequote:Op maandag 28 februari 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar ik vind hem gewoon een foute gast
Niet voor alcohol iigquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef Chilled het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Aafke SST gebruikt als gratis afkickkliniek voor het 1 of het ander?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:05 schreef jugler het volgende:
Oh nee Jo zegt ook weer wat: PROEST
[ afbeelding ]
Want alleen zo leer je kennen of het qua seks klikt, je kan iemand wel leuk vinden, maar dan klikt hety niet. Lag wel eens met een meisje in bed en toen kon het net zo ghoed een opblaaspop zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Maik wil iemand eerder met seks leren kennen dan qua gevoelens
Ik zat eerder aan de coke te denken.. Wellicht iets te duur, dus misschien speed e.d.quote:
yupquote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Krambo het volgende:
Zei Guido nou net iets over Servio en Bingoqueen?
Sjors Clooniequote:Op maandag 28 februari 2011 01:05 schreef jugler het volgende:
Oh nee Jo zegt ook weer wat: PROEST
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Urb het volgende:
Jo: "Ik ga naar bed, good luck nog jullie"
Ze denkt dat ze veilig is.. En nu doorhalen!quote:
Nou, ben benieuwd!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Urb het volgende:
Jo: "Ik ga naar bed, good luck nog jullie"
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
Balen? Wie ikke? Nee joh echt niet, honderd miljoen miljard procent echt niet!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Inodder het volgende:
Ja doos vooral gaan slapen, en dan straks uit bed komen wandelen als de anderen nog zitten te speculeren!!
Ja, hij raadt het geheim maar Servio voelde nattigheid dat ze het gingen raden toen die kwisvraag kwam over bingo en toen zei Servio: ja ik weet dat want wij doen bingo in ons cafe. Daarmee denkt iedereen meteen dat dat geen geheim is. Weet eigenlijk niet of dat mag want je mag je geheim niet vertellen. Erger zelfs, je mag je geheim NIET vertellen! Diskwalificatie van Servio zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Krambo het volgende:
Zei Guido nou net iets over Servio en Bingoqueen?
Dat zou wel priceless zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Inodder het volgende:
Ja doos vooral gaan slapen, en dan straks uit bed komen wandelen als de anderen nog zitten te speculeren!!
Waarschijnlijk helpen ze haar dan heel lief naar bed, eventueel slaappilletje erin en dan gaan ze verder met speculerenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Urb het volgende:
Let op, straks komt ze langs slaapwandelen ze dan snappen ze het nog niet..
Slaapwandelen wordt erger als je gespannen bent, wie weet...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Inodder het volgende:
Achternaam.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Maik: Misschien heb ik wel een Aziatische achtergrond, maar dat zeg ik niet
Hint?
Dat zie ik wel gebeuren iddquote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpen ze haar dan heel lief naar bed, eventueel slaappilletje erin en dan gaan ze verder met speculeren
Whahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpen ze haar dan heel lief naar bed, eventueel slaappilletje erin en dan gaan ze verder met speculeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |